Hunok Nagy Szövetsége

Navigáció

Felhasználók

-> Online vendégek: 1

-> Online tagok: 0

-> Regisztráltak: 36
-> Legújabb tag: Stewarttraut

Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Háttér hatalom felszámolása, megszüntetése

Hírek
Az ideiglenes (ügyvezető, átmeneti, szakértő) kormányról (I.)
July 28, 2015 at 9:00am
Hiába próbálom elmagyarázni, hogy a diktatúra leváltása egy FOLYAMAT, melyben az egymás utáni lépések törvényszerűségeken alapulnak, és logikus rendben követik egymást, a legtöbben mégis csak a mai (hibás) politikai logikában tudnak gondolkodni, és a diktatúra hazug kommunikációja nyomán az új kormányról akarnak hallani. Pedig az már a folyamat közepe, amihez előbb el kell jutni. És az lenne a fontosabb, hogy HOGYAN jutunk el addig. Mert az határozza meg, hogy MILYEN a RENDSZERVÁLTÁS folyamata, és az határozza meg, hogy milyen lesz az ideiglenes kormány.

Hát akkor vágjunk a közepébe. De mielőtt arról beszélnék, hogy MIT kell majd tegyen egy rendszerváltást levezénylő ideiglenes kormány, érinteni kell röviden, hogy hogyan jön létre. Mert nem úgy, ahogy sokan gondolják.

A folyamat ott kezdődik, hogy az elején legalább néhány százezer embernek meg kell érteni, hogy jelenleg Magyarország területén 2 (azaz KETTŐ) állam van, és a Magyarország nevű állam NEM a Magyar Állam, hanem egy pénzügyi magánhatalom diktatúrát megvalósító megszálló állama, amelyet helytartóként az egykori, alkotmányt és nemzetközi jogot sértő, HAZAÁRULÓ magyarországi politikai „elit” működtet. És ebből a többszázezer emberből legalább 100 ezer egyszerre, egy helyen ki kell mondja, hogy a magyar nép önrendelkezési jogát nem lehet elvenni, ezer éves államát NEM LEHET ELTÖRÖLNI, alkotmányos jogrendszerét képviselő nem helyezheti hatályon kívül. Mert amikor 100 ezer ember ezt kijelenti, a diktatúra vezetése érvényes jog nélkül NEM TEHET MÁST, mint „az életéért cserébe”(!) leül tárgyalni a hatalom népnek való átadásáról, a diktatúra BÉKÉS lebontásáról.
Nem, nem a büntetlenségükért ülünk le velük tárgyalni, mert a bűnük olyan súlyos, hogy a felelősségre vonást nem kerülhetik el. Az ÉLETÜKÉRT fognak tárgyalni!
Mi elkerülünk egy nagy anyagi és véráldozattal járó szabadságharcot (ami egyben függetlenségi harc és felszabadító háború lenne), egy gazdasági összeomlást, egy társadalmi válságot, ők a hazaárulások után életben maradnak, és lehetőséget kapnak, hogy a vagyonelkobzásuk után, a saját tudásuk segítségével új életet kezdjenek az új magyar államban. Ez lesz a tárgyalás alapja. Élet a békéért, a békés átmenet biztosításáért.

Az ideiglenes kormány ennek a tárgyalásnak – a diktatúrát lebontó magyar nép és a diktatúrát működtető politikai „elit” között lefolytatandó tárgyalás - eredményeként jön létre. Egyszerre kell jogszerű legyen a Magyarország nevű államban – hogy joga legyen lebontani a diktatúra államát – és meg kell feleljen a magyar állam jogrendszerének, hogy arra alapozva alkotmányosan elindíthassa a magyar állam újbóli felépítését. Ami egy teljesen új magyar állam felépítését jelenti.
És meg kell feleljen a hatályos nemzetközi jognak és nem utolsó sorban a magyar nép elvárásának.

További sajátossága lesz ennek a speciálisan magyar nép feletti uralomra létrehozott diktatúra felszámolásának, hogy EZT a diktatúrát CSAK egy olyan RENDSZER váltással LEHET felszámolni, ami egyben új társadalmi világkorszakot hoz létre.
A magyarországi diktatúrát létrehozó háttérhatalom (egy nemzetközi pénzügyi magánhatalom) azt akarta, hogy az Új Világrenddel ő hoz létre új társadalmi világkorszakot. De csak elősegítette az IGAZI világkorszak létrejöttét. (Hiba volt pont nálunk, magyaroknál kezdeni. Bár a maguk szempontjából igazuk volt. 100 éve készülnek rá, és ha itt működne, akkor mindenhol máshol sokkal könnyebben működne. De lenéztek bennünket, és ez hiba volt…..)
Tehát nem árt megérteni, hogy minden apró dolog, amit a diktatúra lebontása érdekében teszünk, az hatással van (lesz) a világ további fejlődésére.
Tehát így kell nézni, hogy hogyan jön létre és mit tesz majd az új, ideiglenes kormány.

Tehát a legfontosabb, hogy amit írok, azok az én gondolataim, aki azt tudja, hogy milyen kell legyen ez a folyamat és milyen feltételeknek, kritériumoknak kell megfeleljen a BÉKÉS átmenetet levezénylő kormány. De ez csak a változást akaró százezrek összehangolt akarata alapján jöhet létre. De én nem látnok vagyok, hanem csak elemző, szervezetépítő, aki csak megtervezheti a folyamatot, leírva, hogy milyen kell legyen, milyen feladatai biztos, hogy lesznek. Tehát én csak azt tudom leírni, hogy milyen KELL legyen, és azt tudom leírni, hogy kb milyen lesz, ha nekem is lesz beleszólásom….

Hát ez volt az én „rövid” bevezetőm. Amit még mondanom kellene erről, ahhoz képest tényleg rövid. Akkor tehát most a lényegről, a többit majd „menet közben”.

Az ideiglenes kormány összetétele, a miniszterelnök és a miniszterek személye a változást elindító, addig megszervezett nép akaratát fogja kifejezni. Legfontosabb jellemzője lesz, hogy a diktatúra felépítésének kezdeti időszakához (2012-2014) hasonlóan a kormány most is egyszerre mindkét állam kormánya lesz. Egyikben a jog szerint létrehozva, a magyar államban pedig a nép „érdekében” létrehozva. (És ezzel máris nagyobb legitimitása lesz, mint a Trianonban jogfolytonossá tett magyar államot – Horthy Magyarország nevű államát – előkészítő Friedrich kormánynak, mely létrejöttéhez a román hadsereg katonáit használta fel.)
Az ideiglenes kormány legfontosabb feladata a regnáló Magyarország nevű állam működtetése lesz a diktatúra elemeinek használata nélkül, illetve az érvénytelen alaptörvényt hatályon kívül helyezni képes ideiglenes magyar alkotmány (Magyar államot jogilag létrehozni képes állami alaptörvény) megalkotása, az új magyar állam létrehozása egy ezen új alkotmány alapján levezényelt választás után.
Tehát maga a tárgyalás is sokkal nagyobb és egészen más lesz, mint 89-ben, és az átmenetet levezénylő ideiglenes kormány feladata is nagyobb lesz, mint a Németh majd Antall kormány feladata volt. Mert nem csak azt kell lebontani, amit Orbán épített 2010 óta, hanem azt is, amivel ezt 89-től előkészítették….
A részleteket senki ne várja. Mert nem olyan lesz, amilyent mindenki magának akar. Mert az új magyar állam nem valamelyik társadalmi csoport diktatúrájaként jön létre. Hanem a Magyar Nép érdekében. Azt tudom mondani, hogy az új magyar állam nem feudális királyság, nem kapitalizmus és nem szocializmus lesz. És nem liberális vagy szocialista demokrácia. Hanem egy ezeket meghaladó új forma lesz, mert csak olyan lehet. Mert az új magyar államot csak egy újfajta közös gondolkodással hozhatjuk létre, amelynek eredményeként nem jöhet létre, hogy az egyik társadalmi réteg a saját érdekében uralkodik a többség felett. És nem azért nem jön létre, mert senki NEM TUD többséget teremteni a saját diktatúrájához, hanem azért, mert a magyar nép felismeri, hogy nem térhetünk vissza olyan állami és társadalmi formákhoz, amiről az elmúlt ezer évben bebizonyosodott (bebizonyítottuk) hogy nem működik. Mi magyarok vagyunk annyira kreatívak, hogy nem kell senkit másolnunk, a társadalmak és államok összegzett történelmi tapasztalatai alapján képesek vagyunk létrehozni egy olyan új társadalmi formát – és az azt irányító államot – ami jobb minden eddiginél, ami valóban a magyar nép érdekében működik.
Tehát akik 89-90-ben a liberális demokráciához akartak visszatérni, vagy akik 2010-től 2014-ig a diktatúrát fölépítették, azt jól tervezték meg, hogy kell egy ÁTMENET.
Ez akkor se változik, ha más a tartalma, ha a folyamatot fordítva csináljuk, ha diktatúrát bontunk és új magyar állam alapjait rakjuk le. Mert a hazugságra épített zsidó-keresztény állam ezer év alatt se tudott a magyar szellemiség helyére lépni. És az utána létrehozott szabadkőműves-cionista még embertelenebb hatalmaknak adatott 100 év se volt elég erre. Mert nem értették meg, hogy mi a magyar nép küldetése, nem értették meg, hogy Lucifer (és segítője Jahve) csak látszólag akadályoz, csak ideiglenesen játszhatja el a Teremtő szerepét, valójában csak a Teremtést segítheti ő is. Nem győzhet véglegesen és nem léphet véglegesen a Teremtő helyébe. Mert a Teremtés az emberért van, és nem ellene….

Igen, mondhatják, hogy nem az új kormány feladatairól beszélek. De ha csak arról beszélnék, soha nem értenék meg, hogy miért nem úgy fog működni, ahogy sokan gondolják, ahogy a saját érdekükben maguk akarnák. Mert úgy soha többet nem működhet. Mert ahogy most működik, és ha tovább is így működne, az a pusztítás és a pusztulás kultúrája. Az a múlt és nem a jövő…
A részleteit kénytelen leszek egy másik jegyzetbe írni, mert ennek a terjedelme itt elfogyott….:(

Az ideiglenes (ügyvezető, átmeneti, szakértő) kormányról (II.)
September 1, 2015 at 7:14am
A BÉKÉS átmenet azt jelenti, hogy a Rendszer-váltás bekövetkeztéig a társadalom, a gazdaság működése folyamatos, állam által irányított, a diktatúra és a megszálló állam felszámolása és a jogfolytonos, új magyar állam létrehozása tárgyalások útján, tervezetten, szervezetten, jogszerűen, alkotmányos keretek közt (a magyar állam érvényes és hatályos joga szerint) és a nemzetközi jogot figyelembe véve megy végbe.

Egyesek nem értik, hogy egyáltalán egy társadalmi rendszerváltáshoz minek kell „átmenet”. Főleg BÉKÉS. Egyiket leváltjuk, másikat bevezetjük és kész.
Csak hát egy társadalmi rendszerváltás az nem olyan, mint egy új autó vásárlása. Nem olyan, hogy a szalon parkolójában kiszállunk a régiből, veszünk egy újat, és azzal megyünk haza. A társadalmi rendszerváltás az leginkább egy költözéshez, vagy ami rosszabb, egy lakásfelújításhoz, vagy ami még rosszabb, egy ugyanazon a telken végzett, alapoktól kezdődő új házépítés. Úgy, hogy közben a család feje felett mindig legyen fedél, lehessen főzni, leülni enni, lehessen fürdeni meg legyen hol aludni. Így talán már mindenki jobban érti, hogy miért kell átmenet, mert tudja, mivel jár egy költözés, ahol magunk pakoljuk össze a cuccainkat, és magunk tesszük lakhatóvá az új lakásunkat, házunkat. Nem beszélve egy ház átépítéséről vagy új ház építéséről. Tehát a társadalmi rendszerváltáskor a döntéstől a megvalósításig, az egyik rendszerből a másikban való átmenetig IDŐ kell, ami alatt a szükséges változásokat elvégezzük.

A BÉKÉS átmenet az nem szükséges kellék egy társadalmi rendszerváltáshoz, se 1789-ben a franciák, se 1917-ben az oroszok nem úgy csinálták. Csak hát ők először csinálták, tapasztalatok nélkül. Nekünk, magyaroknak viszont a világon mindenki másnál nagyobb tapasztalatunk van társadalmi rendszerváltásban. Csak a dátumokat sorolom. 1848, 1867, 1918, 1919, 1920, 1945, 1956 okt., 1956 nov., 1989, 2012. Ha az 56-os októberi forradalmat és a novemberi hatalom visszaállítást egynek veszem, akkor is 9 (! azaz KILENC!) alkalommal váltottunk rendszert! Utánunk a franciák következnek, ők az 5. köztársaságuknál tartanak.
Tehát a BÉKÉS átmenet az nem kötelező kellék egy rendszerváltáshoz, hanem a tapasztalat alakította ki. Az utolsó előtti rendszerváltás - a hatalom által szervezve is a saját átmentésükre – állami jogfolytonosság fenntartásával, csak az állam és a jogrendszer legszükségesebb átalakításával is egy évig tartott 89-90 között. Nem beszélve a gazdasági és egyéb nagy társadalmi alrendszerek átalakításáról, ami évekig is eltart, és van, ami 20-30 évig is eltart (pl egy új nyugdíjrendszer felépítése.)
És a legutolsó, alkotmányellenes rendszerváltás átmeneti ideje – az új, nem magyar állam létrehozása miatt – már két évig tartott 2012-2014 között (eddig működtetett egymás mellett, párhuzamosan kettő államot a politikai „elit”) és még mindig tart.

Tehát a történelmi tapasztalatunk alapján - ha nem nagy anyagi és véráldozattal, és az életszínvonal 20-30 éves visszaesésével akarunk rendszert váltani, akkor - a diktatúra lebontására is kell egy Átmeneti időszak. És leginkább azért, mert nem állami jogfolytonosságban megyünk át az egyik rendszerből a másikba. Hanem két államból kell egyet csináljunk. Egy alkotmányellenes, jogilag érvénytelen nem magyar államot le kell bontanunk, és egy új magyar államot fel kell építenünk. Ez legalább addig eltart, míg létrehozták. És éppen a két állam miatt kell új, kettős alárendeltségű ideiglenes kormány. Mert a diktatúra kormányára – de még egy új kormányt létrehozó Országgyűlésére - se lehet rábízni, hogy lebontsa az általa épített diktatúrát. Ezt nekünk, a magyar népnek kell elvégezni, és ez nem lesz egy egyszerű feladat. Még nekünk, a kreatív magyaroknak se…..

Amit az ideiglenes kormány létrejöttéről még tudni kell:
Sokan mondják, hogy a politikai „elit” nem fog tárgyalni az érvénytelen hatalma BÉKÉS átadásáról, a saját diktatúrájuk lebontásában nem fognak részt venni. Én meg azt mondom, hogy részt fognak venni. Cserébe az életükért. Mert ha a diktatúrát nem békésen, nélkülük kell lebontani, akkor nincs szükség rájuk. Akkor saját magukat helyezik jogon kívül, akkor nem vagyunk felelősek többet az életükért. Bűneikért büntetlenül, helyben és azonnal megsemmisíthetőkké válnak…Csak nekünk nem egy pakli kártyát kell csinálni, hanem legalább tízet, hogy névvel, fényképpel felsoroljuk a diktatúra fő bűnöseit, létrehozóit, működtetőit.
És ha a diktatúrát csak forradalommal, népfelkeléssel vagy szabadságharccal lehet felszámolni, akkor ők, házaik, értékeik, családtagjaik lesznek az elsődleges célpontok. Tehát amikor megértik, hogy többé nincs mögöttük jog és hatalom, amely megvédhetné őket, és a túlélésük lesz a tét - és megértik, hogy csak a magyar nép jóindulatára számíthatnak - tárgyalni fognak a diktatúrájuk BÉKÉS lebontásáról.

És a tárgyalások megkezdésének feltétele a kapituláció, a fegyverletétel, a diktatúra tényének elismerése egy törvény vagy OGY határozat formájában. Ebben a hazaárulás beismerésén túl intézkedni kell a jogalkotás felfüggesztéséről, a tárgyalások megkezdéséről, a delegáció összetételéről és felhatalmazásáról, illetve a tárgyalások eredményeként az ideiglenes kormány létrehozásáról. Mindez azért kell, mert a tárgyalás alapja nem a nép TÖBBSÉGÉNEK akarata egy jogszerűen létrehozott hatalommal szemben – tehát nem egy demokratikus fordulat, egy népfelség érvényre juttatása a népfelséget megsértő politikai „elittel” szemben egy demokráciában - hanem a nép JOGÁNAK, (alkotmányos rendjének) képviselete és érvényre juttatása egy jog nélküli, érvénytelen hatalommal szemben. Tehát a majdani többség megteremtése az érvényes és hatályos jog mögé, az is az ideiglenes kormány időszakának feladata lesz, amit a kormánnyal együtt nekünk kell elvégezni.

Az ideiglenes kormány legfontosabb sajátossága a kettős alárendelés az induláskor. A diktatúra BÉKÉS lebontása, a zökkenőmentes átmenet megköveteli a politikai elit részvételét, de ők ezt csak a saját jogukkal tudják megtenni. Tehát az átmenetet levezénylő ideiglenes kormányt a folyamatot elindító 100 ezrek javaslatára a diktatúra Országgyűlésének is meg kell szavazni. És amikor megalakulnak, az esküt viszont az ezer éves magyar államra és annak jogára kell letegyék.

Saját magamnak mondanék ellent, ha 100 ezer hazafit megszervező testület döntéseit akarnám megelőlegezni, majd ennek a tárgyalásait és az így összeálló ideiglenes kormány összetételét és feladatait akarnám előre leírni.
Én a FOLYAMATOT tudom leírni, tudva azt, hogy az hogyan kell végbe menjen, és mi az, aminek biztosan benne kell lenni a végeredményben….

Tehát az ideiglenes kormány legfőbb feladata is kettős. Egyrészt a diktatúra államának működtetése a diktatúra elemei nélkül (illetve azok fokozatos lebontásával) a költségvetés, a közigazgatás, az egészségügy, az oktatás, és a szociális ellátó rendszerek működtetése, a közrend és a közbiztonság fenntartása, illetve a gazdaság működésének, a lakosság ellátásának biztosítása.
Másrészt a nép alkotmányozásának előkészítése és lebonyolítása, az alapján egy új választási rendszer megalkotása és az alapján választás lebonyolítása, új magyar állam létrehozásának előkészítése. Vagyis miközben az egyik államot fokozatosan leépítik, addig a másik államot meg felépítik. A lényeg abban van, hogy ki DÖNT.
Ezt pedig nem szabad kiadni a kezünkből. Az egész folyamatot végig – a jogfolytonos magyar állam és annak kormánya megalakulásáig – nekünk, a folyamatot elindító 100 ezer főnek kell irányítani, ellenőrzésünk alatt tartani. Hogy az átmenet idején ne tudja senki eltéríteni a folyamatot az eredeti irányától, céljaitól.

Azt, hogy mik lesznek az ideiglenes kormány első intézkedései, azt két dolog előre meghatározza, illetve behatárolja. Az egyik, hogy milyen állam jön majd létre, a másik, hogy a működőképességet fenn kell tartani. Mivel az új magyar állam nem fogja elismerni a felhatalmazása nélkül, a háttérhatalom irányította kormányok által felhalmozott államadósságot, az elsődleges feladat már a tárgyalásokon a pénzügyi rendszer működőképességének fenntartása lesz. Tehát mindjárt az elején ki kell nyilvánítani, hogy az átmenet működőképességére felvett hitelekért az új állam kezességet vállal.
Hogy mit és hogyan tehet - és mit nem tehet - az ideiglenes kormány, arra a legjobb példa a Nemzeti Bank helyzete. Az nem kérdés, hogy annak vezetője is távozik a kormánnyal együtt (és osztozik a diktatúrát működtetők felelősségre vonásában).
De mivel az új elnök csak ideiglenes felhatalmazással rendelkezik, és a hatályos magyar állam joga nem tesz lehetővé egy új működést, ezért csak olyan intézkedéseket tehet, ami a régi jog felfüggesztésével jár, de a működését érintő új jogot nem alkothat. Tehát a pénzkibocsátás jogáról csak az új állam intézkedhet.
És mindennel csak így járhat el az ideiglenes kormány. Ezért kell legyen majd egy tárgyalásokon elfogadott törvénycsomag, amit még a diktatúra parlamentje kell megszavazzon. Ebben olyanok lesznek, mint pl a „forintosítási” törvény szerint a hitelösszeg újraszámolása a felvételkori árfolyamon (annak minden következményével), illetve minden olyan intézkedés felfüggesztése, mely az elmúlt 3 évben született és súlyos joghátrányt okoz egyes területeken az állampolgárok sokaságának. A rokkantakkal szembeni embertelen intézkedésektől a közmunkásokkal való bánásmódig, az EU támogatások barátoknak való leosztásától, a pályázati rendszerek csalásáig, az állami földek átjátszásáig.


Hogy mi mindent kell még napi szinten elvégezni egy ideiglenes kormánynak, annak kidolgozására civilekből álló szakértők fognak segíteni….
Az én dolgom a HELYZETÉRTÉKELÉS. A PROBLÉMA létrejöttétől, felismerésétől a probléma okozta helyzet elemzésén keresztül a helyzet adta FELADAT -ból levont KÖVETKEZTETÉSEK alapján MEGOLDÁSI JAVASLAT tétele a rendszerváltást akaróknak….
Ezt tettem ebben a két jegyzetemben, és ezt összegzem a III. részben.

Az ideiglenes (ügyvezető, átmeneti, szakértő) kormányról (III.)
September 15, 2015 at 2:52pm
Összegzés a „probléma” felismerésétől a megoldási javaslatig
….avagy a politikai „elit” 2011-es hazaárulása, és annak következményei (érvénytelen alaptörvény, a Magyarország nevű diktatúra nem magyar államként való létrehozása, az alkotmányos válság) alkotmányos és jogszerű, gyors és BÉKÉS felszámolása.

Az elmúlt 4 évben mindent megírtam, amit megírhattam a magyarországi „alkotmányos válság” létrejöttéről és megoldási lehetőségéről. Cáfolni senki nem tudott, Halász úron kívül vitatkozni senki nem akart velem nyilvánosan róla (pont neki nem kellett volna), mégis mindenki olyan megoldásokkal próbálkozik, amivel NEM LEHET felszámolni ezt a 2011-ben létrehozott, „Új Típusú” háttérhatalmi diktatúrát.
Miért merem kimondani, hogy úgy „nem lehet”, ahogy ők akarják?
Azért, mert még a kialakult helyzetet se látják, nem hogy az azt kiváltó problémát!!!!
Egyesek nem alkalmasak arra, hogy lássák, illetve nem is akarják látni, mások látják, de pont a figyelmet akarják elterelni róla. Azért, hogy a nép, amelyik a probléma felismerése után változtatni tudna a saját helyzetén, ne is láthassa, ne is érthesse magát a problémát. Mert ha a nép nem ismeri fel a helyzete megváltozásának – fokozatos rosszabbodásának – a tényét, kiváltó okait, változtatni se tud a helyzetén.A probléma felismerése nélkül nincs megoldás!Ezért most összegezve és utoljára leírom, hogy MI okozza a problémánkat, MI a VALÓS HELYZET és HOGYAN lehet megszüntetni. Mert mindig ez a végső kérdés, ismételgetik, mint egy kisgyerek. DE HOGYAN? És amikor leírom, hogy hogyan, mégse úgy akarják, hanem mennek a saját fejük után, és csodálkoznak, hogy úgy nem megy. És akkor újra kérdezik, hogy de HOGYAN? Leírom utoljára.

Közel 100 éve (1918. november 16-án) – amikor a magyar állam felszámolta saját magát, és ettől kezdve a Történeti Alkotmányunk 3 lépésben hatályát vesztette – nem rendelkezünk BELSŐ szuverenitással!!!
Ez azt jelenti, hogy 100 éve NEM az itt élő magyar nép dönt a saját sorsáról!!!
Hanem KÜLSŐ hatalmak nemzetközi szerződések segítségével hoznak létre jogfolytonos magyar államokat, és abban HELYTARTÓ hatalmakat abból a „magyar” elitből, akik a hatalomért cserébe hajlandóak elárulni a magyar népet. Ez történt 1920-ban és 1945-47-ben. Se Horthy Magyarország nevű állama, se Rákosi Magyar Népköztársasága nem a magyar nép által létrehozott magyar állam, és ezen államok vezetői nem a nép vezetői, hanem külső hatalmak helytartói. Erről beszélt Orbán az Astoriánál – a helytartók hatalmáról, hogy a népnek joga van azt felszámolni – csak azt felejtette el elmondani, hogyő maga is egy ilyen helytartó, (amit 2011 után megtapasztaltunk). Vagyis a népnek - 1967 óta a nemzetközi jog és az ideiglenes alkotmány 89-es módosítása következtében - joga van az önrendelkezésre, joga van felszámolni a háttérhatalmi helytartók hatalmát.
Hogy a nép ezt ne tehesse meg, a háttérhatalom a politikai „elit” segítségével 2011-ben elkövette az elmúlt ezer év legnagyobb politikai bűntényét!!!

Alkotmányellenesen, súlyos jogsértésekkel – ezért jogilag érvénytelenül - megalkotta a Magyarország Alaptörvénye nevű törvényt!!!!!
EZ maga a PROBLÉMA.
Illetve nem lett volna probléma, ha a jogi és más „elitek” ezt azonnal szóvá teszik, és a néppel együtt megakadályozzák a hatályba lépését. DE nem tették….:(
EZ a törvény viszont 2012-ben hatályba lépve alkotmányos válságot okozott, és elindított egy folyamatot, melyben a helytartó hatalom - a hazaáruló politikai „elit” - 2 éven keresztül két államot irányított. Egy érvényes magyar államot, melyet a megszüntetés szándékával folyamatosan ürítettek ki, és az Alaptörvénnyel létrehozott - a nép megtévesztése érdekében aljas módon Magyarországnak elnevezett – háttérhatalmi magán államot, amibe átvitték a magyar állam intézményeit, állampolgárait, és az állam (a nép) még megmaradt vagyonát!!!!
2014-ben a diktatúrában tartott választással befejeződött a magyar állam kiürítésének folyamata és új helyzet jött létre. A magyar állam állami intézmények nélkül maradt, gyakorlatilag csak a joga maradt érvényes és hatályos, (mert érvényesen arról csak a nép dönthet) területe és állampolgárai kettős irányítás alá kerültek. Viszont a teljes politikai „elit” kilépett a magyar államból (kiszervezték saját magukat is) 2014-től már csak a Magyarország nevű állam képviselői, vezetői. A magyar állam – jogával, területével és állampolgáraival - megmaradt nekünk, a magyar népnek, és a politikai „elit” már nem szólhat bele, hogy mit teszünk benne.

Ez a jelenlegi helyzet.
A háttérhatalom a közel 100 éve működő, egymást váltó helytartó hatalmat egy új állam létrehozásával, hatékonyabb, Új Típusú DIKTATÚRÁRA cserélte.
Tehát van egy ezer éves magyar államunk, aminek a megszüntetés kísérlete miatt csak joga, területe és állampolgárai maradtak, és van egy jogilag érvénytelen, háttérhatalmi, külső, megszálló magán állam, mely diktatúrát gyakorol a magyar állam és a magyar nép fölött. Mi ennek a helyzetnek a MEGOLDÁSA?
Mi a magyar nép FELADATA és azt HOGYAN kell (lehet) megvalósítani?
A FELADAT az alkotmányos válság felszámolása. A nemzetközi jog és a magyar állam jogával, a Magyarország nevű államból visszajutni a magyar államba. Úgy, hogy közben megszüntetjük azt, amit a hazaáruló „elit” jogellenesen létrehozott.
Vagyis az egy területen lévő két állam helyzetét a diktatúra felszámolásával szüntetjük meg.
HOGYAN?

Az elmúlt 3-4 év történései és vitái bebizonyították, hogy a hatalom félrevezetési kísérletei ellenére a problémát és a kialakult helyzetet - sokakkal ellentétben – jól ismertük fel. A probléma felismerésének és helyes helyzetértékelésünknek köszönhetően, jól határoztuk meg az ebből következő FELADATUNK, ha ezt az alkotmányos válságot és annak következményeit fel akarjuk számolni. És a viták kiérlelték a probléma megoldásának lehetőségét, hogy ezt HOGYAN tehetjük meg. Gyorsan, békésen; gazdasági-pénzügyi összeomlás, illetve forradalom és vérontás nélkül, a nemzetközi jog és a magyar állam joga segítségével.
Erre teszek javaslatot, hogy a Magyarország nevű, Új Típusú diktatúrából HOGYAN lehet XXI. századi módon, gyorsan és BÉKÉSEN visszajutni a magyar államba, és hogyan lehet közben felszámolni a Magyarország nevű diktatúrát.
Íme, egy ábrán összegezve az „alkotmányos válság” a létrejöttétől a megoldásig.
Ábra
Leírás a folyamatábrához:
1. 2011. április 25. - A „probléma” létrejötte, az érvénytelen Alaptörvény megalkotása, kihirdetése.

2. 2012. 01.01. – Az érvénytelen Alaptörvény és az Átmeneti Rendelkezések hatályba lépése, a Magyarország nevű nem magyar állam eleve diktatúraként való létrehozása. Befejezett kísérlet az ideiglenes magyar alkotmányos rend jogellenes megváltoztatására, az ideiglenes alkotmány hatályon kívül helyezésére, és az ezer éve jogfolytonos magyar állam jogutód nélküli megszüntetésére.

3. 2014. 04.06 – 2014.05.06. – A diktatúra új államán belül lebonyolított választás és az új állam Országgyűlésének megalakulása. A magyar állam kiürítésének befejezése, a politikai „elit” elhagyja a magyar államot, és magával viszi nem csak az állam intézményrendszerét, hanem az állam javait is (de az állam adósságát is!).

4. A jelen időpont.
Maga a jogellenes diktatúra mutatja a felszámolás útját, módját, lehetőségét.

5. A problémából és a kialakult helyzetből következőt FELADAT. (A kettő államból egyet csinálni, a Magyarország nevű államot megszüntetni, a népet, az állam intézményrendszerét és az állam javait visszavinni a Nép Alkotmányával létrehozott új magyar államba, annak jogi fennhatósága alá).

Az 5. pont, a FELADAT – a HOGYAN kérdésre a válasz - részletesen kibontva:
5/a. - A diktatúra tényének megállapítása és nép általi kimondása egy legalább 100 ezres nagy nép-gyűlésen, a hazai és a nemzetközi sajtó és nemzetközi (állami, államközi és NGO) szervezetek megfigyelői, képviselői előtt.
Ezzel elindítjuk a diktatúra felszámolási folyamatát.

5/b. –A BÉKÉS rendszerváltást lehetővé tevő – a magyar nép képviselői és a Magyarország nevű állam vezetői (államfő, OGY elnök) közötti – tárgyalások megkezdése. Ennek előfeltételeként a Magyarország nevű állam Országgyűlése törvényben vagy határozatban kimondja az Alaptörvény jogi érvénytelenségét, és a képviselők kötelezik magukat, hogy részt vesznek a diktatúra zökkenőmentes lebontásában és a hatalom BÉKÉS átadásában a nép részére. Ennek megtétele és betartása esetén tudjuk biztosítani az életüket, és a BÉKÉS rendszerváltást.

5/c. – A tárgyalások eredményeként egy kötött mandátumú, kettős jogi alárendeltségű, ideiglenes kormány felállítása, amely az átmenet során két fő feladatot lát el. Működteti az államot, szervezi a társadalom életét az átmenet idején a jog diktatúrát biztosító elemei nélkül, illetve megszervezi és lebonyolítja a nép általi alkotmányozás folyamatát, és lebonyolítja a választást a nép (új, ideiglenes) alkotmánya alapján.

5/d. – A Nép Alkotmányának megalkotása, népszavazással való megerősítése.

5/e. – A választás lebonyolítása a nép alkotmánya alapján.

5/f. - Az új magyar állam képviselőinek alakuló ülése – és innen a 6. pont.

6. Az átmenet befejezése.
A nép alkotmányával létrehozott Magyar Államban lebonyolított választás eredményeképpen az állam legfőbb államhatalmi-döntéshozó szervezete, törvényalkotó szervezete, illetve a végrehajtó szervezet – kormány – megalakulása, a Nép Alkotmányának törvénybe foglalása, hatályba léptetése, egyben mind a 49/XX-as, mind az érvénytelen Alaptörvény hatályon kívül helyezése. Ezzel a jogfolytonos magyar állam létrehozása és a Magyarország nevű állam megszüntetése, az ideiglenes kormány mandátumának lejárta, az átmenet szervezetei megszüntetése.
Az ezer éves alkotmányunk jelenlegi helyzetünkhöz való igazítása – egy „valódi” alkotmányozás – és a háttérhatalom helytartóinak elmúlt 100 évi jogának áttekintése és megváltoztatása egy hosszabb időszak, egy következő lépcsőfok feladata lesz.

A folyamatábrán pontosan lehet látni, hogy mi az, amit mások javaslata nem tartalmaz, és EZÉRT nem lehet jó a megoldási javaslatuk. Nem beszél senki kettő államról, nem beszélnek az ezer éves magyar állam megszüntetési kísérletéről.
Pedig – a most már mások által is hangoztatott ÉRVÉNYTELEN Alaptörvény létének logikus következménye – hogy a Magyarország nevű állam jogilag érvénytelen, és NEM a MAGYAR ÁLLAM!
A FELADAT az, hogy a Magyarország nevű nem magyar államból hogyan jutunk vissza alkotmányosan és jogszerűen, gyorsan és BÉKÉSEN a magyar államba.
Én erre tettem MEGOLDÁSI javaslatot az ideiglenes kormány felállításával.
Nem írom le többet és vitatkozni se fogok többet erről senkivel.
Egyszerűen megcsináljuk.
Aki ennyi írásom után érti, hogy mit csinálunk, az csatlakozik a társadalmi önszerveződésünkhöz. Aki nem, az erősítse tovább saját börtönének falait a diktatúrák pártjainak támogatásával, helytartóik istenítésével, diktatúráik építésével.

Nekünk nem kell többségbe kerülnünk ahhoz, hogy elindítsuk a diktatúra felszámolását. Azért nem, mert mögöttünk az ezer éves magyar állam érvényes és hatályos joga áll. Nekünk elég, ha 100 ezren leszünk, és ezt kimondjuk.
És a diktatúrák rendszere helyett Új Lehetőséget kínálunk a magyar népnek.
A magyar nép végleg megszabadulhat a 100 éve nyakán ülő helytartók hatalmától!
A magyar alkotmány, a hatályos magyar jog és a nemzetközi jog biztosította önrendelkezési jogunk alapján szabad és független, jogfolytonos magyar államot hozhatunk létre.
Ez a válasz, ez a MEGOLDÁS a politikai „elit” Új Típusú Diktatúrájára.

Aki szabad, független, jogfolytonos, alkotmányosan létrehozott magyar államot – Alkotmányos Magyarországot – akar, az velünk tart!
(„Aki magyar, velünk tart”.)

Geri Tibor












































Hozzászólások

Még nem küldtek hozzászólást

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztrálj.

Még nem értékelték
Generálási idő: 0.14 másodperc
984,096 egyedi látogató