Hunok Nagy Szövetsége

Navigáció

Felhasználók

-> Online vendégek: 3

-> Online tagok: 0

-> Regisztráltak: 36
-> Legújabb tag: Stewarttraut

Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Ősök napja

Hírek
























A NETANJAHU-ORBÁN–PAKTUM

Miközben a média a két ország miniszterelnökeinek csúcstalálkozójáról csupa olyan kölcsönösen előnyös tényeket közöl, melyet megnyugodva fogad a közvélemény, elhallgatják a titkos paktumot: milyen feltételek között enged Izrael egy újabb Orbán-ciklust Magyarországon?

A Magyar Igazság és Élet Pártja birtokába jutott a titkos információknak, és azt Nagy Tibor pártelnök megosztotta a nyilvánossággal. A paktum lényege: Izrael engedi az újabb Orbán-kormányzatot 2018-ban, ha az ország kiürítése nagyobb ütemben folytatódik. A megélhetési körülmények felszámolása, a devizahitel-csalássorozat anyagi és pszichikai hatásai, az egészségügyi ellátás vákuumnövekedése, az oktatásliberalizáció és mindenek előtt a köznyomor a népességi adatok katasztrofális romlása szerint alkalmassá tette Magyarországot félmillió zsidó beköltözésére, ám a következő ciklusban növelni kell az elvándorlás-betelepülés ütemét.
Akkor alakíthat kormányt 2018-tól a Fidesz, ha az eddig elűzött egymillió magyar létszámát felülmúlóan teljesít a következő ciklusban. Netanjahu garanciát követelt arra, hogy nem vezetnek be az európaihoz közelítő béreket, tehát kisebb módosítások ellenére folytatódik a bérstop. Ez alól kivétel csak az államigazgatásban lehet, hogy az állam vezetői és az országgyűlési képviselők a saját egymilliós havi bérüket két-három-négy-öt-tíz millió forintra emeljék. Cserébe az átlagbérek nem változhatnak lényegesen, ami által a Magyarországon dolgozó Tesco-pénztáros a jövőben is ötször-tízszer kevesebbet kell keressen nyugati társánál. Teljesítés esetén a gyarmattartó tovább tűri a pénzpazarlást ostobaságokra – stadionépítés, nagy sportrendezvények, stb. – és a korrupciót, hiszen minden fillér amit nem a nemzet javára költenek a költségvetésből, az a terv megvalósítását szolgálja.
A kettős állampolgárság kérdésében Izrael elviseli a külhoni magyarok bevonását a politikába a csonka-hazából elűzött magyarok helyén azért, hogy a statisztikákból ne derüljön ki a demográfiai és exodus-botrány, ha Magyarországon a következő ciklusban sem kerül napirendre az izraeli-magyar kettős állampolgárok jelenlétének kérdése a gazdasági-társadalmi és politikai életben. Az Országgyűlés kettős állampolgárait szigorúan tilos megnevezni, mert közöttük vannak azok a közszereplők és közméltóságok, akik garanciát jelentenek a folyamatosságra.
Nagy Tibor MIÉP-elnök felvetése, hogy ha a kormány komolyan gondolja a Soros Györggyel való szembenállást, akkor zárassa be a Soros-egyetemet Netanjahu szerint napirendre sem kerülhet, mert a nyitott társadalom elve, a nemzeti hagyományok és kultúra felszámolása mindkét zsidó oldal érdekét szolgálja. Ugyan Izraelbe nem engedik be Soros Györgyöt, de az ú.n. „egyetemén” és civilszervezeteiben olyan hatékony ügynökképzés folyik, amely számos eredményt ért el, legutóbb meg tudta akadályozni a Momentum pártképződményen keresztül a Budapesti Olimpia tervét, és egyre hatékonyabban szól bele a nagypolitikába, kinevelve az Orbán utáni időszak Izrael-hű vezetőit. Miután a kormányoldal és az ellenzék egyaránt zsidó pénzpórázon tevékenykedik, a Soros-ügy megfelelő szinten tartása Izrael érdekeit szolgálja.
A lényeg a zsidó beköltözés, visszaköltözés, hazatérés és új honfoglalás, ami a zsidóság ezeréves sérelmét orvosolja. A magyarok a kazár birodalommal való szembefordulásukkal már Álmos és Árpád idején példát mutattak arra, hogy képesek a legnagyobb erővel is szembeszállni, és ezt később a török, a Habsburg, a szovjet és a globális birodalommal is megtették, ami nem maradhat megtorlatlan: a magyarságot a Kárpát-medencéből ki kell irtani, majd pedig az emigrációban ismert módszerekkel a föld színéről is el kell tüntetni!
Végül Netanjahu és Orbán megállapodott arról, hogy a nemzeti programok korlátozottan működhetnek Magyarországon, így a családtámogatási terv időzítése a nyolcéves ciklus végén nem jelent érdemi kockázatot a beköltöző izraeliek számára, mert a népesedéspolitikai statisztikákban nem fog érdemi változást előidézni az elvándoroltak hazahívása, vagy a gyermekvállalás ösztönzése, elsősorban a megélhetési feltételek hiánya miatt.
Továbbra sem lehet elszámoltatás sem a rendszerváltás előtti sem az utáni korszakból, továbbá történelmi távlatban nem kerülhet sor a zsidó politikusok, különösen az 1919-es népbiztosok megnevezésére. Netanjahu zéró toleranciát kért és kapott az antiszemitizmus minden formájával szemben, és abban is egyetértettek a tárgyaló felek, hogy folytatni kell a zsidó kulturális kibontakozást. A média minden ága, a kereskedelmi és a közszolgálati egyaránt felsőbbrendű kultúraként kell bemutassa ismert celebek közreműködésével a zsidó kultúrát. A híripar továbbra is döntően rém- és katasztrófahírekkel kell hasson a magyar társadalomra, növelve a stresszt és elégedetlenséget.
Dicséretet érdemel az ország első szívkórházában folytatott tevékenység, amikor a beteg azért halt meg, mert rendszerszerűen nyitott mellkassal szállították másik kórházba CT-vizsgálatra. Egy-egy ilyen hír hihetetlen arányban képes fokozni az elvándorlási hajlandóságot, aminek eredményeként 2022-re hétmilliósra kell csökkenjen a magyarság, átadva helyét a beköltözőknek. Az afrikai és ázsiai bevándorlás megakadályozása akkor tartható fönn, ha arányuknak megfelelő zsidó népesség szerezhet helyettük magyar állampolgárságot.
Az Orbán-kormány dicséretesen megötszörözte az 1956-ban elvándorolt 200.000 magyar számát, és most a helyén maradás érdekében ígéretet tett a miniszterelnök az eddigi „eredmények” felülmúlására. Nagy Tibor MIÉP elnök szerint az izraeli miniszterelnök örömmel állapította meg, hogy Magyarországon folytatott tárgyalásai során izraeli-magyar kettős állampolgárokkal egyeztetett, akiknek kettős identitását a magyar választók elől a jövőben is védeni kell.
Nagy Tibor, a Magyar Igazság és Élet Pártja elnöke kötelességének tartja, hogy a Netanjahu-Orbán paktumot megossza a nyilvánossággal, ahogyan azt több mint húsz éve Csurka István alapító elnök előre jelezte.

Tiszaeszlár, 2017. július 20.



MIÉP-ELNÖKSÉG

Az Európai Unió tudja, hogy Orbán nem is miniszterelnök

Sokan azt hiszik, hogy az alacsony bérek, az alacsony nyugdíjak, az orvos és a pénzhiány miatt leromlott egészségügyi ellátás, az oktatás problémái csak a magas államadósság és a politikusok hozzá nem értése miatt van. Sokan abban bíznak, hogy majd egy másik párt megoldja ezt a helyzetet. De vajon tudják ezek a sokak, hogy minden párt benne van az elmúlt ezer év legsúlyosabb állam- és népellenes bűncselekményében? Vajon tudják a Fidesz szavazók, hogy ezt a bűncselekményt a pártjuk követte el? Vajon tudják a "baloldali szavazók", hogy a "baloldal" készítette elő ennek a bűncselekménynek a végrehajtását? Vajon tudják a Jobbik szavazói, hogy a Jobbik társtettes volt ebben a bűncselekményben?

Sokan úgy vannak vele, hogy a politika piszkos dolog, távol kell maradni tőle. Igen ám, csakhogy minden olyan területen, amit nem művelnek, elszaporodik a gaz. Így van ez a közügyekben is. Ha a nép kivonul a közügyekből, akkor a nyomában azonnal megjelennek a bűnözők. Ezt történt Magyarországon is, átengedtük a saját sorsunk irányítását bűnözők kezébe. Ezért van, hogy amikor a tévében a szemünk láttára és a fülünk hallatára csinál Matolcsy 250 milliárd forint közpénzből egy pillanat alatt magánvagyont, akkor csak csodálkozunk, hogy hogyan lehet ilyet megtenni, miért nem tartóztatják le, miért nem indul ellene eljárás. Az egészségügyet nem azért züllesztették le, mert nincs rá pénz, hanem azért mert azt a pénzt is ellopják. Most olyan tényekről lesz szó, ami a legtöbb ember számára hihetetlenül hangzik, viszont már itt jelezzük, hogy minden állításunk jogilag igazolt tény, amelynek bizonyítását még senki sem tudta megcáfolni. Ezek a bizonyítékok természetesen bárki számára elérhetők a lentebb megadott helyeken

Azért lehet szabadon lopni a közpénzt, mert a magyar államot megszállta egy idegen érdekek által működtetett szervezett magánhatalom, ha úgy tetszik egy bűnszervezet. Ennek a bűnszervezetnek az emberei vannak döntéshozó és vezető pozícióban az összes állami intézményben, a rendőrség, a honvédség és más fegyveres testületekben. Ez biztosítja, hogy az intézmények a magyar állam helyett a bűnszervezetet szolgálják. 2012. január 1.-én azt hazudták, hogy hatályba léptették "Magyarország Alaptörvényét", és ezzel új rendet vezettek be. Ez egy orbitális hazugság! Nem volt joguk alaptörvényt elfogadni, ezért ez az Alaptörvény érvénytelen, nem létező jogszabály! Bár sokan tisztában vannak ezzel, hangjuk nem jut el a legnézettebb tévécsatornákhoz, a legolvasottabb újságokhoz, és a legismertebb internetes hírportálokhoz. Vajon a pártok miért nem beszélnek erről? Azért, mert benne vannak a bűncselekményben! Sokan nem tudják, hogy egy új alkotmány vagy alaptörvény új államot hoz létre! Elhitték azt a hazugságot, hogy "átnevezték az államot". Nem! 2012. január 1.-én létre akartak hozni egy magánállamot a több, mint ezer éves magyar állam helyett, a szemünk láttára ellopva annak területét, és tudtunkon kívül annak immár a saját sorsába beleszólni képtelen (népszavazás lényeges dolgokról nem kezdeményezhető) állampolgárt akartak belőlünk csinálni!

Ebben a magánállamban már nem nyugdíjjárulékot és egészségügyi járulékot szednek be, hanem adót. A járulékért kötelező valamit nyújtani, az adót úgy használják fel ahogy akarják, sem a nyugdíj, sem a szociális ellátás nem jár, csak adható, ameddig ők úgy gondolják. Már pedzegetik, hogy a gyerekek tartsák el a szülőket! De mit jelent ez a valóságban? Azt, hogy tartsa el a munkanélküli fiatal a nyugdíj nélküli szüleit. A szegények között mindig több a beteg, akik a lezűllött egészségügyi ellátásban már nem fognak meggyógyulni. Lesz helytte fizetős ellátás. Akinek van pénze meggyógyul, akinek nincs, az megy a süllyesztőbe! Az oktatást fokozatosan, de folyamatosan eltolják a fizetős oktatás irányába (a diákhitellel pedig már a fiatalokat is eladósítják). 2012. január 1.-én az akkori országgyűlés 262 tagja (köztük 20 Jobbikos) államcsínyt hajtott végre. Ettől a naptól kezdve törvénytelenül működtetnek egy mindenki megtévesztésére "Magyarország" fedőnévvel ellátott szervezett magánhatalmat.

Mivel a "Magyarország Alaptörvénye" nevű dokumentum érvénytelen, így a "Magyarország" nevű magánállam nem jött létre. A hatályos alkotmány továbbra is a Magyar Köztársaság Alkotmánya, a törvényes magyar állam továbbra is a Magyar Köztársaság. Az Alaptörvény nem jétező jogszabály, hiszen az egy másik állam alaptörvénye, de az a másik állam nem jött létre, ezért nem is létezik. 2012. január 1. óta minden új "törvény" vagy más "jogszabály", továbbá a korábbiak "módosítása" ugyanúgy nem létezik a magyar államban! Senkinek sem kell betartani! Ők ezt tudják, és nem is tartják be! Ezért azt mondjuk, hogy 2012. január 1. óta alkotmányos válság van hazánkban.
2014-ben a "választások" ebben a nem létező "államban" zajlottak. A magyar állampolgárok tudtukon kívül részt vettek egy színjátékban, amelynek az volt a célja, hogy azt hazudhassák a világnak, hogy a nem is létező "Magyarország" nevű állam létezik, és ez a magyar állam. Azért kellett a színjáték, hogy magukat köztársasági elnöknek, miniszterelnöknek, kormánynak, országgyűlésnek hazudhassák, továbbá azt a látszatot kelthessék a világ előtt, hogy az államcsínyt az emberek elfogadták. Hogyan fogadhatták volna el, amikor nem is tudtak róla?

A "választások" egy nem létező állam választásai voltak, így értelemszerűen a magyar államban nem voltak választások, ezért a magánhatalom által szervezett "választások" eredménye semmis. Így aztán 2014. óta a magyar államban (amely továbbra is a Magyar Köztársaság) nincsen köztársasági elnök, miniszterelnök, kormány, országgyűlés, stb. Nincs Alkotmánybíróság, Kúria, és minden olyan intézmény vagy testület, amelyet törvénytelenül hoztak létre. Megfigyelhető, hogy Orbán nem szokta a kamu kormányát magyar kormányként emlegetni. Ő mindig "Magyarország Kormánya"-ként említi. Az is megfigyelhető, hogy ő nem hivatkozik a magyar államra, helyette mindig a "Magyarország" nevet használja. Nem mond olyat, hogy a magyar állam ezt csinálja vagy azt, hanem csak úgy, hogy "Magyarország" ezt teszi vagy azt. Nem véletlen! A sajtó, meg a pártemberek persze más lapra tartoznak. Kissé reménytelennek látszik a helyzetünk, nem igaz?

Pedig nem az! Éppen az a tény adja kezünkbe a megoldást, hogy a magyar államban már nincsenek döntéshozók, így a Magyar Köztársaság Alkotmánya 2. § (2) bekezdés szerint (minden hatalom a népé), már kizárólag a magyar nép dönthet, és megalkothatja a saját új alkotmányát, amellyel végleg megszabadulhat a pártoktól, és minden olyan nyűgtől, amelyet már évszázadok óta cipel. Mit tehet Ön ebben a helyzetben? Hogyan tehetne azért, hogy a törvény, a jog és a magyar állam alkotmányos rendje helyreálljon?

* Annyit mindenképpen tehet, hogy megmutatja ezt a levelet a rokonainak, ismerőseinek, hogy olvassák el.
* Letöltheti, kinyomtathatja, és másoknak is odaadhatja a lentebb megadott internet címeken található írott anyagokat.
* Jelentkezik az alább részletezett törvénycsomag megszavazására a lent megadott weboldalunkon
* Csatlakozik hozzánk a weboldalunkon
* Támogat bennünket (a weboldalunkon megtalálja az aktuális témákat az "Akt.projektek" menüpontban)

A törvénytelen közjogi helyzet felszámolása elkezdődött, ezzel egyidejűleg, az alkotmányos rend helyreállítására irányuló, és már eddig is zajló, folyamatban új fejezet kezdődött! Országos szinten elindult egy törvényjavaslat csomagnak a nép által nyílt szavazással (aláírással) történő elfogadása, melynek során országszerte egyre növekvő számban szavazóbiztosok gyűjtik már a szavazatokat, és amelyet a megfelelő számú aláírás megléte után, már mint érvényes törvénycsomagot, népgyűlés keretében, az ENSZ delegáltja jelenlétében, továbbá a többi nemzetközi szervezet és 39 külföldi állam kormányai, és természetesen a sajtó meghívásával a Kossuth-téren vagy más közterületen kihirdetünk és hatályba léptetünk. A szavazást az Alkotmányos Ellenállás aktivistái szervezik, és a Magyar Köztársaság Képviselete ügyel a magyar állam jogrendjének betartására.

A törvénycsomag szövegét (minta!) elolvasni, és szavazásra jelentkezni a weboldalunkon lehet: https://alkotmanyos-ellenallas.com/

Üdvözlettel: Az országos szavazás szervezői

Alkotmányos Ellenállás

Az alkotmányos válsággal kapcsolatos jogi bizonyításokat innen lehet letölteni:
* https://alkotmanyos-ellenallas.com/pub/a_kozjogi_helyzet_ismertetoje.pdf
* https://alkotmanyos-ellenallas.com/pub/jogi_allasfoglalas_az_alaptorveny_ervenytelensege....pdf

A Magyar Köztársaság Képviselete weboldala itt található:
http://www.magyar-allam.com/

Új fejezet nyílt az alkotmányos rend helyreállításának folyamatában!

Új fejezet nyílt az alkotmányos rend helyreállítására irányuló folymatban, melynek keretében országos szinten megkezdődött egy törvényjavaslat csomag nép által nyílt szavazással törénő elfogadása, amely elősegíti a nép szerveződését és egyben szabályozza az új népi alkotmány elfogadásáig tartó átmeneti időszakot, hogy az alkotmányozás nemzeti egységben, és zökkenőmentesen mehessen végbe.
Mi van a törvénycsomagban?
A törvényjavaslat csomag szövege innen letölthető és elolvasható
Szavazni szeretnék

Augusztus 21.-től 2 héten keresztül nyilvános aláírásgyűjtést tartunk Budapesten 15 órától 19 óráig. A menetrend a következő:




Üdvözöljük A magyar nép önrendelkezéséért tenni akarók közössége szervezeti oldalán! Üdvözöljük A magyar nép önrendelkezéséért tenni akarók közössége szervezeti oldalán!

Kérjük olvassa el a Bevezetőt! Ha részt kíván venni a közös munkában, akkor kattintson ide

Bevezető

2011.-ben valakik - az országgyűlés felhasználásával - kísérletet tettek a magyar állam megszüntetésére, és helyette egy nem jogfolytonos, nem magyar – megtévesztésül „Magyarország” nevű - magánállam létrehozására. Ehhez 261 képviselő szavazatával megalkottak egy Magyarország Alaptörvénye nevű dokumentumot, amit 2012. január 1.-én akartak hatályba léptetni. Első ránézésre látszik, hogy a megalkotott Alaptörvény érvénytelen, hiszen a hatályos Alkotmány (Magyar Köztársaság Alkotmánya) olyan pontjára (19.§ (3) a) pont) hivatkozva fogadták el, amely pontja kifejezetten megtiltja minden más jogi dokumentum megalkotását és elfogadását azzal, hogy e pont szerint az országgyűlésnek az Alkotmány kizárólag saját magát engedi megalkotni. Mivel az Alkotmány 2011.-ben már meg volt alkotva, így erre a pontra hivatkozva az országgyűlésnek semmilyen jogi dokumentum elfogadásához nem volt joga.
Miért nem találtak megfelelő jogalapot az Alkotmányban? Azért, mert nincs ilyen!
1989-ben az országgyűlés, amely akkor a népszuverenitásból eredő összes jogot gyakorta, megalkotta a Magyar Köztársaság Alkotmányát ideiglenes alkotmányként, amivel minden hatalmat visszaszolgáltatott a magyar népnek, ezzel az alkotmányozás kizárólagos jogát, hogy megalkothassa a saját végleges alkotmányát, amelyet népszavazással kell elfogadni. Ezért nem szerepel az országgyűlés hatásköreinek felsorolásában (19.§ (3) bek.) új alkotmány vagy alaptörvény megalkotása és elfogadása.
Miért „engedte át” az Alkotmánybíróság az Alaptörvényt?
Bragyova András, volt alkotmánybíró: "az Alkotmánybíróság hivatalból nem vizsgálta az Alaptörvény érvényességét, és erre vonatkozó beadvány nem is érkezett". Hogy érkezett-e vagy sem, azt nem tudhatjuk, hiszen a hivatali gépezet akkor már megszállás alatt volt.
Mik az Alaptörvény érvénytelenségének jogi következményei?
Az Alaptörvény közjogi érvénytelensége miatt joghatás kiváltására nem alkalmas dokumentum, ami azt jelenti, hogy ami benne le van írva, annak joghatása nincs, tehát a „Magyarország” nevű állam nem jött létre! Az érvényes és hatályos alkotmány továbbra is a Magyar Köztársaság Alkotmánya, és a törvényes magyar állam továbbra is a Magyar Köztársaság (a továbbiakban: magyar állam).
Mivel azt hazudva, hogy hatályba léptették az Alaptörvényt, 2012. január 1.-től elkezdtek működtetni egy törvénytelen szervezett magánhatalmat „Magyarország” néven, a magyar állam látszatát keltve, és megszállva a törvényes magyar állam intézményrendszerét. Ezzel államcsínyt követtek el!
Mik az Alaptörvény érvénytelenségének következményei az állam működésére?
2012. január 1.-től alkotmányos válság van. Minden új jogszabály, szerződés, és más jogi aktus érvénytelen, beleértve a korábbi jogszabályok, szerződések, és más jogügyletek módosítását is. Ezek joghatás kiváltására alkalmatlan dokumentumok.
A jelenleg érvényes és hatályos jogrend a Magyar Köztársaság 2011. december 31.-én hatályos jogrendje, beleértve a szerződéseket, és más jogi dokumentumokat is.
2014. április 6.-án a magyar államban minden mandátum lejárt, míg a 2014.-ben megtartott „választások” (és a „választási törvény”, ami alapján tartották) érvénytelenek, joghatás kiváltására nem alkalmasak, ezért azóta a magyar államban nincs törvényesen működő köztársasági elnök, miniszterelnök, kormány, országgyűlés, polgármesterek, önkormányzatok, EP képviselők, 2és minden hivatal törvénytelenül, a szervezett magánhatalom irányítása szerint működik!
A fentiek értelmében hivatalok minden intézkedése törvénytelen, még az érvényes jogszabályokra való hivatkozással is!
Milyen következményei vannak az alkotmányos válságnak ránk nézve?
A magukat a magyar államban választott vagy kinevezett tisztségviselőknek hazudó személyek, és a magukat a magyar állam hivatalának hazudó intézmények jogalap nélkül, törvénytelenül működnek, ezért a magyar állampolgárok felett a magyar állam területén nincs joghatóságuk. Intézkedéseiket figyelmen kívül hagyhatjuk, és visszautasíthatjuk.
Az érvénytelen „jogszabályokat” senki sem köteles betartani az érvényes jogra hivatkozva.
Ezek az egyéni megoldások csak az egyéni problémák tüneti kezelésére alkalmasak. A valódi megoldás a közös fellépésben van.
Az alkotmányos válság megoldása
A közjogi helyzet a magyar népnek egyben nagy lehetőséget is nyújt egy valódi rendszerváltás megvalósítására, melynek során új alkotmánnyal új jogfolytonos magyar államot hozhatunk létre, amely tiszta lappal indulhat, így eleve olyan lehet, hogy minket szolgáljon, és nem mi őt!
Az Alkotmány 2.§ (3) bekezdése minderre alkotmányos jogot biztosít, de egyben súlyos kötelességévé is teszi minden magyar állampolgárnak az alkotmány elleni puccs elkövetőivel, és a hatalom bitorlóival szemben, az alkotmányos rend helyreállítása érdekében való törvényes fellépést. Ez egyben a békés megoldás lehetőségét is biztosítja.

https://alkotmanyos-ellenallas.com/?honnan=Nemzeti_Hirhalo





Hozzászólások

Még nem küldtek hozzászólást

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztrálj.

Még nem értékelték
Generálási idő: 0.15 másodperc
990,940 egyedi látogató