Hunok Nagy Szövetsége

Navigáció

Felhasználók

-> Online vendégek: 9

-> Online tagok: 1
JimHoife

-> Regisztráltak: 323
-> Legújabb tag: ScottIdock

Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Hullik a férgese?

Hírek





Lelõttek egy rendõrt Bõnyben

Házkutatás közben lõttek rá. Rendõrséghez közelálló forrásból úgy tudni, meghalt. Támadóját tûzharcban elfogták, gyomorlövést kapott.

Információk szerint a Magyar Nemzeti Arcvonal szervezet egyik tagjánál tartottak házkutatást a Gyõr-Sopron megyei Bõnyben.

A településre vezetõ utakat lezárták, a helyszínen vannak a terrorelhárítók is. A Kisalföld szerint egy 74 éves férfi lõtte le a rendõrt, az Origo értesülése szerint tûzharcban elfogták, gyomorlövést kapott.

A Kisalföld tudósítása szerint sok a rendõr a településen, arra kérték a helybelieket, hogy maradjanak otthon, zárják be az ajtókat. A feltételezett elkövetõrõl úgy tudni, néhány éve elvesztette a fiát, a tragédia után teljesen bezárkózott.

A lap úgy tudja, a Központi Nyomozó Fõügyészség vette át az ügyet.

MEGHALT A BÕNYBEN LELÕTT RENDÕR - AZ MNA-S GYÕRKÖS ISTVÁN LEHETETT A TETTES

Lövöldözés volt szerda reggel a Gyõr-Moson-Sopron megyei Bõnyben. Sajtóinformációk szerint Gyõrkös István, a Magyar Nemzeti Arcvonal vezetõjének házához mentek ki a rendõrök. A bõnyi férfi rálõtt a rendõrökre. Egyikük meghalt, Gyõrkös maga is megsérült a tûzharcban. Az elesett rendõrt alezredessé léptették elõ.
Hivatalos személy sérelmére elkövetett, több ember életét veszélyeztetõ emberölés és lõfegyverrel visszaélés bûntette miatt rendeltek el nyomozást, és a megalapozott gyanút még ma közlik az idõs férfivel - közölte Keresztes Imre, a Központi Nyomozó Fõügyészség vezetõje gyõri sajtótájékoztatóján. Hozzátette: a helyszínelés és tanúk kihallgatása jelenleg is zajlik.

A Nemzeti Nyomozó Iroda munkatársai elõre tervezett házkutatásra mentek ki a férfi bõnyi házához, ahol még bejutásuk elõtt adott le lövéseket a tulajdonos. A rendõrök is használták szolgálati fegyvereiket - mondta a fõügyész.

Hangsúlyozta: a fejsérülést szenvedett rendõr életét semmilyen módon nem lehetett volna megmenteni.

Papp Károly országos rendõrfõkapitány azt mondta, hogy a bõnyi lövöldözés halálos áldozata, Pálvölgyi Péter huszonöt éve szolgált a rendõrség kötelékében, és kiváló embert, kitûnõ kollégát ismertek meg benne.

Hajdu János, a TEK fõigazgatója a korábbi információkat pontosítva elmondta, hogy 76 éves az a férfi, aki a rendõrökre lõtt.

A körülményeket ismertetve közölte: szerda reggel nyolc, óra után néhány perccel érkezett a TEK központi ügyeletére bejelentés sérült rendõrökrõl és tûzharcról. A fõvárosból és Gyõrbõl is indítottak egységeket, a gyõri fél kilenc után nem sokkal érkezett a bõnyi címre.

Bejutottak a házba, de az elkövetõ bezárkózott, és azzal fenyegetõzött, hogy megöli, aki a közelébe merészkedik - folytatta a fõigazgató. Közben elkezdtek tárgyalni vele, és akkor észlelték, hogy a lövöldözõ is megsérült, egy golyó a testén eltalálta. Az idõs férfi állapota romlott, így fegyverhasználat nélkül sikerült elfogni õt, majd miután a TEK sürgõsségi orvosai a helyszínen stabilizálták állapotát, átadták a mentõknek, akik kórházba vitték - ismertette Hajdu János.

FEGYVEREKET KERESTEK NÁLA

A kisalfold.hu információi szerint a bõnyi férfi még azelõtt kilõtt a rendõrökre, hogy bekopogtak volna hozzá - házkutatásra indultak ma reggel, állítólag illegálisan tartott fegyvereket kerestek nála. Ekkor találta el az egyik rendõrt végzetesen. A Magyar Nemzeti Arcvonal (MNA) tevékenységének köze van a TEK-akcióhoz, a vélt elkövetõ Gyõrkös István. A magát hungaristának, nemzeti szocialistának valló szervezet vezetõje épp Bõnyben élt, ahol a csoport kiképzõtáborait is tartották.
Megérkezett a vélt elkövetõvel a mentõ a gyõri kórházba. A korábbi comblövéssel ellentétben úgy tudjuk, a hátát érte a lövés, a golyó a hasán jött ki.
A legfrissebb, kórházból származó hírek szerint a golyó semmilyen fontos szervét nem érte, így jelentõsen megnõttek a túlélési esélyei.

Közben a halottas kocsi is megérkezett a meggyilkolt rendõrért.
Az MTI tudósítója a helyszínen azt látta, hogy több tucat rendõr és a TEK munkatársai körbe vesznek egy családi házat. A rendõrök közül többen golyóálló mellényt viselnek, és mesterlövészek is készültségben vannak.
Falubeliek az MTI munkatársának azt mondták, egy idõs férfi házát vették körül a rendõrök.
Alezredessé léptették elõ és hõsi halottá nyilvánították a megölt rendõrt

- jelentette be az országos rendõrfõkapitány Gyõrben. Papp Károly azt mondta, a 46 éves férfi huszonöt éve szolgált a rendõrség kötelékében, és kiváló embert, kitûnõ kollégát ismertek meg benne. Az országos rendõrfõkapitány Pintér Sándor belügyminiszter és a rendõrség nevében részvétet nyilvánított a családtagoknak. A sajtótájékoztatón kiderült, Gyõrkös gépkarabéllyal gyilkolhatott.
A Kisalföld úgy tudja, a helyszínrõl elvittek egy kisírt szemû rendõrnõt is, akihez pszichológus érkezett. A lap 11 óra utáni híre szerint a házkutatás továbbra is zajlik,
jelen vannak Gyõrkös családtagjai is. A TEK már csomagol, elvégezték a munkájukat.

Zoltán Silling • 9 órája
Fogad valaki velem nagyobb összegben, hogy ennek kapcsán a Habony mûvek megpróbálja a Jobbikkal összemosni az MNA-t és így lejáratni?
12 • Reply•Share ›
Avatar
systemlord Zoltán Silling • 8 órája
Szerintem nem csak a habony-féle fideszes médiakloáka fogja, hanem a ballibek is.
5 • Reply•Share ›
Avatar
Marklinmanus Zoltán Silling • 8 órája
Tuti, hogy bepróbálják majd a jobbikos vonalat. Csak hogy, ugye Áder bátyó rokona. Na akkor ezt hogy adják majd elõ. Áder is jobbikos? Vagy a jobbik a fidesz fiókszervezete és ez igazából fideszes öldöklés volt? Nem lesz egyszerû a hazudozás...
3 • Reply•Share ›
Avatar
Roland Dombi Zoltán Silling • 5 órája
origo már összemosta. fõoldalon kiemelt pozícióba ott a cikk a mna-jobbik kapcsolatról.
1 • Reply•Share ›
Avatar
Ebadta Zoltán Silling • 6 órája
Nem fogadok, már igazad lett ! Az M1 szétkürtölte, hogy Vonának jó ismerõse ez a figura
1 • Reply•Share ›
Avatar
John Zoltán Silling • 4 órája
Közben meg is tették. Egyébként nem teljesen alaptalan. Tudtommal régebben a Jobbikkal szimpatizáltak.
• Reply•Share ›
Avatar
Gyorgy Szokolai Zoltán Silling • 8 órája
Gyilkossal és más gazemberekkel nem tartunk cukiságunk óta kapcsolatot. Azt se tudjuk, hogy ki Budaházy György. Morvai Krisztina nem tagja pártunknak, az EU-ban saját véleményét képviseli.
• Reply•Share ›
Avatar
Zavlagyin Zoltán Silling • 8 órája
Dingdingding! Nyertél egy piros hangszórót!
.
.
.
.
Egyébként jogos a gondolat!
• Reply•Share ›
Avatar
Loránt Gusztáv Zoltán Silling • 8 órája
jobbikhoz köthetõ rasszistafasiszta rendõrgyilkos fegyveresek a III, Vh.-t akarták kirobbantani
• Reply•Share ›
Avatar
tamil Loránt Gusztáv • 6 órája
A III. VH már zajlik, csak a IV. -et lehet
• Reply•Share ›
Avatar
Loránt Gusztáv tamil • 6 órája
a jobbik és vezetõi vitathatatlan felelõsségén ez nem változtat semmit :))
• Reply•Share ›
Avatar
Rossz Qtya • 8 órája
MNA a válasz a nemzetgyilkos politika arcátlan hazaárulás sorozataira. Nem kell csodálkozni! Aki a nemzetgyilkosokkal van az a nemzet ellen van! Ez is csak jogos önvédelem volt. Orbánt kellett volna már kilyuggatni mint a szitát és a többi hazaáruló nemzetgyilkos latort akik megkeserítik a magyarság életét minden területen! Részvétem a rendõr családjának, de tudnotok kell melyik oldalon álltok! A nemzetén vagy a nemzetgyilkosokén!
5 • Reply•Share ›
Avatar
György Dukai • 8 órája
Az MNA vezetõje Áder János ROKONA???? Mi a fasz van ebben az országban? A fasznak is pina szaga van?
4 • Reply•Share ›
Avatar
Zsolt Farago György Dukai • 5 órája
Hogy mi van ebben az országban-hát a fidesz"kormányoz"!
• Reply•Share ›
Avatar
Ervin László Horváth • 7 órája
Várjunk kicsit a véleménnyilvánítással, maig letisztulnak a dolgok.
Azt azért mindenki láthatja, aki nem vak, hogy ebben a demokráciának hazudott rendszerben egyre rosszabbra fordulnak a dolgok. A rendõrség egyre gyakrabban a hazafiak ellen lép fel, sokszor igen kétes célok érdekében (akárcsak Német-nevû-országban), minközben a bûnözõket és a balliberánsokat nagyon szõrmentén kezeli. Vajon bizonyos "kisebbségi" maffiák kezében mennyi fegyver lehet? Tudja ezt akármelyik rendõri vezetõ? Tudjuk: az olyan "védelmi" pénzeket szedõ bandák, mint amelyik Marian Cozmát meggyilkolta... azóta se vizsgála senki, hoyg mit kerestek annyian egyszerre abban a bárban, és még hány bárban és vendéglõben csinltak hasonlókat... pedig az is nagyon érdekes kérdés lenne, és talán a banda többi tagját is le lehetett volna csukni. Vagy az elhíresült siófoki szamurájkardos demonstráció, amelynek szervezõi és résztvevõi azóta is ismeretlenek, végülis nekik emberi jogaik vannak, vagy ilyesmi.
Még az sem biztos, hogy tényleg az lõtte le a rendõrt, akire most ráfogják. Lehet, hogy igen, lehet hogy nem. A hatalom (ez nem azonos a kormánnyal) már annyira hitelét veszítette, hogy könnyebben elhiszem az ellenkezõjét annak, amit mondanak. Egyelõre várjunk.
3 • Reply•Share ›
Avatar
Anikó Jánosi Ervin László Horváth • 5 órája
Olyat hallottam, hogy el akarta zavarni a házkutatásra érkezõket, ennek nyomatékosítására kilõtt néhány figyelmeztetõt. A rendõrök ekkor elõvették a pisztolyaikat és rálõttek, erre Õ célzott lövést adott le, amivel a rá lövõ rendõrt fejbe lõtte.Ez is lehet meg az ellenkezõje is.
• Reply•Share ›
Avatar
János Dunai • 8 órája
már az alfahir is jovahagyassal jelentet meg hozzaszolasokat.elmentek ti a metszett faszú edesanyátokba
3 • Reply•Share ›
Avatar
systemlord • 7 órája
Elvittek egy kisírt szemû "rendõrnõt" ... halkan kérdezném meg, a hölgy pszichésen alkalmas volt rendõrnek ? Vagy csak biodíszletnek vették fel ?
2 • Reply•Share ›
Avatar
Zsolt Farago systemlord • 5 órája
KB 2 éve volt ha jól emlékszem Karcagon, a balhézó cigányhoz nem hogy be nem mertek menni, a kerítésen kívül sírdogáltak!
Nem csak a melósok menekülnek a hihetelenül magas fizetések elõl, de a rendõrök és a katonák is!
A rendõr szakközép idõtartamát például szép csendben már vagy 2-3 éve a felére csökkentették, annyira nincs ember, miskolciak megerõsíthetik!!!
• Reply•Share ›
Avatar
Anikó Jánosi systemlord • 5 órája
A kötelezõ nõi kvóta miatt. Lehet hogy most sokan fognak szidni, de ha egyedül maradok a véleményemmel, akkor sem tudom felfogni(tudom, nincs is mivel) hogy a "gyenge" nõk mi a f@szt kertesnek a rendõrségnél vagy katonaságnál fegyveres szolgálatban.
• Reply•Share ›
Avatar
Zsolt Farago Anikó Jánosi • 5 órája
Errõl a libsiket kellene kérdezni, de szerintem ez is egy része a tegyük tönkre majd foglaljuk el európát és irtsuk ki a keresztényeket címû évtizedekkel ezelõtt indított projektnek.
• Reply•Share ›
Avatar
Panda1 systemlord • 7 órája
Ugy sirtak a tuzszereszek a 4 tarsuk elvesztese miatt, mint a csecsemok. Olyan kemeny ferfiak, akik nem egy missziot jartak meg es elobe lattak jopar halalt.

Ez nem alkalmassag kerdese. Nem szegyen a siras.

Ha egy kozelallo elmegy, az nagy trauma.
• Reply•Share ›
Avatar
Anikó Jánosi Panda1 • 5 órája
Aláírom, de nem hiszem el hogy munka(hatástalanítás) közben sírtak.Agyilag úgy kell toppon lenni, ha tízbõl kilencen kidõlnek melletted, te ne a sírással legyél elfoglalva hanem az akcióval. Sírni utána lehet.
• Reply•Share ›
Avatar
systemlord Panda1 • 7 órája
Nem szégyen a sírás és valóban nagy trauma lehet, de általában utólag szoktát megsiratni az elhunyt társakat, nem a helyszínen, amikor még nem tudatosodott bennük a veszteség.
• Reply•Share ›
Avatar
This comment is awaiting moderation. Show comment.
Avatar
zeta Edward # • 8 órája
Most min csodálkoztok? Eszes Tomi is "megöngyilkolta magát", ugye?
• Reply•Share ›
Avatar
Edward # zeta • 8 órája
Ahogy emlékszek róla kiderült, hogy megölték, csak sosem került elõ a tettes.
• Reply•Share ›
Avatar
Darkwish • 7 órája
Na tessék...már a második alkalom,hogy mihelyt kiesnek a trafipax mögül,baleset éri õket....
1 • Reply•Share ›
Avatar
CARAKTER • 9 órája
borzalom erre már szavam sincs . a rendõr hozzátartozóinak mély részvétem .
1 • Reply•Share ›
Avatar
Pál Péter • egy órája
Nem tudom hogy miert horog a narancsos media amikor tudtommal a fidesz testverpartja a cion naci likud
• Reply•Share ›
Avatar
Zsolt És Mária Tajthy • 4 órája
...ez kemény...600 ember meg a tek /egyébként Mi is a TEK ????/ kellett egy 76 éves férfihez ? 76 éves terrorista ? normálisak ezek ? ... bezzeg ha egy rabló-gyilkos, vagy házfoglaló cigánycsaládhoz kell bemenni, akkor érdekes módon ketten vannak, egy kocsival, és két hét után is képtelenek intézkedni...ez igen derék...
1 • Reply•Share ›
Avatar
Takács Tamás • 6 órája
Az utolso kep szerintem meg Dubajban is elmenne...
• Reply•Share ›
Avatar
This comment was deleted.
Avatar
Zsolt Farago Guest • 5 órája
A facebokos kommenteket lehet cukerberg törölte :-) Itt inkább a disqus megy.
• Reply•Share ›
Avatar
Györgyné Albertszki • 7 órája
Zoli azt nehéz lesz , hiszen a hídfõ írása szerint a tettes Áder János köztársasági elnök rokona :(
• Reply•Share ›
Avatar
Zsolt Farago Györgyné Albertszki • 5 órája
Akkor Áderis rasszista?! Úristen!
• Reply•Share ›
Avatar
Pál Péter • 8 órája
Azert jo lenne ha a kommentelok elolvasnak a hidfo kozlemenyet: ader janos koztarsasagi elnok rokona volt az elkoveto. Ugyhogy ezt nehezen lehetne osszemosni a jobbikkal
• Reply•Share ›
Avatar
Yoda • 9 órája
Gyanúsan sok rendszerellenes tagot szedegetnek össze az elmúlt idõben a kedves elvtársak.
• Reply•Share ›
Avatar
Loránt Gusztáv Yoda • 8 órája
készülnek a választásokra
• Reply•Share ›
Avatar
Ervin László Horváth Loránt Gusztáv • 7 órája
Egy pillanatra úgy olvastam, hogy a "tetves elvtársak" :-))
• Reply•Share ›
Avatar
Öszödi Böszme • 10 órája
Az MNA-vezér Györkös István lövöldözik ?









Pozsony 907 szerint:
2016-10-26 - 10:55
Cèlpontban az MNA.

akárki szerint:
2016-10-26 - 12:01
igen

akárki szerint:
2016-10-26 - 12:02
és fokozatosan mindenki más, ki ellen.

Pozsony 907 szerint:
2016-10-26 - 12:30
Üríteni kell a bookot.:))

Smith szerint:
2016-10-26 - 13:16
Hát az biztos, hogy az MNA tagjai készülhetnek egy alapos házkutatásra. Ahol akad egy fegyver, ott akad több is.

Rettegett Iván szerint:
2016-10-26 - 15:53
A Budai kazárok betámadták a Hévizi oroszokat.
Az MNA
A Szireket
A siitáka

Akko a Budai kazárok nézék jol Alepo hireit,mert mikor a front
el éri Budapestet ott maradni ám,a picsátokon nem elfutni az anyátokba.

Rettegett Iván szerint:
2016-10-26 - 16:17
Tisztelt magyarban tartozkpodo izraeli katonák.
Hányotok katonatársa aszalodott éssze Donyeck kõrnyékén 60-70 cm-re. Hõ de csunyán néztetek ki.
Hát ilyen mikor nem a civileket kell lõnõtõk,a harctéren
0-lák vagytok. Bocs nem 0-lák csak 60cm aszalt szilvák. 🙂

Anonymous visszatér szerint:
2016-10-26 - 13:51
Ezzel az esettel kapcsolatban is egyre több a “gyanús elem”.:
“A Magyar Nemzeti Arcvonal egykori tagjaként bemutatkozó levélíró az alábbiakat juttatta el a kisalfold.hu-hoz: Az Arcvonal 2012 szeptemberében szakadt ketté, amiért az idõsebb Gy. I., a lövöldözõ, össze akart dolgozni nem liberális baloldali csoportokkal a kilakoltatások ellen. Ennek következtében 1:2 arányban szétszakadt a mozgalom, mert sokan nem kívántak ilyen elemekkel együttmûködni. Az emberek kisebb része követte Gy.-t, a nagyobbik, körülbelül 150 ember pedig az észak-kelet magyarországi regionális vezetés irányítása alá került.
Gy.-t nem rázta meg a szakadás, pár hetes nyugvást követõen a felerõsített propagandának köszönhetõen ismét nõni kezdett a taglétszám, bár a korábbit így sem sikerült elérniük. Míg a keleti központtal rendelkezõ csoportnál folyamatos volt a lassú lemorzsolódás, addig ez Gy.-knél 2014 elején következett be, mikor egyik napról a másikra leállíttatta a nyilvános szerepléseket. Ezt követõen a különbözõ csoportok sorra váltak inaktívvá, olyan szinten, hogy az ismerõseim beszámolói alapján az idei “sas-hegyi” nyári táborukban mindössze 11 ember vett részt, javában a családból. Mára a két szervezet együtt nem tesz ki 30 fõt a még bent lévõ barátaim állításai alapján.Tekintve, hogy mint az egyik dunántúli területi vezetõ, gyakran beszéltem vele, így számomra két dolog nem világos. Elõször, hogy miért kezdett el lövöldözni. Folyton arról beszélt, hogy nem a rendõrök és a katonák az ellenség. A tagságban nem egy katona, rendõr is volt.Másodszor pedig, tisztában volt vele, hogy figyelik, nem ez volt az elsõ kivonulásuk, így teljesen ostoba, amatõr dolog lett volna illegálisan fegyvereket beszerezni, ráadásul több évtized ilyen “munka” után. Minden általam látott fegyvere engedéllyel volt tartva½ – olvasható a levélben.” (forrás:kisalfold.hu)

Szaszi szerint:
2016-10-26 - 15:29
https://szabadriport.wordpress.com/2012/11/02/miert-voltunk-erden-teljes-kepgaleria/
Válasz
Mr. X szerint:
2016-10-26 - 21:07
Es a meg megmaradt keveske nemzeti ellenallas is 🙁

Mr. X szerint:
2016-10-26 - 13:10
A Gy. I. Hoz kotheto hidfo net kiadott egy kozlemenyt melyben az elkovetot ader janos rokonanak nevezik: http://alfahir.hu/meghalt_a_bonyben_lelott_rendor_az_mna_s_gyorkos_istvan_lehetett_a_tettes

1tothgabor szerint:
2016-10-26 - 14:00
Akkor ne kerülgessük a témát, mint macska a forró kását.

Ha ez a Gyõrkös tényleg Áder rokona, akkor a szovjet idõket felidézõ módszerekkel megvalósított palotaforradalmat látunk kibontakozni.

Orbán kilövési engedélyt adott Áderre, még idén leváltja és Elnöki Rendszer lép életbe.

Orbán, mint Legfõbb Miniszter és Köztársasági Elnök. ÉS Császár és Legfõbb Vallási Vezetõ.

Mi lesz Áder bûne?

– A “Nyugatló Hanyat” kiszolgálója volt?
– “Kuláktulajdonos Malom” szeretõje volt?
– Nem lépett egyszerre, ezért nem kap rétest a böribe’?
– Áder lakásán fognak találni egy papír-repülõt?

Mielõtt jön lacii, és elmondja, hogy mindenki legyen békés és nyugodt, mer a Zisteni Terv szerint halad minden, azért nem ártana tényleg elgondolkodni, hogy a Nagybetûs Történelem zajlik éppen – nélkülünk…

Anonymous visszatér szerint:
2016-10-26 - 14:20
Tényleg nagy káosz kezd kialakulni ebben az országban: http://alfahir.hu/ader_janos_masodunokatestvere_a_rendorgyilkos_gyorkos

1tothgabor szerint:
2016-10-26 - 15:33
Néhány napja volt, hogy Áder visszadobta a sokadik Zalkotány-módosítási Tervet.

Ez lenne hát Orbán bosszúja, mert egyezkedés-szerû játékba kellett Neki – a Nemzet Vezetõnek -, fognia a “többi” párttal, mivel Áder NEM ÍRTA ALÁ AZONNAL, MINT A NEMZET TÖLTÕTOLLA, SMITT PALI?

Gyerekek…

Komolyan azt várom, hogy Áder mikor fog beszédet intézni a Szabad Európa rádióból a magyar néphez…

Szegény Áder…

Lehet, hogy a lakásában a TEK meg fogja találni egy ürgebõrbe varrt pendrájvot. Ezen pedig egy nemzetvédelmi okokból különösen kritikus és veszélyes állomány lesz, aminek a neve: “Czech.megaswinger.party.2015.bestof.mkv”

Szerintem már az ítélete is megvan.

Havasi Gáspár szerint:
2016-10-26 - 16:03
Az egész ügy, ahogy tálalják, valószínûleg nem fedi a valóságot.
Györkös beszüntette a fegyveres szárnyat, hogy a szervezetét megvédje, mely egy darabig önállóan mûködött, de a mostani év elsõ felében gyakorlatilag a fegyveres szárnyat likvidálták, megszûnt.
A mostani a leszámolás folytatása a gyarmatosító hatalmat veszélyeztetõ nemzeti erõkkel szemben.
Ma semmi esély egy ellenállásra, csak értelmetlen önfeláldozást eredményez.
A budapesti késõ esti robbantás volt az indító. Ez hasonló formában történhetett, mint a hat cigány megölése.
Sorba levadásszák valamilyen ürüggyel az MNA és hasonló szervezetek domináns alakjait (ha nem mindet).
A közhangulatot a nemzeti jobboldal ellen hangolják, baloldali veszélyforrás nincs. A nép pedig tolerálni fogja az újabb és újabb magyarság elleni törvénycsomagokat.
Különben már a rendszerváltás elõtt az USA-ban és nyugaton ez a gyakorlat mûködött a nemzeti erõk likvidálására. A szájkarate bizonyos szintig megengedett.
Amikor az MNA próbált kapcsolatot létrehozni a baloldallal, belsõ bomlasztással ( ez történt a Munkáspárttal is) a szervezetet ketté szakították( fennállt a veszély, hogy politikai színre lép az MNA, volt is lelkendezés a libsi oldalon), valamint lehetetlenné tették a közeledést, a nemzeti egységesítés lehetõségét. A nemzet pártokban és szervezetekben forgácsolódik szét a pluralizmus áldásaként.
Ez a munka a Bal- Rad-on is folyik, mûködik a forgácsolás, méghozzá rafinált módon.
Európa népe a kelet- európai rendszerváltással lassú halálra ítélte önmagát.
Az emberi butaság, rosszindulat, uralkodási vágy, egoizmus, sunyiság, harácsolás végtelenebb a világegyetemnél. Ez irányít évezredek óta.

Mr. X szerint:
2016-10-26 - 19:04
+1. En meg hiszek a Magyar nep feltamadasaban. Szerintem ez kozelebb van mint sokan gondolnak!

Misa szerint:
2016-10-26 - 20:06
Még, hány évszázad kapitalizmusra van szükség, hogy a plepsz is megértse, ez az arca és ez a természete.

Fergeteg11 szerint:
2016-10-26 - 16:15
Ha egy szervezõdést végképp hitelteleníteni akarnak az emberek szemében, a vezetõjét támadják. Nincs elég információm, hogy a hiba kockázata nélkül megítéljem, mi és miért történt. Kívánom, hogy a sérült felépüljön! Az mindenesetre árulkodó, kik milyen kifejezéseket használnak.
Alfahír: rendõrgyilkos
volt tag: lövöldözõ
Könnyen ítélnek ezek a körök.
A 2006-os jogtiprások óta a rendõrség sokak bizalmát elvesztette. Ma már egy rendõrnek a foglalkozása körében bekövetkezett halála vagy súlyos sérülése nem biztos, hogy olyan érzéseket vált ki, mint azt felsõbb körökben gondolják. A körúti róka is sokakban inkább szimpátiát keltett és az ártatlanságát vélelmezték, miközben a rendõrség volt vegzáltakat vegzált újra a nyomozás során. Most újabb hibát vétettek. A hatalom fél, de még erõsnek érzi magát, beavatkozhat, utasításokat adhat, és gyorsan leszámolna minden rá veszélyes alakzattal.
Annyit még: a körúti rókához egy egész hadsereg vonult, a TEK-re pedig egyáltalán azért lehetett szükség, mert a férfinél esetleg fegyver lehetett. Ha valakihez illegális fegyvertartás gyanúja miatt vonulnak ki, akkor miért nem küldik egybõl a TEK-et is? Miért kell odalökni egy (kis)rendõrt? Gy. I. figyelve volt már tevékenysége kezdete óta. Pontosan lehetett tudni, milyen élethelyzetben, milyen lelkiállapotban van, hányszor zaklatták, ha zaklatták, és vélhetõen hogyan fog reagálni egy házkutatásra, fõleg a legutóbbi látványos rókavadászat után. Ha valóban egy (kis)rendõr halt meg, az talán nem pusztán csak felelõtlenség volt a rendõrség részérõl. Innen nézve csapdának is tûnhet, amiben a (kis)rendõr volt a csali.

egy paraszt szerint:
2016-10-26 - 16:55
Azért Vitorlát és az eljárási szabályzatról adott véleményét hiányolom.

Vélhetõen tudták miért küldték oda házkutatni õket, nem az itt a piros, hol a pirost kellett megtalálni. Nem elõírás az óvatosság, bizonyos eljárási rend?

Házkutatáshoz sose egyedül mennek, meg még tanúnak is kell egypár fakabát!

Állítólag házkutatás közben.
Akkor itt a helyszínen szerintem valami gikszer történhetett, mert a gyanusítottat valakinek egyébként is szemmel kellett tartania, nehogy valami bizonyítékot közben “eltüntethessen”; mintha ilyesmi is lenne a szabályzatban.
Mindenesetre 74 évesen az ember már nem képes olyan gyors mutatványra, mint a fiatalok.

Rendünk éber õreirõl meg tényleg megváltozott a kép a szoci idõhöz képest:
http://alfahir.hu/en_azt_hittem_a_bortonben_a_bunozoktol_kell_felni_de_az_orok_sokkal_rosszabbak_voltak
De igazad van, nem csak a társadalomnak szólhatott ez az “ügy”, mert traffipaxkezelõ éber hõseinkbe valami dühödt vadságot kell oltani, mert már teljesen elpuhulnak és akkor ki védi meg a gazdit!

vitorla123 szerint:
2016-10-26 - 20:34
Nem kell hogy hiányolj!Megint az operativ biztosítás hiányzott..Az nem úgy van,hogy egyszerûen bemegyek.Ott biztosítás van (kellene,hogy legyen) aki be megy annak golyóálló mellény és sisak,ha ilyen ügybe házkutatok..Irányzó vonalába se kerülhetek.Ez ki van zárva.Nem értem,hogy kerûlt oda egy õrnagy.Ez valami megint nem tiszta ügy. Elgondolásom van de az még nem publikus!

Balázs szerint:
2016-10-26 - 21:57
Szerintem addig zaklatta/provokálta az öreget, hogy az lepuffantotta.

Smith szerint:
2016-10-26 - 18:49
Nem lesz ennek jó vége. Egy hónapon belül két támadást is elkövettek a rendõrök ellen.
Válasz
Mr. X szerint:
2016-10-26 - 19:10
+1. Nekem is ez a meglatasom. Ez a narancsos rezsim barmire kepes a hatalma megtartasa erdekeben. Meg szerencse hogy ezzel nemcsak sok Magyar hanem az Oroszok is tisztaban vannak.

petymeg szerint:
2016-10-26 - 20:39
Elképzelhetetlennek tartom,hogy valaki akinél az elmult egy évben kétszer is tartottak házkutatást otthon tartott lõfegyvert!
Vagy legalább is fenntartással fogadom!

"Szélsõjobb" :D szerint:
2016-10-26 - 16:17
Várható volt, hogy valakinél egyszer elszakad a cérna.
Orrbáncék minden hazafit és hazafias szervezetet le akarnak vadászni.
Gyurcsány-Bajnai elkezdte, õk meg mégjobban rákapcsoltak erre.
Kinyírták a Magyar Gárdát, a Nemzeti Õrsereget, a Véderõt, a Somló VédPajzsot és a Wass Albert Szövetséget is legázolták ellehetetlenítették, valamint bármilyen szervezõdést a nemzeti vonalon legyen az jobb vagy éppen baloldali beállítottságú.

Admin:

Akartam telefonon információkat beszerezni. Sehol senki nem vett fel telefont. Hanem rá nem sokkal VALAKI felhívott. A nevét nem értettem, de a úgy mutatkozott be, hogy RENDÕRSÉGI… és valami “ügyvédet kesesett”

"Szélsõjobb" :D szerint:
2016-10-26 - 22:18
H/Éberek a fiúk.

Rettegett Iván szerint:
2016-10-26 - 16:30
A sok gyáva kazár egy 74éves embere 100 mennek full fegyverben.
A sok kazár,hány orosz civil gyerek szervét vágta ki és adták el kelet-Ukrajnában.

Miért mentek mindig 100 egyre.
Alepoban mikor egy embernek egy a párja miért hullatok mint a legyek, pedig ott
is hogy élveztétek a civil keresztények tõrrel lefejezését. Azt most alepoban csak ugy dõgletek mint a kemutokszal befujt darázs fészek mikor katonákkal találjátok magatok szembe.

Ti csak civileket,nõket,gyerekeket,agastyánokat mertek betámadni,de egy agastyánra 100 mentek.

Készüljetek a fron kõzeledik,és ott katonákkal kell megküzdenetek.
Gyurjatok.

Realista szerint:
2016-10-26 - 18:51
Reszketeg komám, megint el vagy tévedve a nagy vízióid közepette. Nem 74, 76 éves és nem mentek rá 100-an. Az, hogy utána mennyien mentek zárni, helyszínelni, házkutatni, az más, de megint mindent keversz, közöd nincs a dolgokhoz.
Válasz
Rettegett Iván szerint:
2016-10-26 - 19:22
Ez csak egy gyenge agi prop szõveg volt.
Realitás most igazad van.
Olyan gyenge voltam mint at M1 hirado.

János szerint:
2016-10-26 - 19:48
Információk szerint a Szemita Nemzeti Arcvonal szervezet egyik tagjánál tartottak házkutatást a Gyõr-Sopron megyei Bõnyben.

János szerint:
2016-10-26 - 20:11
“Információk szerint a Szemita Nemzeti Arcvonal szervezet egyik tagjánál tartottak házkutatást a Gyõr-Sopron megyei Bõnyben.” A rendõrök felszólítás nélkül azonnal lövöldözni kezdtek a házban lakókra. Egy 80 éves idõs férfit a hátán, a hasán és a combján is meglõttek, mire az elvette az egyik hõs fegyverét, és az ország legfõbb nyomozóját fejbelûtte, majd elbarikádozta magát. Miután a vérveszteségtõl elájult, a TEV rohamosztag rátörte az ajtót és elhurcolta. Azóta sikeresen megmûtötték, de szívinfarktusban elhunyt. A csúnya bácsi állítólag egyszer verbálisan agrresszív volt a felesége kutyájával. Ez is bizonyítja elvetemültségét! Aszonta a Pirike a szomszédasszony!
Ez mind igaz és demokratikus, mint a Szaddam Husszein atombombája. Annyira igaz amennyire igaz az, hogy Moamer Kadhafi egy acélcsõbõl mûholdat akart földkörüli pályára lõni! Bizony! És monnyon le Áder Jányos, mer az û apukája vaót!

Misa szerint:
2016-10-26 - 20:17
A szerb búvárok is benne lehettek.
De a kérdés, ezeknek a narancs önprovokációknak mi a célja? Hogyan illeszkedik ez, a fõ törekvésbe, a hatalom koncentrációjába?
Válasz
petymeg szerint:
2016-10-26 - 20:48
Úgy,hogy amit nem szavaztak meg annó terror ellenes törvényt most apránként áttuszkolják és bebizonyitják “lám mi meggmondtuk, hogy terror fenyegetés van” és lõn!
Válasz
István Fekete szerint:
2016-10-26 - 20:34
Hát itt már mindenki terrorista, na hát még jó hogy van nekünk ez a TEK, meg a zsidó véderõ. Így vissza lehet szorítani a nyúgereket de talán még a szervezõdõ ovisokat is. Hajrá Magyarország, Hajrá Magyarok.

vitorla123 szerint:
2016-10-26 - 20:38
Nálad a pont!!





Hozzászólások

Még nem küldtek hozzászólást

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztrálj.

Még nem értékelték
Generálási idő: 1.51 másodperc
2,139,877 egyedi látogató