Hunok Nagy Szövetsége

Navigáció

Felhasználók

-> Online vendégek: 3

-> Online tagok: 0

-> Regisztráltak: 36
-> Legújabb tag: Stewarttraut

Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Ilyen volt a múlt, és lesz a jövő?

Hírek














Így dönti el a Fidesz a 2018-as választást. Teljes lesz a Birodalom.

Döbbenetes kormányrendelet jelent meg a Magyar Közlönyben. A kormány új rendelete szerint egy hónap múlva lényegében csak önkormányzati engedéllyel lehet majd reklámfelületeket kihelyezni a közterületekre, 2021-tól pedig csak azok a már meglévő reklámhordozók maradhatnak köztéren, amelyek megfelelnek a kormány új szabályozásának. – talált rá a szépen eltitkolt szabályozásra az Index.
Hogy mindenkinek világos legyen, ez a lépés nem csak az Orbán-Simicska háború újabb összecsapása.

Míg a jelenleg az ország 30 ezer plakáthelyének 90 százaléka magántulajdonú területeken van, 10 százalék pedig önkormányzatin, a jövőben jórészt csak önkormányzati-állami tulajdonú felületeken lehet majd hirdetni, a tulajdonos engedélyével. Vagyis csak olyan cégek reklámozhatnak majd közterületen, amelyeknek az állam ezt engedélyezi.-írja a 24.hu. Könnyen feltételezhető, hogy mi lesz itt a 2018-as kampány alatt.

Eddig sem volt túl sok lehetősége az ellenzéki pártoknak a közterületi megjelenést illetően. Ezután pedig egyenesen attól függ majd hogy láthatunk-e balos plakátokat, hogy Orbánnak tetszenek-e. De ez csak a legújabb.

Itt egy kis összesítés a teljesség igénye nélkül arról, mi mindenre számíthatunk a médiában. Nézzük hogy mely orgánumokról mondható el, hogy Orbán megrendeléseit teljesíthetik.

Az Origo és a Vs azonos tulajdonosi köre Matolcsy Györgyhöz áll közel.
2. A TV2, Zenebutik TV, a Spíler TV, Kiwi és Chili néven, az Izaura TV, a Mozi+, a SuperTV2, a Prime a FEM3, és Humor +. Andy Vajna tulajdonában vannak.

3. A Magyar Hírlap és az Echo Tv Széles Gábor és Mészáros Lőrinc birodalmához tartoznak

4. Ripost a Lokál a Metropol és a Helyi Téma a Habony művek részei

5. A Magyar Televízió M1, M2, M3, M4sport, M5 és a Magyar Rádió MR1, MR2, Bartók és a Dankó rádió, mind az állam szolgálatában állnak.

6. A pestisracok.hu és a 888.hu szintén az Orbáni hírhálózat részei

7. A fél ország médiája Mészáros Lőrinc kezében van a Média Works-ön keresztül. A megyei újságok többsége szintén a Fideszhez áll közel.

8. A kormányközeli médiabirodalom még a 2018-as választás előtt be akarja darálni a helyi rádió adókat is. Mióta Andy Vajna megszerezte a budapesti Rádió 1-et, látszik, hogy a Fidesznek komoly tervei vannak a rádiós piacon is. Orbánék terve kezdetben az volt, hogy a Class FM országos frekvenciáját kicsavarják Simicska kezéből, és majd Vajna megszerzi. Ezt azonban Simicska keresztülhúzta, mikor a Class FM-et üzemeltető céget eladta egy amerikai befektetőnek, aki már 2009-ben is hajlandó volt évekig pereskedni az állammal a Sláger és a Danubius megmentése érdekében. Győzelemre persze most sincs sok esély, de arra elég volt Simicska lépése, hogy Vajna se szerezhesse meg könnyen a Class FM országos frekvenciáját.

A 2018-as választási kampányra azonban a fideszesek már mindenképp országos elérésű kereskedelmi rádióval akarnak ráfordulni. Meg is lesz. A fél ország helyi rádióit is meg fogják szerezni.

Gyakran mondják, hogy az ellenzék nem csinál semmit. Az igazság azonban az, hogy az ellenzék valószínűleg nagyon is dolgozik, de erről mélyen hallgatnak. Hirdetni nem tudsz. Nem beszélnek arról ha jót csinálsz, ha jó vagy levadásznak. Ez a jobbos média “elvrendszere.” Ha itt valaki meg tudja szorítani Orbánt, az a nép maga. Lassan nem marad más eszköz arra, hogy ezt a rezsimet leváltsa az ország, mint az utca. Már ameddig be nem tiltják.





Hozzászólások

Még nem küldtek hozzászólást

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztrálj.

Még nem értékelték
Generálási idő: 0.21 másodperc
999,186 egyedi látogató