Hunok Nagy Szövetsége

Navigáció

Felhasználók

-> Online vendégek: 8

-> Online tagok: 2
Ownewlywerb, PaulHoife

-> Regisztráltak: 327
-> Legújabb tag: AlbertLus

Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Háttér hatalom felszámolása, megszüntetése

Hírek
Az ideiglenes (ügyvezetõ, átmeneti, szakértõ) kormányról (I.)
July 28, 2015 at 9:00am
Hiába próbálom elmagyarázni, hogy a diktatúra leváltása egy FOLYAMAT, melyben az egymás utáni lépések törvényszerûségeken alapulnak, és logikus rendben követik egymást, a legtöbben mégis csak a mai (hibás) politikai logikában tudnak gondolkodni, és a diktatúra hazug kommunikációja nyomán az új kormányról akarnak hallani. Pedig az már a folyamat közepe, amihez elõbb el kell jutni. És az lenne a fontosabb, hogy HOGYAN jutunk el addig. Mert az határozza meg, hogy MILYEN a RENDSZERVÁLTÁS folyamata, és az határozza meg, hogy milyen lesz az ideiglenes kormány.

Hát akkor vágjunk a közepébe. De mielõtt arról beszélnék, hogy MIT kell majd tegyen egy rendszerváltást levezénylõ ideiglenes kormány, érinteni kell röviden, hogy hogyan jön létre. Mert nem úgy, ahogy sokan gondolják.

A folyamat ott kezdõdik, hogy az elején legalább néhány százezer embernek meg kell érteni, hogy jelenleg Magyarország területén 2 (azaz KETTÕ) állam van, és a Magyarország nevû állam NEM a Magyar Állam, hanem egy pénzügyi magánhatalom diktatúrát megvalósító megszálló állama, amelyet helytartóként az egykori, alkotmányt és nemzetközi jogot sértõ, HAZAÁRULÓ magyarországi politikai „elit” mûködtet. És ebbõl a többszázezer emberbõl legalább 100 ezer egyszerre, egy helyen ki kell mondja, hogy a magyar nép önrendelkezési jogát nem lehet elvenni, ezer éves államát NEM LEHET ELTÖRÖLNI, alkotmányos jogrendszerét képviselõ nem helyezheti hatályon kívül. Mert amikor 100 ezer ember ezt kijelenti, a diktatúra vezetése érvényes jog nélkül NEM TEHET MÁST, mint „az életéért cserébe”(!) leül tárgyalni a hatalom népnek való átadásáról, a diktatúra BÉKÉS lebontásáról.
Nem, nem a büntetlenségükért ülünk le velük tárgyalni, mert a bûnük olyan súlyos, hogy a felelõsségre vonást nem kerülhetik el. Az ÉLETÜKÉRT fognak tárgyalni!
Mi elkerülünk egy nagy anyagi és véráldozattal járó szabadságharcot (ami egyben függetlenségi harc és felszabadító háború lenne), egy gazdasági összeomlást, egy társadalmi válságot, õk a hazaárulások után életben maradnak, és lehetõséget kapnak, hogy a vagyonelkobzásuk után, a saját tudásuk segítségével új életet kezdjenek az új magyar államban. Ez lesz a tárgyalás alapja. Élet a békéért, a békés átmenet biztosításáért.

Az ideiglenes kormány ennek a tárgyalásnak – a diktatúrát lebontó magyar nép és a diktatúrát mûködtetõ politikai „elit” között lefolytatandó tárgyalás - eredményeként jön létre. Egyszerre kell jogszerû legyen a Magyarország nevû államban – hogy joga legyen lebontani a diktatúra államát – és meg kell feleljen a magyar állam jogrendszerének, hogy arra alapozva alkotmányosan elindíthassa a magyar állam újbóli felépítését. Ami egy teljesen új magyar állam felépítését jelenti.
És meg kell feleljen a hatályos nemzetközi jognak és nem utolsó sorban a magyar nép elvárásának.

További sajátossága lesz ennek a speciálisan magyar nép feletti uralomra létrehozott diktatúra felszámolásának, hogy EZT a diktatúrát CSAK egy olyan RENDSZER váltással LEHET felszámolni, ami egyben új társadalmi világkorszakot hoz létre.
A magyarországi diktatúrát létrehozó háttérhatalom (egy nemzetközi pénzügyi magánhatalom) azt akarta, hogy az Új Világrenddel õ hoz létre új társadalmi világkorszakot. De csak elõsegítette az IGAZI világkorszak létrejöttét. (Hiba volt pont nálunk, magyaroknál kezdeni. Bár a maguk szempontjából igazuk volt. 100 éve készülnek rá, és ha itt mûködne, akkor mindenhol máshol sokkal könnyebben mûködne. De lenéztek bennünket, és ez hiba volt…..)
Tehát nem árt megérteni, hogy minden apró dolog, amit a diktatúra lebontása érdekében teszünk, az hatással van (lesz) a világ további fejlõdésére.
Tehát így kell nézni, hogy hogyan jön létre és mit tesz majd az új, ideiglenes kormány.

Tehát a legfontosabb, hogy amit írok, azok az én gondolataim, aki azt tudja, hogy milyen kell legyen ez a folyamat és milyen feltételeknek, kritériumoknak kell megfeleljen a BÉKÉS átmenetet levezénylõ kormány. De ez csak a változást akaró százezrek összehangolt akarata alapján jöhet létre. De én nem látnok vagyok, hanem csak elemzõ, szervezetépítõ, aki csak megtervezheti a folyamatot, leírva, hogy milyen kell legyen, milyen feladatai biztos, hogy lesznek. Tehát én csak azt tudom leírni, hogy milyen KELL legyen, és azt tudom leírni, hogy kb milyen lesz, ha nekem is lesz beleszólásom….

Hát ez volt az én „rövid” bevezetõm. Amit még mondanom kellene errõl, ahhoz képest tényleg rövid. Akkor tehát most a lényegrõl, a többit majd „menet közben”.

Az ideiglenes kormány összetétele, a miniszterelnök és a miniszterek személye a változást elindító, addig megszervezett nép akaratát fogja kifejezni. Legfontosabb jellemzõje lesz, hogy a diktatúra felépítésének kezdeti idõszakához (2012-2014) hasonlóan a kormány most is egyszerre mindkét állam kormánya lesz. Egyikben a jog szerint létrehozva, a magyar államban pedig a nép „érdekében” létrehozva. (És ezzel máris nagyobb legitimitása lesz, mint a Trianonban jogfolytonossá tett magyar államot – Horthy Magyarország nevû államát – elõkészítõ Friedrich kormánynak, mely létrejöttéhez a román hadsereg katonáit használta fel.)
Az ideiglenes kormány legfontosabb feladata a regnáló Magyarország nevû állam mûködtetése lesz a diktatúra elemeinek használata nélkül, illetve az érvénytelen alaptörvényt hatályon kívül helyezni képes ideiglenes magyar alkotmány (Magyar államot jogilag létrehozni képes állami alaptörvény) megalkotása, az új magyar állam létrehozása egy ezen új alkotmány alapján levezényelt választás után.
Tehát maga a tárgyalás is sokkal nagyobb és egészen más lesz, mint 89-ben, és az átmenetet levezénylõ ideiglenes kormány feladata is nagyobb lesz, mint a Németh majd Antall kormány feladata volt. Mert nem csak azt kell lebontani, amit Orbán épített 2010 óta, hanem azt is, amivel ezt 89-tõl elõkészítették….
A részleteket senki ne várja. Mert nem olyan lesz, amilyent mindenki magának akar. Mert az új magyar állam nem valamelyik társadalmi csoport diktatúrájaként jön létre. Hanem a Magyar Nép érdekében. Azt tudom mondani, hogy az új magyar állam nem feudális királyság, nem kapitalizmus és nem szocializmus lesz. És nem liberális vagy szocialista demokrácia. Hanem egy ezeket meghaladó új forma lesz, mert csak olyan lehet. Mert az új magyar államot csak egy újfajta közös gondolkodással hozhatjuk létre, amelynek eredményeként nem jöhet létre, hogy az egyik társadalmi réteg a saját érdekében uralkodik a többség felett. És nem azért nem jön létre, mert senki NEM TUD többséget teremteni a saját diktatúrájához, hanem azért, mert a magyar nép felismeri, hogy nem térhetünk vissza olyan állami és társadalmi formákhoz, amirõl az elmúlt ezer évben bebizonyosodott (bebizonyítottuk) hogy nem mûködik. Mi magyarok vagyunk annyira kreatívak, hogy nem kell senkit másolnunk, a társadalmak és államok összegzett történelmi tapasztalatai alapján képesek vagyunk létrehozni egy olyan új társadalmi formát – és az azt irányító államot – ami jobb minden eddiginél, ami valóban a magyar nép érdekében mûködik.
Tehát akik 89-90-ben a liberális demokráciához akartak visszatérni, vagy akik 2010-tõl 2014-ig a diktatúrát fölépítették, azt jól tervezték meg, hogy kell egy ÁTMENET.
Ez akkor se változik, ha más a tartalma, ha a folyamatot fordítva csináljuk, ha diktatúrát bontunk és új magyar állam alapjait rakjuk le. Mert a hazugságra épített zsidó-keresztény állam ezer év alatt se tudott a magyar szellemiség helyére lépni. És az utána létrehozott szabadkõmûves-cionista még embertelenebb hatalmaknak adatott 100 év se volt elég erre. Mert nem értették meg, hogy mi a magyar nép küldetése, nem értették meg, hogy Lucifer (és segítõje Jahve) csak látszólag akadályoz, csak ideiglenesen játszhatja el a Teremtõ szerepét, valójában csak a Teremtést segítheti õ is. Nem gyõzhet véglegesen és nem léphet véglegesen a Teremtõ helyébe. Mert a Teremtés az emberért van, és nem ellene….

Igen, mondhatják, hogy nem az új kormány feladatairól beszélek. De ha csak arról beszélnék, soha nem értenék meg, hogy miért nem úgy fog mûködni, ahogy sokan gondolják, ahogy a saját érdekükben maguk akarnák. Mert úgy soha többet nem mûködhet. Mert ahogy most mûködik, és ha tovább is így mûködne, az a pusztítás és a pusztulás kultúrája. Az a múlt és nem a jövõ…
A részleteit kénytelen leszek egy másik jegyzetbe írni, mert ennek a terjedelme itt elfogyott….:(

Az ideiglenes (ügyvezetõ, átmeneti, szakértõ) kormányról (II.)
September 1, 2015 at 7:14am
A BÉKÉS átmenet azt jelenti, hogy a Rendszer-váltás bekövetkeztéig a társadalom, a gazdaság mûködése folyamatos, állam által irányított, a diktatúra és a megszálló állam felszámolása és a jogfolytonos, új magyar állam létrehozása tárgyalások útján, tervezetten, szervezetten, jogszerûen, alkotmányos keretek közt (a magyar állam érvényes és hatályos joga szerint) és a nemzetközi jogot figyelembe véve megy végbe.

Egyesek nem értik, hogy egyáltalán egy társadalmi rendszerváltáshoz minek kell „átmenet”. Fõleg BÉKÉS. Egyiket leváltjuk, másikat bevezetjük és kész.
Csak hát egy társadalmi rendszerváltás az nem olyan, mint egy új autó vásárlása. Nem olyan, hogy a szalon parkolójában kiszállunk a régibõl, veszünk egy újat, és azzal megyünk haza. A társadalmi rendszerváltás az leginkább egy költözéshez, vagy ami rosszabb, egy lakásfelújításhoz, vagy ami még rosszabb, egy ugyanazon a telken végzett, alapoktól kezdõdõ új házépítés. Úgy, hogy közben a család feje felett mindig legyen fedél, lehessen fõzni, leülni enni, lehessen fürdeni meg legyen hol aludni. Így talán már mindenki jobban érti, hogy miért kell átmenet, mert tudja, mivel jár egy költözés, ahol magunk pakoljuk össze a cuccainkat, és magunk tesszük lakhatóvá az új lakásunkat, házunkat. Nem beszélve egy ház átépítésérõl vagy új ház építésérõl. Tehát a társadalmi rendszerváltáskor a döntéstõl a megvalósításig, az egyik rendszerbõl a másikban való átmenetig IDÕ kell, ami alatt a szükséges változásokat elvégezzük.

A BÉKÉS átmenet az nem szükséges kellék egy társadalmi rendszerváltáshoz, se 1789-ben a franciák, se 1917-ben az oroszok nem úgy csinálták. Csak hát õk elõször csinálták, tapasztalatok nélkül. Nekünk, magyaroknak viszont a világon mindenki másnál nagyobb tapasztalatunk van társadalmi rendszerváltásban. Csak a dátumokat sorolom. 1848, 1867, 1918, 1919, 1920, 1945, 1956 okt., 1956 nov., 1989, 2012. Ha az 56-os októberi forradalmat és a novemberi hatalom visszaállítást egynek veszem, akkor is 9 (! azaz KILENC!) alkalommal váltottunk rendszert! Utánunk a franciák következnek, õk az 5. köztársaságuknál tartanak.
Tehát a BÉKÉS átmenet az nem kötelezõ kellék egy rendszerváltáshoz, hanem a tapasztalat alakította ki. Az utolsó elõtti rendszerváltás - a hatalom által szervezve is a saját átmentésükre – állami jogfolytonosság fenntartásával, csak az állam és a jogrendszer legszükségesebb átalakításával is egy évig tartott 89-90 között. Nem beszélve a gazdasági és egyéb nagy társadalmi alrendszerek átalakításáról, ami évekig is eltart, és van, ami 20-30 évig is eltart (pl egy új nyugdíjrendszer felépítése.)
És a legutolsó, alkotmányellenes rendszerváltás átmeneti ideje – az új, nem magyar állam létrehozása miatt – már két évig tartott 2012-2014 között (eddig mûködtetett egymás mellett, párhuzamosan kettõ államot a politikai „elit”) és még mindig tart.

Tehát a történelmi tapasztalatunk alapján - ha nem nagy anyagi és véráldozattal, és az életszínvonal 20-30 éves visszaesésével akarunk rendszert váltani, akkor - a diktatúra lebontására is kell egy Átmeneti idõszak. És leginkább azért, mert nem állami jogfolytonosságban megyünk át az egyik rendszerbõl a másikba. Hanem két államból kell egyet csináljunk. Egy alkotmányellenes, jogilag érvénytelen nem magyar államot le kell bontanunk, és egy új magyar államot fel kell építenünk. Ez legalább addig eltart, míg létrehozták. És éppen a két állam miatt kell új, kettõs alárendeltségû ideiglenes kormány. Mert a diktatúra kormányára – de még egy új kormányt létrehozó Országgyûlésére - se lehet rábízni, hogy lebontsa az általa épített diktatúrát. Ezt nekünk, a magyar népnek kell elvégezni, és ez nem lesz egy egyszerû feladat. Még nekünk, a kreatív magyaroknak se…..

Amit az ideiglenes kormány létrejöttérõl még tudni kell:
Sokan mondják, hogy a politikai „elit” nem fog tárgyalni az érvénytelen hatalma BÉKÉS átadásáról, a saját diktatúrájuk lebontásában nem fognak részt venni. Én meg azt mondom, hogy részt fognak venni. Cserébe az életükért. Mert ha a diktatúrát nem békésen, nélkülük kell lebontani, akkor nincs szükség rájuk. Akkor saját magukat helyezik jogon kívül, akkor nem vagyunk felelõsek többet az életükért. Bûneikért büntetlenül, helyben és azonnal megsemmisíthetõkké válnak…Csak nekünk nem egy pakli kártyát kell csinálni, hanem legalább tízet, hogy névvel, fényképpel felsoroljuk a diktatúra fõ bûnöseit, létrehozóit, mûködtetõit.
És ha a diktatúrát csak forradalommal, népfelkeléssel vagy szabadságharccal lehet felszámolni, akkor õk, házaik, értékeik, családtagjaik lesznek az elsõdleges célpontok. Tehát amikor megértik, hogy többé nincs mögöttük jog és hatalom, amely megvédhetné õket, és a túlélésük lesz a tét - és megértik, hogy csak a magyar nép jóindulatára számíthatnak - tárgyalni fognak a diktatúrájuk BÉKÉS lebontásáról.

És a tárgyalások megkezdésének feltétele a kapituláció, a fegyverletétel, a diktatúra tényének elismerése egy törvény vagy OGY határozat formájában. Ebben a hazaárulás beismerésén túl intézkedni kell a jogalkotás felfüggesztésérõl, a tárgyalások megkezdésérõl, a delegáció összetételérõl és felhatalmazásáról, illetve a tárgyalások eredményeként az ideiglenes kormány létrehozásáról. Mindez azért kell, mert a tárgyalás alapja nem a nép TÖBBSÉGÉNEK akarata egy jogszerûen létrehozott hatalommal szemben – tehát nem egy demokratikus fordulat, egy népfelség érvényre juttatása a népfelséget megsértõ politikai „elittel” szemben egy demokráciában - hanem a nép JOGÁNAK, (alkotmányos rendjének) képviselete és érvényre juttatása egy jog nélküli, érvénytelen hatalommal szemben. Tehát a majdani többség megteremtése az érvényes és hatályos jog mögé, az is az ideiglenes kormány idõszakának feladata lesz, amit a kormánnyal együtt nekünk kell elvégezni.

Az ideiglenes kormány legfontosabb sajátossága a kettõs alárendelés az induláskor. A diktatúra BÉKÉS lebontása, a zökkenõmentes átmenet megköveteli a politikai elit részvételét, de õk ezt csak a saját jogukkal tudják megtenni. Tehát az átmenetet levezénylõ ideiglenes kormányt a folyamatot elindító 100 ezrek javaslatára a diktatúra Országgyûlésének is meg kell szavazni. És amikor megalakulnak, az esküt viszont az ezer éves magyar államra és annak jogára kell letegyék.

Saját magamnak mondanék ellent, ha 100 ezer hazafit megszervezõ testület döntéseit akarnám megelõlegezni, majd ennek a tárgyalásait és az így összeálló ideiglenes kormány összetételét és feladatait akarnám elõre leírni.
Én a FOLYAMATOT tudom leírni, tudva azt, hogy az hogyan kell végbe menjen, és mi az, aminek biztosan benne kell lenni a végeredményben….

Tehát az ideiglenes kormány legfõbb feladata is kettõs. Egyrészt a diktatúra államának mûködtetése a diktatúra elemei nélkül (illetve azok fokozatos lebontásával) a költségvetés, a közigazgatás, az egészségügy, az oktatás, és a szociális ellátó rendszerek mûködtetése, a közrend és a közbiztonság fenntartása, illetve a gazdaság mûködésének, a lakosság ellátásának biztosítása.
Másrészt a nép alkotmányozásának elõkészítése és lebonyolítása, az alapján egy új választási rendszer megalkotása és az alapján választás lebonyolítása, új magyar állam létrehozásának elõkészítése. Vagyis miközben az egyik államot fokozatosan leépítik, addig a másik államot meg felépítik. A lényeg abban van, hogy ki DÖNT.
Ezt pedig nem szabad kiadni a kezünkbõl. Az egész folyamatot végig – a jogfolytonos magyar állam és annak kormánya megalakulásáig – nekünk, a folyamatot elindító 100 ezer fõnek kell irányítani, ellenõrzésünk alatt tartani. Hogy az átmenet idején ne tudja senki eltéríteni a folyamatot az eredeti irányától, céljaitól.

Azt, hogy mik lesznek az ideiglenes kormány elsõ intézkedései, azt két dolog elõre meghatározza, illetve behatárolja. Az egyik, hogy milyen állam jön majd létre, a másik, hogy a mûködõképességet fenn kell tartani. Mivel az új magyar állam nem fogja elismerni a felhatalmazása nélkül, a háttérhatalom irányította kormányok által felhalmozott államadósságot, az elsõdleges feladat már a tárgyalásokon a pénzügyi rendszer mûködõképességének fenntartása lesz. Tehát mindjárt az elején ki kell nyilvánítani, hogy az átmenet mûködõképességére felvett hitelekért az új állam kezességet vállal.
Hogy mit és hogyan tehet - és mit nem tehet - az ideiglenes kormány, arra a legjobb példa a Nemzeti Bank helyzete. Az nem kérdés, hogy annak vezetõje is távozik a kormánnyal együtt (és osztozik a diktatúrát mûködtetõk felelõsségre vonásában).
De mivel az új elnök csak ideiglenes felhatalmazással rendelkezik, és a hatályos magyar állam joga nem tesz lehetõvé egy új mûködést, ezért csak olyan intézkedéseket tehet, ami a régi jog felfüggesztésével jár, de a mûködését érintõ új jogot nem alkothat. Tehát a pénzkibocsátás jogáról csak az új állam intézkedhet.
És mindennel csak így járhat el az ideiglenes kormány. Ezért kell legyen majd egy tárgyalásokon elfogadott törvénycsomag, amit még a diktatúra parlamentje kell megszavazzon. Ebben olyanok lesznek, mint pl a „forintosítási” törvény szerint a hitelösszeg újraszámolása a felvételkori árfolyamon (annak minden következményével), illetve minden olyan intézkedés felfüggesztése, mely az elmúlt 3 évben született és súlyos joghátrányt okoz egyes területeken az állampolgárok sokaságának. A rokkantakkal szembeni embertelen intézkedésektõl a közmunkásokkal való bánásmódig, az EU támogatások barátoknak való leosztásától, a pályázati rendszerek csalásáig, az állami földek átjátszásáig.


Hogy mi mindent kell még napi szinten elvégezni egy ideiglenes kormánynak, annak kidolgozására civilekbõl álló szakértõk fognak segíteni….
Az én dolgom a HELYZETÉRTÉKELÉS. A PROBLÉMA létrejöttétõl, felismerésétõl a probléma okozta helyzet elemzésén keresztül a helyzet adta FELADAT -ból levont KÖVETKEZTETÉSEK alapján MEGOLDÁSI JAVASLAT tétele a rendszerváltást akaróknak….
Ezt tettem ebben a két jegyzetemben, és ezt összegzem a III. részben.

Az ideiglenes (ügyvezetõ, átmeneti, szakértõ) kormányról (III.)
September 15, 2015 at 2:52pm
Összegzés a „probléma” felismerésétõl a megoldási javaslatig
….avagy a politikai „elit” 2011-es hazaárulása, és annak következményei (érvénytelen alaptörvény, a Magyarország nevû diktatúra nem magyar államként való létrehozása, az alkotmányos válság) alkotmányos és jogszerû, gyors és BÉKÉS felszámolása.

Az elmúlt 4 évben mindent megírtam, amit megírhattam a magyarországi „alkotmányos válság” létrejöttérõl és megoldási lehetõségérõl. Cáfolni senki nem tudott, Halász úron kívül vitatkozni senki nem akart velem nyilvánosan róla (pont neki nem kellett volna), mégis mindenki olyan megoldásokkal próbálkozik, amivel NEM LEHET felszámolni ezt a 2011-ben létrehozott, „Új Típusú” háttérhatalmi diktatúrát.
Miért merem kimondani, hogy úgy „nem lehet”, ahogy õk akarják?
Azért, mert még a kialakult helyzetet se látják, nem hogy az azt kiváltó problémát!!!!
Egyesek nem alkalmasak arra, hogy lássák, illetve nem is akarják látni, mások látják, de pont a figyelmet akarják elterelni róla. Azért, hogy a nép, amelyik a probléma felismerése után változtatni tudna a saját helyzetén, ne is láthassa, ne is érthesse magát a problémát. Mert ha a nép nem ismeri fel a helyzete megváltozásának – fokozatos rosszabbodásának – a tényét, kiváltó okait, változtatni se tud a helyzetén.A probléma felismerése nélkül nincs megoldás!Ezért most összegezve és utoljára leírom, hogy MI okozza a problémánkat, MI a VALÓS HELYZET és HOGYAN lehet megszüntetni. Mert mindig ez a végsõ kérdés, ismételgetik, mint egy kisgyerek. DE HOGYAN? És amikor leírom, hogy hogyan, mégse úgy akarják, hanem mennek a saját fejük után, és csodálkoznak, hogy úgy nem megy. És akkor újra kérdezik, hogy de HOGYAN? Leírom utoljára.

Közel 100 éve (1918. november 16-án) – amikor a magyar állam felszámolta saját magát, és ettõl kezdve a Történeti Alkotmányunk 3 lépésben hatályát vesztette – nem rendelkezünk BELSÕ szuverenitással!!!
Ez azt jelenti, hogy 100 éve NEM az itt élõ magyar nép dönt a saját sorsáról!!!
Hanem KÜLSÕ hatalmak nemzetközi szerzõdések segítségével hoznak létre jogfolytonos magyar államokat, és abban HELYTARTÓ hatalmakat abból a „magyar” elitbõl, akik a hatalomért cserébe hajlandóak elárulni a magyar népet. Ez történt 1920-ban és 1945-47-ben. Se Horthy Magyarország nevû állama, se Rákosi Magyar Népköztársasága nem a magyar nép által létrehozott magyar állam, és ezen államok vezetõi nem a nép vezetõi, hanem külsõ hatalmak helytartói. Errõl beszélt Orbán az Astoriánál – a helytartók hatalmáról, hogy a népnek joga van azt felszámolni – csak azt felejtette el elmondani, hogyõ maga is egy ilyen helytartó, (amit 2011 után megtapasztaltunk). Vagyis a népnek - 1967 óta a nemzetközi jog és az ideiglenes alkotmány 89-es módosítása következtében - joga van az önrendelkezésre, joga van felszámolni a háttérhatalmi helytartók hatalmát.
Hogy a nép ezt ne tehesse meg, a háttérhatalom a politikai „elit” segítségével 2011-ben elkövette az elmúlt ezer év legnagyobb politikai bûntényét!!!

Alkotmányellenesen, súlyos jogsértésekkel – ezért jogilag érvénytelenül - megalkotta a Magyarország Alaptörvénye nevû törvényt!!!!!
EZ maga a PROBLÉMA.
Illetve nem lett volna probléma, ha a jogi és más „elitek” ezt azonnal szóvá teszik, és a néppel együtt megakadályozzák a hatályba lépését. DE nem tették….:(
EZ a törvény viszont 2012-ben hatályba lépve alkotmányos válságot okozott, és elindított egy folyamatot, melyben a helytartó hatalom - a hazaáruló politikai „elit” - 2 éven keresztül két államot irányított. Egy érvényes magyar államot, melyet a megszüntetés szándékával folyamatosan ürítettek ki, és az Alaptörvénnyel létrehozott - a nép megtévesztése érdekében aljas módon Magyarországnak elnevezett – háttérhatalmi magán államot, amibe átvitték a magyar állam intézményeit, állampolgárait, és az állam (a nép) még megmaradt vagyonát!!!!
2014-ben a diktatúrában tartott választással befejezõdött a magyar állam kiürítésének folyamata és új helyzet jött létre. A magyar állam állami intézmények nélkül maradt, gyakorlatilag csak a joga maradt érvényes és hatályos, (mert érvényesen arról csak a nép dönthet) területe és állampolgárai kettõs irányítás alá kerültek. Viszont a teljes politikai „elit” kilépett a magyar államból (kiszervezték saját magukat is) 2014-tõl már csak a Magyarország nevû állam képviselõi, vezetõi. A magyar állam – jogával, területével és állampolgáraival - megmaradt nekünk, a magyar népnek, és a politikai „elit” már nem szólhat bele, hogy mit teszünk benne.

Ez a jelenlegi helyzet.
A háttérhatalom a közel 100 éve mûködõ, egymást váltó helytartó hatalmat egy új állam létrehozásával, hatékonyabb, Új Típusú DIKTATÚRÁRA cserélte.
Tehát van egy ezer éves magyar államunk, aminek a megszüntetés kísérlete miatt csak joga, területe és állampolgárai maradtak, és van egy jogilag érvénytelen, háttérhatalmi, külsõ, megszálló magán állam, mely diktatúrát gyakorol a magyar állam és a magyar nép fölött. Mi ennek a helyzetnek a MEGOLDÁSA?
Mi a magyar nép FELADATA és azt HOGYAN kell (lehet) megvalósítani?
A FELADAT az alkotmányos válság felszámolása. A nemzetközi jog és a magyar állam jogával, a Magyarország nevû államból visszajutni a magyar államba. Úgy, hogy közben megszüntetjük azt, amit a hazaáruló „elit” jogellenesen létrehozott.
Vagyis az egy területen lévõ két állam helyzetét a diktatúra felszámolásával szüntetjük meg.
HOGYAN?

Az elmúlt 3-4 év történései és vitái bebizonyították, hogy a hatalom félrevezetési kísérletei ellenére a problémát és a kialakult helyzetet - sokakkal ellentétben – jól ismertük fel. A probléma felismerésének és helyes helyzetértékelésünknek köszönhetõen, jól határoztuk meg az ebbõl következõ FELADATUNK, ha ezt az alkotmányos válságot és annak következményeit fel akarjuk számolni. És a viták kiérlelték a probléma megoldásának lehetõségét, hogy ezt HOGYAN tehetjük meg. Gyorsan, békésen; gazdasági-pénzügyi összeomlás, illetve forradalom és vérontás nélkül, a nemzetközi jog és a magyar állam joga segítségével.
Erre teszek javaslatot, hogy a Magyarország nevû, Új Típusú diktatúrából HOGYAN lehet XXI. századi módon, gyorsan és BÉKÉSEN visszajutni a magyar államba, és hogyan lehet közben felszámolni a Magyarország nevû diktatúrát.
Íme, egy ábrán összegezve az „alkotmányos válság” a létrejöttétõl a megoldásig.
Ábra
Leírás a folyamatábrához:
1. 2011. április 25. - A „probléma” létrejötte, az érvénytelen Alaptörvény megalkotása, kihirdetése.

2. 2012. 01.01. – Az érvénytelen Alaptörvény és az Átmeneti Rendelkezések hatályba lépése, a Magyarország nevû nem magyar állam eleve diktatúraként való létrehozása. Befejezett kísérlet az ideiglenes magyar alkotmányos rend jogellenes megváltoztatására, az ideiglenes alkotmány hatályon kívül helyezésére, és az ezer éve jogfolytonos magyar állam jogutód nélküli megszüntetésére.

3. 2014. 04.06 – 2014.05.06. – A diktatúra új államán belül lebonyolított választás és az új állam Országgyûlésének megalakulása. A magyar állam kiürítésének befejezése, a politikai „elit” elhagyja a magyar államot, és magával viszi nem csak az állam intézményrendszerét, hanem az állam javait is (de az állam adósságát is!).

4. A jelen idõpont.
Maga a jogellenes diktatúra mutatja a felszámolás útját, módját, lehetõségét.

5. A problémából és a kialakult helyzetbõl következõt FELADAT. (A kettõ államból egyet csinálni, a Magyarország nevû államot megszüntetni, a népet, az állam intézményrendszerét és az állam javait visszavinni a Nép Alkotmányával létrehozott új magyar államba, annak jogi fennhatósága alá).

Az 5. pont, a FELADAT – a HOGYAN kérdésre a válasz - részletesen kibontva:
5/a. - A diktatúra tényének megállapítása és nép általi kimondása egy legalább 100 ezres nagy nép-gyûlésen, a hazai és a nemzetközi sajtó és nemzetközi (állami, államközi és NGO) szervezetek megfigyelõi, képviselõi elõtt.
Ezzel elindítjuk a diktatúra felszámolási folyamatát.

5/b. –A BÉKÉS rendszerváltást lehetõvé tevõ – a magyar nép képviselõi és a Magyarország nevû állam vezetõi (államfõ, OGY elnök) közötti – tárgyalások megkezdése. Ennek elõfeltételeként a Magyarország nevû állam Országgyûlése törvényben vagy határozatban kimondja az Alaptörvény jogi érvénytelenségét, és a képviselõk kötelezik magukat, hogy részt vesznek a diktatúra zökkenõmentes lebontásában és a hatalom BÉKÉS átadásában a nép részére. Ennek megtétele és betartása esetén tudjuk biztosítani az életüket, és a BÉKÉS rendszerváltást.

5/c. – A tárgyalások eredményeként egy kötött mandátumú, kettõs jogi alárendeltségû, ideiglenes kormány felállítása, amely az átmenet során két fõ feladatot lát el. Mûködteti az államot, szervezi a társadalom életét az átmenet idején a jog diktatúrát biztosító elemei nélkül, illetve megszervezi és lebonyolítja a nép általi alkotmányozás folyamatát, és lebonyolítja a választást a nép (új, ideiglenes) alkotmánya alapján.

5/d. – A Nép Alkotmányának megalkotása, népszavazással való megerõsítése.

5/e. – A választás lebonyolítása a nép alkotmánya alapján.

5/f. - Az új magyar állam képviselõinek alakuló ülése – és innen a 6. pont.

6. Az átmenet befejezése.
A nép alkotmányával létrehozott Magyar Államban lebonyolított választás eredményeképpen az állam legfõbb államhatalmi-döntéshozó szervezete, törvényalkotó szervezete, illetve a végrehajtó szervezet – kormány – megalakulása, a Nép Alkotmányának törvénybe foglalása, hatályba léptetése, egyben mind a 49/XX-as, mind az érvénytelen Alaptörvény hatályon kívül helyezése. Ezzel a jogfolytonos magyar állam létrehozása és a Magyarország nevû állam megszüntetése, az ideiglenes kormány mandátumának lejárta, az átmenet szervezetei megszüntetése.
Az ezer éves alkotmányunk jelenlegi helyzetünkhöz való igazítása – egy „valódi” alkotmányozás – és a háttérhatalom helytartóinak elmúlt 100 évi jogának áttekintése és megváltoztatása egy hosszabb idõszak, egy következõ lépcsõfok feladata lesz.

A folyamatábrán pontosan lehet látni, hogy mi az, amit mások javaslata nem tartalmaz, és EZÉRT nem lehet jó a megoldási javaslatuk. Nem beszél senki kettõ államról, nem beszélnek az ezer éves magyar állam megszüntetési kísérletérõl.
Pedig – a most már mások által is hangoztatott ÉRVÉNYTELEN Alaptörvény létének logikus következménye – hogy a Magyarország nevû állam jogilag érvénytelen, és NEM a MAGYAR ÁLLAM!
A FELADAT az, hogy a Magyarország nevû nem magyar államból hogyan jutunk vissza alkotmányosan és jogszerûen, gyorsan és BÉKÉSEN a magyar államba.
Én erre tettem MEGOLDÁSI javaslatot az ideiglenes kormány felállításával.
Nem írom le többet és vitatkozni se fogok többet errõl senkivel.
Egyszerûen megcsináljuk.
Aki ennyi írásom után érti, hogy mit csinálunk, az csatlakozik a társadalmi önszervezõdésünkhöz. Aki nem, az erõsítse tovább saját börtönének falait a diktatúrák pártjainak támogatásával, helytartóik istenítésével, diktatúráik építésével.

Nekünk nem kell többségbe kerülnünk ahhoz, hogy elindítsuk a diktatúra felszámolását. Azért nem, mert mögöttünk az ezer éves magyar állam érvényes és hatályos joga áll. Nekünk elég, ha 100 ezren leszünk, és ezt kimondjuk.
És a diktatúrák rendszere helyett Új Lehetõséget kínálunk a magyar népnek.
A magyar nép végleg megszabadulhat a 100 éve nyakán ülõ helytartók hatalmától!
A magyar alkotmány, a hatályos magyar jog és a nemzetközi jog biztosította önrendelkezési jogunk alapján szabad és független, jogfolytonos magyar államot hozhatunk létre.
Ez a válasz, ez a MEGOLDÁS a politikai „elit” Új Típusú Diktatúrájára.

Aki szabad, független, jogfolytonos, alkotmányosan létrehozott magyar államot – Alkotmányos Magyarországot – akar, az velünk tart!
(„Aki magyar, velünk tart”.)

Geri Tibor












































Hozzászólások

Még nem küldtek hozzászólást

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztrálj.

Még nem értékelték
Generálási idő: 2.96 másodperc
2,418,480 egyedi látogató