Hunok Nagy Szövetsége

Navigáció

Felhasználók

-> Online vendégek: 2

-> Online tagok: 1
AaronFourn

-> Regisztráltak: 36
-> Legújabb tag: Stewarttraut

Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

A cionisták támadják az igazságért a H.N.SZ oldalt...!

Hírek


12#61 spartakusz
- 2016. december 01. 05:50:06
Budapest a zsidófészek - igen az!

Ha a magyar kis sejtek elfogadják a célt - a magyar szabadság függetlenség és semlegesség kivívását,
akkor a következő lépés az, hogyan valósítjuk meg - rendszer a maira gondolok - belül vagy kívül? Ha belül akkor az usa módszert kell alkalmazni - így hiába szavaz pl. Pest-megye 2mmilióan a rosszra a helytelenre a magyar érdek fog érvényesülni kevés szavazattal is itt belső Magyarországon és nem csonkán mert amit csonkolnak az soha nem nő ki - az állatvilágban is , csak a gyíkfarka ha leszakad - 19 megyéből csak 10 szavazzon magyar-érdekre és nyert ügyünk van - lenne - ha megtudjuk valósítani - kérdezem tőletek - megtudjuk? A rendszeren kívülit meg tudjátok úgy is - elmenni mellette vagy felborítani - lehetséges?
238#62 bivaly
- 2016. december 01. 06:37:33
Tisztelt Hölgyeim és Uraim !

Íme, a nagy szellem visszatért. Önök kérték, kívánság teljesítve. Emelkedett hangnem, mélyen szántó gondolatok, brilliáns stílus, és nem utolsó sorban útmutatás a jövő generációinak. Extra, okos és könnyen kivitelezhető megoldások "igaz magyarok"számára.

Most, mikor a Parnasszus ragyogó tengere újra elárasztotta a Pí honlapot, és vissza hozta arany csónakon szellemi géniuszunkat, a "népszerű Sparit", tanulva korábbi hibáimból, megtépem a ruhám, hamut hintek a fejemre, és elmegyek egy hálaadó szentmisére. Sőt, meggyónom minden korábbi bűnömet is ! Mi több, elnézést kérek azért is, hogy megszülettem. A #61 elolvasása után rájöttem, hogy milyen balgán nem láttam meg eddig ezt a fényt ?! Adjátok ki az Spartakusz összest, kihajítom minden könyvemet, legelőször Nietzcshe-t, utána rögtön Hamvas Bélát is. Van még pár, csak ezeket becsültem legtöbbre. Szerettem a leírtakkal vitatkozni magamban. De fentiek olvasása után végleg megtértem. Halleluja !
283#63 gladiator07
- 2016. december 01. 06:52:43
Spartakusz ne légy már ilyen naiv, könyörgöm. Kire mire szavazzunk, nincs egy olyan tömb ez csak egy álom. Kubinyi is csak a mesében él, álmodozik, sóhajtozik. 1000 - éve beválogattak egy akkor már kialakult rendszerbe, és ebből nem engednek ki. Egy kft vagyunk a halpiacon, vedd már észre. Megyar ország soha sem volt önálló. Könyörgöm már évek óta álomvilágot ábrázolsz, NINCS ILYEN, nem engednek kiszálni, szavazósdi csak egy cirkusz, hát az imre nem 1000 - leírta, olvastuk, kitárgyaltuk, mindenki egyetértett évekkel ezelőtt, s most még mindíg a szabadságról álmodozol. Csak egyénileg van szabad akarat, nuncs kollektív megváltás.
Kubinyi is tudja hisz nem hülye ember .

Figyelj Dézsi zolival többször voltunk az adott helyen, a kiskatonát felakasztották a kgb - sek. Mert olyan hülye volt hogy az EÜ, tisztjének elárulta az ezüstök helyét, aki egyébként buzi volt. Zolival szellemidézések alkalmával megtaláltunk még két személyt, de azok nem mertek beszélni mert féltek a haláltól. Zolit is megfenyegették már halálosan, engem is. A KGB, és az ÁVH, juttatta ki az ezüstöket, de van még 10 db, a földben már nincs 10 - méter magasan van de nem tudjuk hogy hol. Fekete autók követtek mindenhová amerre mentünk a zolival, asztán abba hagytuk, mert féltünk. A többit nem mondhatom el!

Hozzászólások az előző bejegyzéshez
4#1 Posta Imre
- 2016. november 28. 19:38:53
Teherán: A “három nagy” döntött

1943. őszén már látszott, a II. világháború a németek vereségével fog véget érni. A keleti fronton a németek Kurszknál és Sztálingrádnál is vereséget szenvedett, a nyugati csapatok partra szálltak Olaszországban, a harcok már egy tengelyhatalom területén folytak. A kérdés tényleg már csak az volt, mikor ér véget a háború, és mi lesz utána. Elkerülhetetlen volt az amerikai, a brit és a szovjet legfelsőbb vezetők személyes eszmecseréje.http://24.hu/tudo...y-dontott/
238#2 bivaly
- 2016. november 28. 20:29:48
Imre !

Ennek a rühes világnak legelőszőr meg kéne tanítani ( nem tudják felfogni !), hogy minden vasárnapi mise, a Sátán mennyegzője ! Utána lehetne beszélni bármiről. Addig meg teljesen reménytelen.
A fantasztikusan "nagy" Mindszenty, nem különben Prohászka Ottokár, nem tudtak a "kereszténység" búcsu céduláiról, az Inkvizíció aberrált hazugságairól , még aberráltabb gyilkos vallatási módszereiről, vagy hogy a jó és nagyszerű zsidók megvásárolták, mint lovat és szekeret a pápaság, és vele a kereszténységnek nevezett szar tenger minden intézményét ? A jó Mediciek ! Meg a többi !
Miért vársz degenerált állatoktól emberi gondolkodást ? Ennyi idő elteltével normális agyban meg kellett volna foganni olyan gondolatnak, hogy hegymenetben sziklát görgetni egy hangyának nem lehet. Lefelé sem, csak ott a szikla magától legurul. Az egyház szerződtetett és önkéntes idiótái ezt csodának minősítik, miközben a totál eldegeneralított hívek, szentté avatják a hírhozót, nem különben a hangyát ! Ha valamit nem értesz, szólj bátran, leszek kicsit részletesebb! De jobb, ha nem kérsz, én meg nem ígérek semmit. He he, haha ! A kivégző osztaggal egyetértésben ám. Csak utóbbiak is idióták, és azt hiszik, hogy mert náluk a pukkantyú, megússzák a tetemre hívást. Isten van, de ne a templomban keresd ! Ott soha nem volt, és soha nem lesz. Létezése nem hit kérdése. Hogy mit csinál, és mit nem, miért és miért nem, az az Ő dolga. Akkor is, ha ugatunk, meg akkor is, ha befogjuk a pofánkat. Egyébként ha valaki akar, beállhat mögé. A dolog abszolut önkéntes. A baj az, hogy nagyon sok az imitátor ! Nehéz kiválasztani az igazit, ebben nem segít, valamiért ennek a fostenger "emberiségnek" meg is kell ( kellene) küzdenie ezért ! Na, mindegy. Akinek össze-vissza beszéltem annak leginkább. A többihez meg nem én kellek, sem nem kellettem !
129#3 VaLa
- 2016. november 28. 22:42:13
YouTube Videó

4#4 Posta Imre
- 2016. november 29. 06:22:54
Bivaly, azért légy őszinte magadhoz! Neked is meg kellett futni a köreidet ahhó', hogy minderre rágyere! A vasaló megéget, még ha a nyelét is fogod is figyelmetlenségből hozzád érhet bárhol. Kit lehet okolni? A vasat? A lovat? A fogót? Néha úgy vélem, hogy a tehetség a tehetetlenség kibontakozásában rejlik. Talán nem láttad "Z" a hangya címmel előadott pixar-filmet! Jóóóóó! Nézzed meg legalább! Társadalom-karikatúra.
238#5 bivaly
- 2016. november 29. 07:17:20
Imre !

Meg hát ! Egy újszülöttnek minden vicc új, természetesen. De az ember az lát, tanul, gondolkodik, összegez, kivon, és levon következtetéseket. Vagy végigbégeti Jézuska nyájának tagjaként az életét ! Aki képes elmenni Rómába öt percért, zokogni a meghatottságtól, hogy látta az aktuális önjelölt "Krisztus földi helytartóját", az mindent megérdemel. Akinek minden tevékenységét, minden lépését a "de hát meg van írva a Bibliában" lengi körül, avval nem lehet mit kezdeni.
A leges legelső amire rájöttem, de csak később tudtam megfogalmazni pontosan még magamnak is, hogy nem "jó ember " meg " rossz ember" van a világon, hanem fajok ! Pedig szegény szüleim verték ám belém ezt a remek közhelyet is, miként beléjük is belé verték ! Azután rá kellett jönnöm, hogy a politikának nevezett szemfényvesztés, sokkal aljasabb, és hazugabb mint amennyire elsőnek látszódik. És bele kellett mennem abba a mocsárba is, amit "nemzeti izéknek" nevezhetnék, és meg kellett ismernem a körítést, emberestül. Azért tartok itt ahol, mert már párszor leírtam, kimásztam belőle, a szerencsének, a felismerésnek, a "gyávaságomnak", meg az őrangyalomnak köszönhetően. Ezt a "nemzeti politika" című katyvaszról mondom. Most látom csak, ( lásd például MNA !), hogy milyen jól tettem. A vallást, és vallásos embereket megismerve kiver a víz, ha a közelükbe kerülök, sötétek mint a vakablak, és mindenre felhasználhatók, mint "jó keresztények" ! De említhetem a rokon vallások bermelyikét, de úgy általában mindet, hiszen az iszlám is "utat mutat". Ami mint tudjuk szintén "Rómába" vezet. De ha így van, akkor bizony ott van ám maga a Pokol is ! Nem ? Csak beszélgetni kell önmagával is az embernek, kis kérdéseket feltenni, és válaszolni is rá ! Az ember a saját cselekedeteit utólag is át kell gondolja, hogy helyesen tette-e amit tett, és helyesen gondolja-e, amit gondol. Hányan teszik ezt meg, pontosabban mennyien képesek erre ?
Mindent nem tudok, nem is tudhatok. Lényeges és alapdolgokat igen, amik nem csak bámultatják velem a Világot, hanem láttatják. Ez a legalapvetőbb különbség mások és köztem. Mint már mondtam sajnos "én" nagyon kevesen vagyunk. A "mindent" és a "tutit tudók" meg rengetegen. Akik meg azok, és nincsenek idézőjelbe téve, nagyon kevesen vannak, és jól elhallgattatva, vagy száműzetésben . A "mindent és tutit tudók" alkotják a vallásos tömegeket, az MNA-t, a Gárda-t, a HIT gyülit, az ilyen-olyan szeretet szektákat, a "civil kezdeményezések" tömegeit, Magyarok szövetségét, meg mindent amit nem soroltam fel. Mind ezt a helyett, hogy emberek lennének, és a józan paraszti eszüket használva látnák a világot, és egyengetnék benne a saját útjukat. E helyett mások egyegetik az ő útjukat, meghagyva nekik a "tudatot", hogy önként cselekszenek.
Már azt is leírtam sokszor, hogy én sem vagyok tévedhetetlen, voltam, és vagyok átverve, csak a felismerésem, és a reakcióm mára sokkal gyorsabb mint korábban. Ha tudok teszek ellene, ha nem tudok nem. Az egyetlen de legnagyobb baj, hogy közben megöregedtem. Ez másokkal is előfordul, csak az a különbség, hogy én vénségemre "megokosodtam", mások meg totálisan elhülyültek. Ez nem vígasztal, csak eléggé minőségbeli különbség. Mint mondtam, nagyon kevesen vagyok. Ez az ábra !
2#6 gerry
- 2016. november 29. 07:29:20
Kösz Bivaly - most te írtad le a legrövidebben... pedig néha már nekirugaszkodtam, hogy elmondom... de megelõztél.
Ez a(z egyik) hozzászólásod az ami folyamatosan az elsõ oldalon kellene legyen. (Remélem, hogy az enyéimböl is oda biggyeszthetõ lesz majd egy-két szösszenet amikor a Parnasszuson kérnek meg egy Isteni weboldal adminjának... Azon gondolkodom, hogy Imre is bekerüljön a nagyok közé, avagy elõtte vessük még egy szúrós szemü ellenörzés alá...
s_hihi
120#7 Vakeger
- 2016. november 29. 07:52:19
Bivaly ZENdülés van... :D
27#8 etele
- 2016. november 29. 08:01:00
s_beszelwww.kephost.com/images/2016/11/29/smiley-1610.gif s_beszel
238#9 bivaly
- 2016. november 29. 09:49:16
Etele fiam !

Nem kellene kitenned a "Hülye Vagyok" diplomádat summa cum laude, állandóan az ablakba ! Senkit nem érdekel rajtad kívül. Mint látom fotót is cseréltél, és tudatod mindenkivel, hogy milyem merev az agyad. Hurrá, nagy magyar harcos előre ! Öcsém, ez itt nem Hollywood, ugrálhatsz te a sámlin fakarddal a kezedben, hogy "Botond vagyok". Mondok neked valamit Etele ! Próbálj meg Nemecsek Ernő lenni ! És védeni a "Fűvész kertet"! Füvész kert csak egy van, Nemecsek Ernő meg egy sem ! Értetted ? Nem valószínű, de próbálkoztam. Ha van rajtad fogantyú, jó leszel beton törő kalapácsnak. Talán ? És nem utállak, meg sem vetlek, de sajnálatra méltóan hülye vagy. Rázzál öklöt továbbra is erősen, az hoz a konyhára ! Amúgy Te csak ide jöttél, vagy küldtek ? Végül is mindegy. Szűk markú volt veled az Isten amikor megszülettél, és most ennek hiányában görcsbe állt az ujjad. Szegénykém !
6#10 anzsi a macska hala
- 2016. november 29. 09:56:22
https://www.youtu...E&t=3s
Talán belefér a témába. Ha van egy kis időtök, türelmetek hallgassátok végig.
27#11 etele
- 2016. november 29. 10:39:50
bivaly, (tebarom)

Fiad neked a szülédtől való kistestvéred!
;) B)
118#12 keepfargo
- 2016. november 29. 10:49:01
valahogy igy fog javulni a szinvonal, pedig mar azt hittem hogy elertuk az atlag mai magyart, de nem; van lejjebb is...
27#13 etele
- 2016. november 29. 11:00:38
keepfargo!s_f-ang Miért csak az én alpári hsz.-om váltotta ki Belőled azt amit írtál? s_azta Bivaly (egybarom) napi, mindenkit leszapuló -Imrét utánzó- ömlengésével, az embereket vérig sértő stílustalan megnyilvánulásaival ezek szerint egyetértesz?!
s_beszel(mertaztnembíráltadeddigsem)

Ha én alpárian válaszolok, az baj, ha más teszi, azt lehet, mert miért is? B)

Az emberek olyanok amilyenek, azzal, hogy naponta a sz@arral, fossal teszik őket egyenlővé, hatalmas segítség nekik az esetleges fölemelkedésben, és remek példamutatás egy "emelkedett", magas szintű etalontól, amit bivaly (egybarom) képzel magáról!

Ez aztán az igazi magyarság megnyilvánulása! s_grat
52#14 kuka7
- 2016. november 29. 11:20:14
Ritkán szólok hozzá.de /bivaly/ személyeskedő stílusa nem jön be nekem se.Ha valakinek ez tetszik,hát akkor nem is tudom mit mondjak.--jólvan maradok inkább kuka,a hetedik.
238#15 bivaly
- 2016. november 29. 11:21:48
Etele !

Te nagyon szerencsétlen ! Tanulj meg vissza olvasni ! Hányszor vitatkoztam Imrével, és egyetlen vagyok aki nem veregeti a vállát soha sem ! Nem tűnt fel eddig ? Nem hát ! Látom, vissza vetted az eredeti "genuie Etele" fotót.
Etele, vitatkozz velem, arról amit írtam ! Írdd meg, hogy mi az ami nem igaz ! Egyetlen dolgot vettél észre, ami eszem ágában sem volt, hogy téged szíven találtalak. Miben ? Miért ? Ki vagy te, hogy rád lőnék ? Tudod, a harag rossz tanácsadó, te meg feszülsz a gyűlölettől. Tudod, hogy hány olyan mélymagyartól van már hányingerem, mint aminek te is tartod magad ? Tudod, hogy a gondolkodás képessége nem fogyatékos betegség ? De a hiánya igen !
27#16 etele
- 2016. november 29. 11:25:16
s_beszel
Ki vagy te, hogy rád lőnék ?

Egy senki vagyok!
(Ebben a stílusban vitatkozzon véled a kontaktod, aki fönntart!)s_hihi
Akkor miért ömlik még mindég velem kapcsolatban a sz@r a szádból?
Mást sem tudsz, csak letaglózni másokat az ellenállhatatlannak vélt irományoddal!
Ha akkora igényt érzel magadban a mások "fölemelésére" akkor TANÍTS a szó igazi értelmében!
A folytonos dicsekvésed már rohadtul unalmas!
s_grat
238#17 bivaly
- 2016. november 29. 11:35:31
Kuka !

Elmentek Ti a büdös picsába ! Nekem jöttök, személyeskedő leugatással, és zokon veszitek, hogy személyre szabottan vissza szólok !? Hol a retkes picsában szólítottam meg Etelét ! Idézzed már fel okos tojás azt az egyetlen szót, vagy mondatot ! "Nem jön be a személyeskedő stílusa" ! Ti vagytok ám a fény az éjszakában ! Össze kéne gyűjteni azt a sok okos hozzászólásotokat a komolyabb témákhoz ! Ja, hogy ilyen nincs ? A honlapra köpködött, helyesírási hibákkal telített SMS terjedelmű megnyilvánulásaitokat nem kéne arany szegélyű bőrkötésben kiadni ? Esetleg az Akadémia által ! Mint bölcs mondások gyűjteménye. Mikor írtatok erre a szerencsétlen honlapra egyetlen értelmes, a téma megkövetelte egyetlen mondatot is ? Idézzétek bátran önmagatokat ! Tegyétek ide mások meggyőzéséhez, hogy íme, ti mi mindent írtatok ide, szemben velem !
Már írtam, újból írom, csak a gyűlölet ömlik belőled Etele, Kuka, szar ügy a kisebbrendűségi érzés. Nem tudok segíteni rajtad. Nem is akarok.
27#18 etele
- 2016. november 29. 11:37:57
bivaly, (te barom) sok sz@r van benned, folyton csak az jön elő, mást nem szoktál enni?s_vigyori

Ne ijedj azért meg nagyon, jön nemsoká a fölmentő sereg, és kihúz a sz@rból!s_grat

(vagy uszítsd rám a tartódat, majd azok lerendeznek)s_ratata

Az föl sem merül bennem, hogy veled egy oldalon....
Sehol sem vagyok hozzád képest a dicsekvésben, és eleve vesztes, személyeskedő, leugató vagyok, már ezt is leírtad előre.
52#19 kuka7
- 2016. november 29. 12:03:50
Bivaly ,én hülyével nem állok le vitázni,mert lehúz a saját szintjére.itt vagy tán pár hónapja és fosod a szintedet,nálam nem jössz be te se ,meg a hozzád valók se---Isten áldjon!
2#20 gerry
- 2016. november 29. 13:27:00
pedig a cikk nagyon jó összesítés lett vala volt...

... etele - ameddig nem olvastam el bivaly 9. hozzászólását nem is kapcsoltam miért tetted oda a piros képecskét ... (komolyan, én - ha hiszed, ha nem mindenkiben a jót látom, épp' ezért már sokszor meg is vezettek az életemben)
De mondd, hogy most is tévedek és Bivaly értett félre! Szeretném ha az lenne.

Kuka - ugye nem is vagy kishitü? Nincs is okod rá. A hozzászólások tartalma ami számít a pontos megfogalmazás és ... a következtetés.

Rengeteg hozzászólás van amiben se tartalom, se stilus, se Q.E.D. nincs.

Volt olyan (nyúlszájjal született) matekprofesszorom akik mindenki utált, merthogy ö is utálta a világot, de matekból zseni volt valamint a BME egyik legokosabb és legfelkészültebb oktatója. - Egy év elökészítõ alatt nemcsak a teljes gimnáziumi de az egyetemi elsö szemesztert is szó szerint "beleverte a fejünkbe"

Aki tud annak több mindent el lehet/kell nézni.
Ha Te tudsz többet akkor te oktatsz. Valahogy így van ez.

Persze szabad anekdotázni, beszélgetni is, sörözni, egymás élettársával henteregni, cukkolni a másikat... kérdés, hogy ki, mit akar. Bivaly - azt tudjuk - nem egy vidámkodó tipus. Én - azt hiszem - egy kicsit hülyébb és szôfosóbb vagyok... No persze ez sem tetszik mindenkinek - akkor (évek alatt megtanultam) amennyiben nem bosszantott fel :@ visszavonulok... igaz ez nem mindig sikerül.

Kuka - ne légy kuka! Az nem sokat ér.
Ha pofozkodásra kényszerítenek akkor tedd teljes erõböl. ... már ha van.

Az "ejnye-bejnye" ideje már régen lejárt!

Emlékszel Cyrano mit mondott az orrával kapcsolatban?
27#21 etele
- 2016. november 29. 14:36:46
bivaly (tebarom), mondtam ugye, hogy kimentenek!
Ezután jön a piedesztálra emelés!
(eszterházy fajtársad is milyen sokra vitte a határtalan magyargyűlöletével)s_beszels_vigyori
4#22 Posta Imre
- 2016. november 29. 15:07:30
YouTube Videó

YouTube Videó

2#23 gerry
- 2016. november 29. 15:23:20
etele - de komolyan.... kimentettem?

netántalántán én vagyok az elöljárója?

esetleg szintén egy "fajtárs"?

Mindenesetre megvlaszoltad a kérdésemet.

etele - rád most milyen titulus illene?

Ennyi volt - bizonyítottál.

Ugye milyen himestojásként bánok veled? Kár, hogy záp vagy...

Elárulom, néha a sorok között is tudok olvasni, és tisztán felfogtam, hogy Bivalyt rögtön a levesestálat követõn kell szervírozni. (remélem meg tudom emelni és eléd tenni a közös asztalra...)

...........................

Imre - Jó a bona.... izé a zene.... meg a csürbe döngölés, csak sokáig tartana levetköztetni a csajts_hihi

Kicsit távolodó keletis, kicsit mongoloid, kicsit (uk)Rajna melléki, talán magyaror is itt ott...
ÁILILOAIÁÁ ... de én maradok inkább a Deep Purple mellett. :|

YouTube Videó

27#24 etele
- 2016. november 29. 15:37:08
Gerry! Bőven félreértetted!s_f-ang Tudom van egy naaagy skatulyád, benne kissebbekkel, és oda rakosgatod az oldalon fölbukkanó rendetlenkedőket, én a záptojás dobozba kerülhettem? Bivaly melyikbe került?

Esetleg olyat tud amit másnak nem kellene megtudnia?
(bőven tanácstalan vagyok)s_hihi
(de mégis csak bivaly a védendő)s_grat
Miért 'csak' Kuka, és én lettünk ledorongolva?
Talán bivalynak kiadott föladata, hogy úgy nyilvánuljon meg másokról, ahogyan teszi?
Amennyiben így lenne, akkor értem!

Gerry, Te túlontúl érzékeny lettél mostanság, pedig nem! ;)
2#25 gerry
- 2016. november 29. 15:58:42
etele - nem vagyok túlérzékeny, csak néha komolyan azt hiszem, hogy teljesen lenull'azódott az oldal.

Nem védem Bivalyt - de a mondanivalójával (és azzal, hogy véleményt ír, logikailag felépíti a gondolatait, valamint a tartalommal általában kénytelen vagyok egyetérteni. Azt, hogy dühöng??? Na és tõlem lövöldözhet is.

...ezenkívül - a hozzászólásai csak akkor lesznek személyeskedõk, ha valaki kiborítja elé a napi rendszerességgel megtöltõdõ bilit... amiben nincs más csak valami sárga, zavaros folyadék.

A Smile-bika/bivalyfejre eddig nem adtál választ. ezt meg akkor hogy kellene értenem - közvetlen a hozzászólásom után - mire reagálva írtad?: "bivaly (tebarom), mondtam ugye, hogy kimentenek!"

Rendben - visszavonom - nem vagy záp...

Esetleg - szerinted - fel lehetne tornászni egy "minõségibb" szintre ezt a szegény PI-Klub oldalt?

Gondolkodj és ha ráérsz esetleg válaszolj rá.... (de ne így;s_nopompom ... kicsit bõvebben

üdv
Gerry
4#26 Posta Imre
- 2016. november 29. 16:11:31
Sok géniusz megfordult már itt! Na jó, talán nem olyan sok, sőt lehet alig akadt, de ez nem is volt elvárás részemről. Azt hiába írom, mondom, hogy ne egymás virtuális seggét baxogassátok, mint valami rossz ratyik, de hát ha így jobban esik a semmit rágózni..., ízlés dóga. Bivaly nem "szeret" engemet, de én sem szeretem "bivalyt", de vitathatatlan, hogy "dolgozik". Kialakult világképe van, sokat ír, logikusan és még értelmesen is. Más kérdés, hogy egyet nem kell vele sem érteni és az se kérdés, hogy ha támadva érzi magát, akkor megvadul. Na ez nem teszik nekem, tőle többet várok, de hát nem lehet tökéletes. Etele, tőled is!

Kuka, igazad van, nekem is összefacsarodik a fityiszem, mikor azt látom, hogy ketten hatfelé húzunk, és még tétje sincs. Mi lenne, ha lenne?

Gerry, igen a "cikk" nagyon jó még mai mércével mérve is! Kár, hogy ez sem nagyon érdekel senkit, sokkal inkább a másik anyja foglalkoztatja!
27#27 etele
- 2016. november 29. 16:37:26
Gerry!
http://postaimre....t=0#c14064
http://postaimre....t=0#c14071
Amennyiben ezek egy magasröptű, logikailag fölépített színvonalas hsz.-ek akkor nem hasonlít az ízlésünk! (csak Imre alá nyomja a "nyálát"!!!)

A kép nem több mint egy vélemény, amit a smile-k is jelentenek, beszééél, beszééél!
Ilyen egyszerű, mint egy faék!
Az amit kaptam érte, háát az nemsemmi !

Ezek után durvultam be. (bivalytebarom)
Sajnálom, hogy az oldal mélyrepülésben van, de majd bivaly...
Én nem nyilvánulok meg semmiképp, elősegítendő az oldal szárnyalását, ez elegendő lesz hozzá? s_kot
Az, hogy fölnőtt embereket fiacskámozik, meg "feleim"-ezik, meg egyéb - lásd fentebb - szavakkal szólít, és minősít, azt sem kééne!

Túlontúl nyavajgósra sikeredett ez a pár mondat igaz, de engedtessék már meg, hogy ne kelljen elviselni -szónélkül - bivaly gátlástalan gorombaságait!
Milyen érdekes, hogy nem merül föl senkiben, -akinek szava van az oldalon - hogy ne lehessen ismeretlenül az oldalon lévőket minősíthetetlen szavakkal beletaposni a betonba, csak mert jól tudok fogalmazni, és úgy írni, hogy ne derüljön ki a szándékom?
Talán Ők is ezt teszik?
(jó, s_grat a cikk, a negatív reklám is reklám!)
Mivel csak sms hosszúságú gondolataim vannak, már így is kilógok saját soromból, tehát eltünök.
Áldás!
238#28 bivaly
- 2016. november 29. 17:34:17
Imre !

Ugyan nagyon unom már ezt az esetenkénti tapicskolást, de nézz már vissza legyél kedves, csak a történeti hűség kedvéért ! Feltettél ide egy cikket. Írtál rá, írtam rá. Írtál megint, és megemlítetted, hogy néhány kanyart meg kellett tennem, hogy eljussak a felismerésekig. Válaszoltam rá. Eddig minden rendben, ekkor Etele nem ír, hogy hülyeséget írtam, hogy nem úgy van, vagy hogy hogyan van, hanem betesz egy otromba és ostoba ördögfejet, de közben lecseréli korábbi hátranyilazós képét is. Utóbbi talán érdektelen, előbbi színtiszta provokáció, primitív gyűlölet. Nem kell engem szeretni, de vagy szóljanak hozzá amit írok, vagy ne baszogassanak csak azért, hogy utána leírhassák tizenkétszer, hogy barom vagyok. Mert ugye az úgy kezdődöt, hogy én vissza ütöttem ! Teljesen logikus. És veszem ám észre, hogy Etele mélyen szántó gondolatainak logikája, milyen kísértetiesen hasonlít ( micsoda véletlen !) Vazul korábbi megnyilvánulásaihoz. Először lebüdös gecizsidózott, utána meg játszotta a mimózát, hogy válaszoltam neki, és milyen gátlástalanul vagyok goromba. Most ugyan ez zajlik pepitában. Nagyon hülyének kell lenni ahhoz, hogy ne tűnjön fel, ami feltűnik.
27#29 etele
- 2016. november 29. 17:50:32
Hazudsz bivaly!
Eddig minden rendben, ekkor Etele nem ír, hogy hülyeséget írtam, hogy nem úgy van, vagy hogy hogyan van, hanem betesz egy otromba és ostoba ördögfejet, de közben lecseréli korábbi hátranyilazós képét is

(holmitírtam?) http://postaimre....t=0#c14072
http://postaimre....t=0#c14075
Kértem már fentebb, hogy csekkoltass le a tartóddal!
Semmi egyéb nem vagy csak egy fölfuvalkodott rózsadombi pojáca, akit az mszmp-s múltja miá futtatni, és szár-nyaltatni kell!
A mi-mózi Te vagy!
4#30 Posta Imre
- 2016. november 29. 18:06:21
Etele, na látod, tucc te. Van figyelem meg minden, csak fó-kuszálni kell! Bivalynak válasz mindenkire vona-tkozik, még rám is!

Bivaly, néha elfelejtem tanult szakmám a lélek-kurkászó mivoltom, mely "parancsnoki emlékezettel" társulva veszélyes elegy.

Akkor mondom: korábbi összepattanásoknál is ott voltam, csak nem akartam belepisilni a homokozóba. mindegy ki kezdte, vagy nem is kezdte, csak folytatta...teljesen lényegtelen. Persze nem az, de annak, aki csak betéved ide, vagy akár itt van, de mégsem és csak a felszínen kavircol, csak az anyázást látja (át), de nem keresztül.

Én eccere látom felülről, kívülről, belülről és alulról, de még belőletek is. Vazult is ismerem személyesen és nagyon értékes személynek tartom a maga korlátaival. A "nagy cél" nem feltétlenül szentesíti (Szentesen születtem) az eszközöket. Apám, ha azt látta, hogy a nővéremmel viaskodunk, mindketten kaptunk. ha viaskodtok, az nekem fáj és - bár a látszat nem mindig így diktál- de valójában egyformán értékesek vagytok. Perle, Csaba, HER (őkett is régről és személyesen ismerem) ....bizony legalább annyiban hozzájárulnak a fennmaradáshoz, működéshez, mint te, vagy etele...

A konkrét esettel kapcsolatban pontosan tudod, hogy nem most kezdődött. Csak folytatódott. Szálka vagy a szemben és a konjunktivitisz nagyon kellemetlen betegség. Nem vétózom etelét, mert megértem, hogy ahonnan ő nézhet, pontosan igaza van. Amit hiányolok inkább, az egyfajta lezser felülemelkedés képessége. Spari is évek óta itt volt, van és lesz, míg leszünk, vagy lesz. Önmagát adja, csak most sokkal kevesebb közt jobban feltűnik a kitartása. Lényegében megszűntek az "értelmes" és "érdemi" hozzászólások, de nevezzük ezt egymáshoz fűződő kapcsolatnak. Páran "kommunikálunk" a többiek néha beszólnak jogosan, vagy még jogosabban és úgy vélik, ez is kommunikáció, de az eredményét tekintve kicsit félrecsúszik.

Csak jelzem, ma elbúcsúzott földi létezésétől egy régi tagunk. Kukac-kac néven futott, 50 évet élt. Sajnálom, hogy olyan egy éve "ki kellett rúgnom", hasonló okok miatt, mint amilyen szimptómák folyamatosan jelentkeznek. Nem tehettem mást. Vazullal sem. Nem mondom, hogy nem bánom, ha csak cikkek vannak, vagy azok sem, bár túl értékes anyag gyűlt össze Gerrynek is hála a szerver-szervezeben, de az biztos, nagy lelki törést nem okoz már, ha le kell "pattintani" valakit a "rend" kedvéért. Ha csak nekem, vagy még kettő-három személynek fontos a "béke" itt, vagy az érték, esetleg a "közös cél"...hát akkor annyinak. Türelmes vagyok, megértő..., de nem vagyok ostoba, s ha nem lehet kooperálni értelmesen, akkor nem erőlködök. A Nap holnap is ott lesz, ahol ma!s_beszel

Bivaly, van egy stílusod. Többen féltik a "honlapot", hogy "átveszed az irányítást". Bár csak így lenne, de mivel itt demokrácia van, az lesz, amit mondok, vagy amiről hallgatok! Majd népszavazást tartunk, jó? Etele, így megfelel?s_nezem
#31 Posta Imre
- 2016. november 29. 18:07:57
Naugye! Etele megközölte! Mondtam, hogy egy korábbi "sérelem". Vazul és a zöm is ebben "szenved". De kinek és miért jó ez?
238#32 bivaly
- 2016. november 29. 19:32:27
Imre !

Igen van egy stílusom, amivel leírom amit leírok. És ? Ugyan ebben a stílusba írom le a válaszomat, az engem lebüdösgecizőknek is. Nem vagyok hajlandó "átlépni" sem kis, sem nagyemberek degeneráltságán. Kösz, nem élek a lehetőséggel. Akkor ugasson bárki is rám, ha bármiben megsértem, vagy leszólom ! Kizárólag akkor ! Soha senkinek nem mentem neki, olyan mocskos szinten, mint ahogy nekem jöttek már többedszer, és utána magától értetődő módon, kikérik maguknak a választ, és eljátsszák, hogy én megsértettem őket tahó módon. Én itt vezér ? Minek ? Kinek ? Miért ? És amit megint megkapok, hogy én rózsadombi mszp-s zsidó, stb. !
Imre !
Ezeket az általad nagyszerűnek nevezett Vazulokat láttam a Kossuth téren éveken át ! Megint csak a tények, Vazul először nekem privátban csontig benyalt, nem nagyon foglalkoztam vele, utána, mert nem lelkesedtem mélyen szántó gondolatai helyességében, egy hét múlva rózsadombi, büdüs tetü lettem, édes, kedvelt kifejezésével, büdös kis geci ! Mert ő kultúrember, állítod Te is, hogy remek ember, hát Rád hagyom.
Ezen a honlapon egyet nem bírnak a legtöbben, bele nézni a tükörbe. Lehet szídni mindent, és mindenkit, de az "én" az tabu ! Hát persze, aki kicsit is magára ismer abból amit írok, rögtön az anyád ! Mert egyedül én vagyok tarthatalan stílussal, meg keresem a konfrontációt, meg amit kihagytam majd utólag írjátok ide ! Etele, az hazudik aki a világra szart ! Abban a "hozzászólásodban", ahol az ördögfej van, ( vagy már csak volt ?), a hátra felé nyilazó alakot kivetted, és egy nemzetközi "dugd fel" kéz látható ! ( Vagy csak már volt látható ?) Erre is írtam, amit. Ti vagytok a magyarok ? Ti ? Merem állítani, Etele, a te nagy híved és "harcos társad" Vazul, ti voltatok az MSZP-ben, nem keveset ! Soha, még a környékén sem voltam, de a rózsadombnak sem. Semmi baj, higgyetek, amit akartok ! Veletek találkozom úton, útfélen, félművelt, folyamatos sértődésben lévő szerencsétlen alakok vagytok. Nem volt olyan politikai megmozdulás ebben a szegény országban, ahol a "nép" nem ti lettetek volna, minimum 95 százalékban ! A többi normális, egy idő után feladta "veletek vállvetni" ! Ha valami gátja van annak, hogy a legcsekélyebb változást is el lehessen érni egy társadalomban, akkor ti magatok a "nagyon tevők" vagytok az egyetlen és legnagyobb akadály. Akik mindenkiről pontosan és jól tudjátok, hogy kicsoda, meg mit csinált, ha ti leugattok valakit azt kötelező másnak is, ha ti valakit dícsértek azt kötelező másnak is, és ha valaki ellent mond, annak a kuva anyját ! Igaz ? Persze, hogy igaz, ha nem az lenne, nem írnám le amit most leírok. Szerencsétlen, elbaszott életű, frusztrált senkik vagytok, akik önmaguk előtt szeretnének naggyá válni. Tegyétek !

Kukac-kac ! Isten nyugosztaljon ! Nagyon szerettem a vicces képeidet.
27#33 etele
- 2016. november 29. 19:52:25
Most is HAZUDSZ !http://postaimre....t=0#c14077
Mit írtam én , neked? Hol van mutasd meg!
A kurva anyádat meg nem szidtam!(ilyet nem is mernék leírni!) :|
Azt írtam:"
bivaly, (tebarom)

Fiad neked a szülédtől való kistestvéred!
"
http://postaimre....=10#c14080
Hazug állat(bivaly) vagy!
Aki engem a "világra sz@rt", az téged is magasról lesz@rna!

De itt a lehetőség bizonyítsd, hogy Vazul vagyok!
Soha nem találkoztunk, a Kossuth térre meg ezek szerint te jártál,(elvegyülve, beosonva a tömegbe, hogy följelentgethess, meg provokálj! ) mert én már vagy 40 éve nem voltam még pesten sem! Budafokon ott igen!

Most itt pedig én befejeztem!
Ugass magadba!
4#34 Posta Imre
- 2016. november 29. 19:57:15
Bivaly, bármennyire is fáj vagy nem, de az ember már csak ilyen, gyarló, meg függő, meg útkereső, meg kitartó, meg csökönyös, meg..., és talán néha át kellene látnod a "politikai" pókhálón is, hogy ezt is úgy értékeld, ahogy magad életútját. Kevesen vannak "tökéletesek", de akik itt vannak, mernek lenni és nem fizetésért, nem küldöttként, hanem, mert valahol, valahogy érzik, hogy itt van a "helyük" (felteszem benned is motoszkál ilyesmi), azokban azért ez mégiscsak közös vonás. A tükör más "honlapon" sem működik. A "lelket" ne akard letudni egy legyintéssel! Ugyan itt mára majd mindenki magányos farkassá lett, azért nem feltétlenül kell farkastörvényeknek uralkodni, bár az "emberinél" az se rosszabb, vagy még jobb is, már nem is relatív a megítélés. Sok terápián vagyok túl. Idő kellett mindenkinek, hogy megértse, már az első órán elhangzott minden, csak azt ismételtük még két éven keresztül, mire megérthette. Kár belerúgni ismeretlenül azokba, akiket most így dögönyözöl. Kár. Én sem vagyok büszke arra, hogy itt tartunk, de más az, ha általánosságban az agyatlan masszát paskolod, vagy egy másik szerencsétlent, aki a szerecsenjét, vagy legalábbis a békéjét keresi, mint elefánt a porcelánboltban. Kívülről úgy hat, mintha a "látó" tüzes vassal akar a vak szemében fényt gyújtani. Néha elkövetem én is ezt a "hibát".
120#35 Vakeger
- 2016. november 29. 20:09:29
A "ZEN"-t csak gondolat ébresztőnek dobtam be. Kicsit szól az ego-ról is. A csend kevés, a szó sok... Bivaly gondolattal simán lehet egyetérteni, különösen, ha az embereket vezetni kell. Nem kell mindenkit, és nem kell kötelezően... Az SMS méretű hozzászólások lehetnek többek is. Egyetértek etele, és sokak szándékával, miszerint értékes gondolatokat nem feltétlenül muszáj újságpapírba csomagolni. Ezt már a mocskos szájú kutatókkal kapcsolatban is elmondtam. Ez a beírogatós műfaj nem szólhat a sértődöttségről, ezen túl kell lépnünk. És a nakikukifészekről még nem is beszéltünk!
2#36 gerry
- 2016. november 29. 20:34:42
Valaki szól nekem, hogy megy tovább a buli! Hol adják az ingyen virslit mustárral és a pofa sört?
Tudjátok, ilyen vérvétel után ami itt történt a kaja és a sör, jó vérképzõ!!! Ja, meg valamilyen csoki se árt - bár én hoztam magammal Svájcit, amibe alkoholt is tettek, elvégre buli van!

Etele, Imre - néhány barátom a rózsadombról, most írta, hogy Bivaly nem ott lakik, szeretett volna beilleszkedni de nem engedték oda, mert csunyán odamondott a szomszédnak amikor az kertitörpéket rakott a kerítéstartó oszlopainak a tetejére... Aztán több politikus is megijedt, mert látták itt a weboldalon, hogy mire képes....

Gondolkodni. Az meg ártalmas a felsö szinten... oda csak jó erõs nyelv kell. Nagy ívben alulról felfelé és közben kapaszkodni is.
Tanusíthatom, hogy bivaly egészen lent van... csak még nem a híd alatt.

Kukackac meghalt? Basszus. Tényleg sajnálom... Mi történt? - ötven évesen épp' hogy benõ egy férfi feje lágya (neki még voltak akkor is lágy pontjai), francba... élete delén? Rohadt egy élet ami most van. Remélem most röhög rajtunk - csak nem tud képet küldeni...

Na mindenki legyen jó és kezdõdhet a késelés... nekem most dolgom van, de szóltam a vámpírhaverjaimnak, olvassanak itt, esetleg még több vér fog folyni ne vesszen már el... csak nyomjanak elõtte egy lájkot! (Hálásak voltak nekem mert a használt tampon mostanában úgyis hiánycikk. Ezek a szárnyasok elrepülnek délre így tél elején, vagy mi)

s_Laptop
118#37 keepfargo
- 2016. november 30. 02:08:26
gerrys_grat
8#38 miskolcilaci
- 2016. november 30. 05:35:58
Szomorú, mikor egy haláleset nyilvánosságra kerül. Hullunk mint a legyek, és egyre fiatalabb kór-ban. Úgy látom, a légyott máshol folytatódik.
99#39 MORMOTA1968
- 2016. november 30. 05:38:14
Kukackac elhunyt? Hát ezért nem jelentkezett be mostanában? És csak 50 éves volt? Majdnem egykorúak voltunk. Ő már a harmadik halottunk. A magyarok Istene nyugosztalja! Őszinte részvétem a családjának! Nem ismertem személyesen, de más oldalakon is feltűnt, ha jól emlékszem a facén is. A stílusából rá lehetett ismerni. Vidám lehet a hangulat oda főnt, most már az angyalokat szórakoztatja és ahogy Gerry is megjegyezte "most röhög rajtunk" egy jót, hogy tovább szenvedünk ide lent, míg neki már se kínja, se baja. Lehet tudni, hogy mi történt vele? Én még csak nem is sejtettem, hogy esetleg beteg lenne, olyan vidám ember volt mindig. Hiányozni fognak a rajzai, fotói, hozzászólásai, igazi mókamester volt közöttünk. Őszintén sajnálom, hogy elment. :|
4#40 Posta Imre
- 2016. november 30. 06:08:26
Gerry, nem van hely a rozsdadombon? Betelt?

Rák.

Lassan, de biztosan úgy érzem, a halál nem elválasztja hanem összébb hozza az Embert!

Laci, a patikában sok halállal tanálkozni. Mikor megrendelünk egy-egy újabb fájdalomcsillapító kábszeres tapaszt, benne van a pakliban, hogy a "beteg" közben megszűnik betegnek lenni. De ők általában idősek. Van itt 20 évesen hererák, 40 évesen gyomor...és egyik naplóról a másikra visz mindent, mint a piros hetes. Emlékeztek? "Régen" is természetes volt a halál 70-80 éves kor körül, de 50-60 év alatt csak balesetben volt szokás eltávozni.
99#41 MORMOTA1968
- 2016. november 30. 06:26:30
Bivaly! A 2-es és 5-ös hozzászólásoddal csak egyet érteni lehet, szívemből szóltál. Én is alig néhány éve indultam el a felébredés rögös útján, de azóta többet tanultam a világunk igazi arcáról, mint annak előtte való évtizedekben. A hangyák legalább nem húznak széjjel, mint az ember, mert van "EGY" aki mindent irányít. Sajnálom a parlamentet, szép épület, de én bizony megküldeném, mikor az összes rohadék oda bent van, kivétel nélkül. Mióta csak felépült és elkezdték ezt a kur@a nagy liberális democsokráciát, meg adjunk állampolgárságot minden idetévedő mocsok népségnek, azóta kezdődött el csak igazán a magyarság kivéreztetése. Az elmúlt pár száz évről nem is beszélve, mikor hősiesen védtük a nyugatot a keleti népektől. Pedig, hogy szeretett volna eljutni oda tatár, török, meg tán az arab is, bár az a hátsó bejáraton azért már akkor is besurrant. Azt mit értünk el a nagy hősiességünkkel? 150 év török megszállást, mert a hülye, ostoba várvédők beengedték a budai várba az akkori török turistákat, akik ruha alatt jól fel voltak szerelkezve. Az eredmény több mint 4 millió magyar kiirtása. Most meg egy másik türk fajta a kazár zsidó irtja a népet lassan 150 éve. Igaz, azóta a maradék magyarságon kívül került ide mindenféle nemzetiség is. Az ember, Isten vagy Istenek legelcseszettebb, legtökéletlenebb teremtménye. Még hogy értelmes lény! Még az állatvilágban is összetudnak fogni egyes fajok, hogy megvédjék a territóriumukat, de mi csak a széthúzásra vagyunk képesek. EGY VEZETŐ KELL, CSAK EGY ÉS SEMMI DEMOKRÁCIA! És ha az-az egy tudja mivel tartozik azoknak, akik bíznak benne, minden rendben lesz. Miért van az, hogy régen a királyok, (már amelyik) nem messziről figyelték a csatákat, hanem elsőként vetették magukat az ellenségre? Mindig elől álltak, jó példát mutatva, ha ott is hagyták a fogukat, de tudták mi a kötelességük, mit jelent "VEZETŐNEK" lenni. Gondoskodtak a népükről, akik megszavazták neki a bizalmat és nem zsarnokoskodtak a nép felett, mint most. Persze voltak kivételek. A miniszter szó szolgát jelent. De kiket is szolgálnak most a nép szolgái? KI LESZ A VEZÉR, A KIRÁLY, AZ URALKODÓ, A NÉP TÁMASZA? Ja, hogy nincs nagy tolongás? Azt látom! Na ezért nem fog történni semmi pozitív elmozdulás a jó irányba, mert nincs egyetlen elhivatott, erőskezű vezetésre alkalmas személy sem sehol a környéken! És a nyáj jó pásztor, kis kanász "és a legfontosabb" terelő pulik nélkül szanaszéjjel kószál és már a vezérkos kolompjára sem hallgat. Minden kerge-birge megy a saját feje után. És ezen nincs is mit csodálkozni. A parazita ott van a többség fejében és belülről rágja az agyát, de már a test többi részét is. Ismer valaki egy jó "ÁLLATORVOST, DE ITT MÁR MŰTENI KELL NON-STOP, ÉJJEL-NAPPAL, MERT SOK PARAZITÁT KELL ELTÁVOLÍTANI A FEJEKBŐL! Kemény és izzasztó munka lesz, de muszáj neki fogni, vagy elhullik az egész állomány.
118#42 keepfargo
- 2016. november 30. 07:08:33
Sajnalom Kukackac-ot, es amiota elment, hianyzott is. Volt egy-ket osszeszolalkozasunk, de megoldottuk sertegetesek nelkul. Tiszta a lelkiismeretem, gondolom, az ove is.
A magyarok Istene nyugosztaljon Kukackac! C U later!!
37#43 HER
- 2016. november 30. 08:26:20
Kedves MORMOTA1968 ! Nem a harmadik, mert ahogyan számolom kb. az ötödik és Wiking akiről nem tudunk!
Kedves Kukackac, nyugodjál békében!
A családnak megnyugvást, őszinte részvétem!
Nagyon hiányzik a csapatból!
37#44 HER
- 2016. november 30. 08:31:04
Látjátok harcosok, nem kéne egymást gyílkolászni még itt sem! Van az életben sok féle, ne szaporítsuk!
Mi lenne, ha mindenki a békességre törekedne?
Írtam már, sohase tudhatod a másik lelkiállapotát, idegileg, mire teszel rá egy lapáttal, és mérgezzük egymást?

Tudott már, itt is mindenki tudja, a lelki stressz a legfőbb gyílkos!
Nem érdemli meg az Ember! Ne tedd soha többet, kérlek!
2#45 gerry
- 2016. november 30. 08:46:26
HER..... papnak készülsz?

"Nem az a kemény aki adja, hanem aki állja."

A lelki stressz nem az itteni beírásokból keletkezik. hanem az emberi hülyeségbõl. Nem tudom hol lennék, ha életem folyamán minden problémámnál elmentem volna a sarokba kisírni magam. Mi több pszichomókushoz ... feldolgozni a stresszhelyzetet.

Azt hiszem utoljára úgy nyolc éves lehettem amikor anyunál kerestem "menedéket" mert bibis lett a térdem.

Ebben a világban talán hagyjuk meg a papoknak és az anyukáknak (kisgyerekkel) a "jajj de szörnyü..." reagálásokat. Nem vevõ rá se a zsidó, se a "menekülõ", se a kollaboráns.

ÁMEN.

4.bp.blogspot.com/-deru3KzFyzc/TVaFzer2zfI/AAAAAAAAAdw/MyzzW3sQugs/w1200-h630-p-nu/Csal%25C3%25A1di%2Bf%25C3%25A9szek.jpg
37#46 HER
- 2016. november 30. 08:51:55
Kedves Gerry! Az élet minden területén jön a stressz, nem az oldalról írtam, de a lapáttal itt is adagolják néha! Ezt kéne elkerűlni!
7#47 virag
- 2016. november 30. 08:58:58
Kukac-kac az örök vadászmezőkön...ilyen váratlanul, nagyon sajnálom...
..ha lehet, mindent el kell követni az egészségért,
http://paleomedic...gen-etrend
(nem vagyok orvos, sem term.gyógyász, csak egy "mezei virág"
376#48 LJ1990
- 2016. november 30. 10:25:21
Csak nem a majmok bolygója?A föld banán alaku? :D
12#49 spartakusz
- 2016. november 30. 11:22:41
" Spari is évek óta itt volt, van és lesz, míg leszünk, vagy lesz. Önmagát adja, csak most sokkal kevesebb közt jobban feltűnik a kitartása. Lényegében megszűntek az "értelmes" és "érdemi" hozzászólások, de nevezzük ezt egymáshoz fűződő kapcsolatnak."

Imre jó esett, hogy emlékeztél rám - de minő csoda írok ide, tehát én is egy hazug vagyok, mert megígértem és le is írtam, hogy soha többet nem írok ide!
Bocsássatok meg, hogy megszegem ígéretemet, csak röviden - Isten nyugosztalja kukackát - kérem, hogy segítsen bennünk onnan a túlvilágról!
Másod sorban kérem etelét ne essen az én hibámba - ne tűnjön el!
Tudom, hogy az oldal színvonala emelkedni fog a mélyből - megtanultam, hogy egymást necsesztessük, mert az a bomlasztást segíti - azt tudom, hogy a magyar régen ha úgy értékelte, hogy vérig sértették !volt amikor picsányi ok miatt is/ akkor párbaj és egymást is megölték párbajban - de azt is tudom, hogy halálos ellenségeink ezt tudják és ellenünk kihasználják! Szóval egyiketeknek sem adok igazat, mert a valóság az, hogy ez egy hasznos oldal, és van felbecsülhetetlen értékű múltja ami magyarok érdekeit képviselte akkor is és most is! EZ TÉNY!
EZT FONTOSNAK ÉREZTEM, HOGY IDE LEÍRJAM - NEKTEK! KÖSZÖNÖM, HOGY ELOLVASTÁL - TISZTELETTEL ID. KISS LÁSZLÓ
ui: máshol terjesztem nagyszerű meglátásaitokat - na ezt nem, hogy néha alaposan össze szólalkoztok, de a normális vita csak a jó és helyes célt szolgálja!
4#50 Posta Imre
- 2016. november 30. 15:38:10
"Bivaly pontosan ugyanazt mondja,,amit mi mondtunk éveken át.(ide bandák "bekvártélyoztak".).A honlapért semmit nem tesznek.Néha kórusban leorditanak embereket.☺
Akik próbálnak véleményt mondani.-De elvárják,hogy cikkekkel ki legyenek szolgálva.- Utána beraknak valami 100-szor megbukott yutubos szemetet,,-"És ők az OKOSAK".☺
Értjük Bivaly indulatát.!!.☺
Többször is szóltunk.>> Ne engedje.- Röhej.!! Ugyanezt mondták nekünk is = át akarják venni a honlap irányitását.- ugyanezt kapta most Bivaly is..
- RÖHEJ.

Üzenet.>> LJ1990 részére -- "Ez nem a Majmok bolygója..Egyet már léptünk.!! -- ??...Most,,Második Alapitványnak "hivjuk...
Me az elsővel,,rohadtul nem vágtunk fel...= Nem volt egy kéjmámor.!!....- csak uuggy...."
91#51 Tuzroka
- 2016. november 30. 15:57:09
A hozzászólásokat összefoglalnám:Egy dolgot jól jegyezzetek meg /SEMMI SEM FONTOSABB A SZERETETNÉL/
Kukackac Családjának Őszinte részvétem. Kicsit szegényebbek lettünk nélküle de kinőjük!
4#52 Posta Imre
- 2016. november 30. 16:17:34
Padlót fogtak a francia szocialisták

Egy új felmérés szerint mindössze az ötödik helyen áll a lehetséges franciaországi elnökjelöltek sorában a jelenleg a hivatalt betöltő szocialista Francois Hollande. Rosszul kezelt bevándorlás, terjedő radikalizmus, érdemben nem javuló munkanélküliség – csak néhány ok, ami miatt bukásra számíthat a jövő tavaszi elnökválasztáson a francia Szocialista Párt. Jelenleg ugyan még az sem biztos, hogy Hollande elindul a tisztségért, a baloldal zászlóshajójára azonban így is ráéghet az „elmúltötév”. http://mno.hu/kul...ak-1374077
283#53 gladiator07
- 2016. november 30. 16:27:07
Hááááát uraim és hölgyeim ez kemény menet volt, s talán mélységében nem szaladtunk le enyire, már az anyázásokat illetően, persze az 1 - 2 zsidó aki itt olvas bennünket kélyesen vigyorog. Holott a felvezető cikk nem is erről szól, hanem a látens valóságról, és még ez csak a felszin.

Az igaz amit Bivaj írt teljes egészében , talán még sötétebb is, és borzasztóbban aljasabb a tényleges valóság, de már eszt 1 pár éve ki lett ujságolva az oldalakon, aki régebbi az tudja miről nyekegek. Az Imre szinte a szivárvány minden szinével leírta - elmondta, hozzászólások tömkelegével, hogy ez a mostani 20000 - év , a " szinházak évadja volt", de folytatódik továbbs ha már felülről szagolod az ibolyát, már jó helyen vagy az " Elíziumban".

Kukackacot jól ismertem, hisz emlékeztek rá vittem neki kispulit, ahogy kóré - nak is, sajnálom mert jó ember volt, egyébként a felesége Erdélyi..!

Uraim és hőlgyeim tisztelettel kérek mindenkit disztingválja magát ha a gombokat nyomogatja.

BL.
4#54 Posta Imre
- 2016. november 30. 17:18:10
Romániába megy a pápa – mi nem örülünk

Igazi kelet-európai diplomáciai adok-kapok kezd kialakulni Erdély és Románia egyesítésének századik évfordulója kapcsán. Bár az esemény csak 2018-ban lesz, a felek már gyúrják egymást, a játszma része lehet Ferenc pápa és egy fogadáson elfogyasztott pohár bor is. http://mno.hu/kulf...nk-1374002
99#55 MORMOTA1968
- 2016. november 30. 17:49:31
Kedves Her! Már számolni sem tudok. Tényleg, igazad van. Hány olyan ember ment el fiatalon vagy idősebben, aki próbált tenni valamit egy darabjaira hullott "nemzetért" ha annak lehet még nevezni. Akit érdekel még ennek az országnak, hazának a sorsa, jövője és próbál is tenni valamit, bármennyire is korlátozottak a lehetőségei, első sorban anyagiakban, az vagy súlyosan megbetegszik és meghal, vagy börtönbe kerül hamis vádak alapján, vagy beleőrül a tehetetlenségbe. Ha most végig kérdeznék az ország fehér bőrű, európai gyökerű fiataljait, hogy mit választana egy esetlegesen kitörő honvédő háború esetén, az ország elhagyását vagy a haza védelmét vajon mennyi lenne az a fiatal, aki nem az ország elhagyását választaná azonnal? Csak meg kell nézni őket. A többség már most külföldre menekül, érdekli is ezeket a hazájuk jövője! Még azzal sincsen tisztában a többség, hogy ha valaki magyarul beszél, az nem jelenti azt automatikusan, hogy magyarul is érez. Sok állampolgára van ennek az országnak, de elenyésző benne a hazájáért valóban tenni akarok száma. Vajon hányan vannak tisztában a zsidó betelepüléssel,megszállással és hogy egyáltalán kik vezetik ezt az országot, népséget "FÉLRE?" A tehetetlenségbe betegszünk bele sorban. Nyomasztó ez a tehetetlenség és az ország lakosságának közömbössége, (tisztelet a kevés kivételnek.)
99#56 MORMOTA1968
- 2016. november 30. 17:58:21
Gerry! A rajzra reagálva, úgy látom ezek zsidók, akarom mondani kakukk fiókák. Túl nagyok a szülőkhöz képest és köztudott hogy kik szeretnek más fészkébe idegen tojásokat pottyantani. Na jó, tudom miről szól a rajz valójában. Hogy időben kell kilökni a fiókákat a családi fészekből, amennyire csak lehet, felkészítve a "NAGY " betűs életre.
12#57 spartakusz
- 2016. november 30. 18:07:56
" Nyomasztó ez a tehetetlenség és az ország lakosságának közömbössége, (tisztelet a kevés kivételnek.)"
Köszönöm, kedves MORMOTA1968, HOGY ÍGY FOGALMAZTÁL, VALÓBAN MÉG KEVESEN VANNAK, DE A LÉNYEG AZ, HOGY VANNAK! Ép most fejeződött be kubinyí élőműsora, amit hallgattam - amit érdemes lesz vissza hallgatni holnapra jutonra is felteszik! Bizony minden nap meg kell küzdenünk ellenségeinkkel, ahogy mondta ott a film rendező - pl. az ügynökök a parlamentbe mennek!
120#58 Vakeger
- 2016. november 30. 19:49:29
Üzentek az idézőjelesek....s_hihi
99#59 MORMOTA1968
- 2016. november 30. 20:09:53
Kedves Spartakusz! Én csak attól kapok idegrohamot, hogy mennyien telefonálnak be a zsidó ATV-be és mennyien nézik országszerte. Az ostobák! Feldobnak egy nem túl fajsúlyos problémát, vagy annak látszó témát, amin lehet csámcsogni, aztán ezért betelefonálnak, meg nézik! Csúcs ez a sötétség! Így ellenségeink mindig képben vannak, bár ezt a honlapot is olvasgatják, meg a facét és stb...Vajon, ha ismernék ezek az emberek az igazság egy kicsiny szeletét, hogy kikkel társalognak, kinek drukkolnak és kikkel értenek egyet, mert olyan szépen szidják az ép aktuális kormányt, továbbra is néznék, betelefonálnának hozzájuk? Valószínűleg igen. A felébredéshez sokaknak sokkal több idő kellene, bár vannak menthetetlenek is szép számmal.
12#60 spartakusz
- 2016. december 01. 03:48:16
Kedves MORMOTA1968!
NE HIGGY EL NEKIK SEMMIT. MÉG AZT SEM AMIT KÉRDEZNEK! MERT MINDIG HAZUDNAK, A HAZUG EMBER MINDIG HAZUDIK - AZ IGAZ EMBER MINDIG IGAZAT MOND EMLÉKSZEL EZEN ÍRÁSOMRA:

KÖSZÖNÖM, HOGY VÁLASZODRA MÉLTATTÁL,! De tudd ma már és régebbről, csak azt a látszatot keltetik, mert előre megbeszélt betelefonálók ezek - ha véletlenül bekapcsolnak egyet aki mondja a tutit azonnal megszakítja vele a kapcsolatot, erről ennyit - Tegnap hallgattam kubínyi úr cenzúra nélküli élő világ minden táján élvezhető tv. műsorát - ajánlom hallgasd meg ahol a film rendező megmondja a tutit - és tudod ő rendezte mind azon filmeket amit a maffia letiltott - de az interneten megláthatod - javaslom az ügynökök a parlamentbe mennek c. először - emberhúsdarűlótst - ávosok - és stb. - itt a pont és nem a link:
https://www.youtu...16NogylYbE













Hozzászólások

Még nem küldtek hozzászólást

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztrálj.

Még nem értékelték
Generálási idő: 0.10 másodperc
990,954 egyedi látogató