Hunok Nagy Szövetsége

Navigáció

Felhasználók

-> Online vendégek: 5

-> Online tagok: 0

-> Regisztráltak: 338
-> Legújabb tag: CharlesAnilk

Bejelentkezés

Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Õsök napja

Hírek
























A NETANJAHU-ORBÁN–PAKTUM

Miközben a média a két ország miniszterelnökeinek csúcstalálkozójáról csupa olyan kölcsönösen elõnyös tényeket közöl, melyet megnyugodva fogad a közvélemény, elhallgatják a titkos paktumot: milyen feltételek között enged Izrael egy újabb Orbán-ciklust Magyarországon?

A Magyar Igazság és Élet Pártja birtokába jutott a titkos információknak, és azt Nagy Tibor pártelnök megosztotta a nyilvánossággal. A paktum lényege: Izrael engedi az újabb Orbán-kormányzatot 2018-ban, ha az ország kiürítése nagyobb ütemben folytatódik. A megélhetési körülmények felszámolása, a devizahitel-csalássorozat anyagi és pszichikai hatásai, az egészségügyi ellátás vákuumnövekedése, az oktatásliberalizáció és mindenek elõtt a köznyomor a népességi adatok katasztrofális romlása szerint alkalmassá tette Magyarországot félmillió zsidó beköltözésére, ám a következõ ciklusban növelni kell az elvándorlás-betelepülés ütemét.
Akkor alakíthat kormányt 2018-tól a Fidesz, ha az eddig elûzött egymillió magyar létszámát felülmúlóan teljesít a következõ ciklusban. Netanjahu garanciát követelt arra, hogy nem vezetnek be az európaihoz közelítõ béreket, tehát kisebb módosítások ellenére folytatódik a bérstop. Ez alól kivétel csak az államigazgatásban lehet, hogy az állam vezetõi és az országgyûlési képviselõk a saját egymilliós havi bérüket két-három-négy-öt-tíz millió forintra emeljék. Cserébe az átlagbérek nem változhatnak lényegesen, ami által a Magyarországon dolgozó Tesco-pénztáros a jövõben is ötször-tízszer kevesebbet kell keressen nyugati társánál. Teljesítés esetén a gyarmattartó tovább tûri a pénzpazarlást ostobaságokra – stadionépítés, nagy sportrendezvények, stb. – és a korrupciót, hiszen minden fillér amit nem a nemzet javára költenek a költségvetésbõl, az a terv megvalósítását szolgálja.
A kettõs állampolgárság kérdésében Izrael elviseli a külhoni magyarok bevonását a politikába a csonka-hazából elûzött magyarok helyén azért, hogy a statisztikákból ne derüljön ki a demográfiai és exodus-botrány, ha Magyarországon a következõ ciklusban sem kerül napirendre az izraeli-magyar kettõs állampolgárok jelenlétének kérdése a gazdasági-társadalmi és politikai életben. Az Országgyûlés kettõs állampolgárait szigorúan tilos megnevezni, mert közöttük vannak azok a közszereplõk és közméltóságok, akik garanciát jelentenek a folyamatosságra.
Nagy Tibor MIÉP-elnök felvetése, hogy ha a kormány komolyan gondolja a Soros Györggyel való szembenállást, akkor zárassa be a Soros-egyetemet Netanjahu szerint napirendre sem kerülhet, mert a nyitott társadalom elve, a nemzeti hagyományok és kultúra felszámolása mindkét zsidó oldal érdekét szolgálja. Ugyan Izraelbe nem engedik be Soros Györgyöt, de az ú.n. „egyetemén” és civilszervezeteiben olyan hatékony ügynökképzés folyik, amely számos eredményt ért el, legutóbb meg tudta akadályozni a Momentum pártképzõdményen keresztül a Budapesti Olimpia tervét, és egyre hatékonyabban szól bele a nagypolitikába, kinevelve az Orbán utáni idõszak Izrael-hû vezetõit. Miután a kormányoldal és az ellenzék egyaránt zsidó pénzpórázon tevékenykedik, a Soros-ügy megfelelõ szinten tartása Izrael érdekeit szolgálja.
A lényeg a zsidó beköltözés, visszaköltözés, hazatérés és új honfoglalás, ami a zsidóság ezeréves sérelmét orvosolja. A magyarok a kazár birodalommal való szembefordulásukkal már Álmos és Árpád idején példát mutattak arra, hogy képesek a legnagyobb erõvel is szembeszállni, és ezt késõbb a török, a Habsburg, a szovjet és a globális birodalommal is megtették, ami nem maradhat megtorlatlan: a magyarságot a Kárpát-medencébõl ki kell irtani, majd pedig az emigrációban ismert módszerekkel a föld színérõl is el kell tüntetni!
Végül Netanjahu és Orbán megállapodott arról, hogy a nemzeti programok korlátozottan mûködhetnek Magyarországon, így a családtámogatási terv idõzítése a nyolcéves ciklus végén nem jelent érdemi kockázatot a beköltözõ izraeliek számára, mert a népesedéspolitikai statisztikákban nem fog érdemi változást elõidézni az elvándoroltak hazahívása, vagy a gyermekvállalás ösztönzése, elsõsorban a megélhetési feltételek hiánya miatt.
Továbbra sem lehet elszámoltatás sem a rendszerváltás elõtti sem az utáni korszakból, továbbá történelmi távlatban nem kerülhet sor a zsidó politikusok, különösen az 1919-es népbiztosok megnevezésére. Netanjahu zéró toleranciát kért és kapott az antiszemitizmus minden formájával szemben, és abban is egyetértettek a tárgyaló felek, hogy folytatni kell a zsidó kulturális kibontakozást. A média minden ága, a kereskedelmi és a közszolgálati egyaránt felsõbbrendû kultúraként kell bemutassa ismert celebek közremûködésével a zsidó kultúrát. A híripar továbbra is döntõen rém- és katasztrófahírekkel kell hasson a magyar társadalomra, növelve a stresszt és elégedetlenséget.
Dicséretet érdemel az ország elsõ szívkórházában folytatott tevékenység, amikor a beteg azért halt meg, mert rendszerszerûen nyitott mellkassal szállították másik kórházba CT-vizsgálatra. Egy-egy ilyen hír hihetetlen arányban képes fokozni az elvándorlási hajlandóságot, aminek eredményeként 2022-re hétmilliósra kell csökkenjen a magyarság, átadva helyét a beköltözõknek. Az afrikai és ázsiai bevándorlás megakadályozása akkor tartható fönn, ha arányuknak megfelelõ zsidó népesség szerezhet helyettük magyar állampolgárságot.
Az Orbán-kormány dicséretesen megötszörözte az 1956-ban elvándorolt 200.000 magyar számát, és most a helyén maradás érdekében ígéretet tett a miniszterelnök az eddigi „eredmények” felülmúlására. Nagy Tibor MIÉP elnök szerint az izraeli miniszterelnök örömmel állapította meg, hogy Magyarországon folytatott tárgyalásai során izraeli-magyar kettõs állampolgárokkal egyeztetett, akiknek kettõs identitását a magyar választók elõl a jövõben is védeni kell.
Nagy Tibor, a Magyar Igazság és Élet Pártja elnöke kötelességének tartja, hogy a Netanjahu-Orbán paktumot megossza a nyilvánossággal, ahogyan azt több mint húsz éve Csurka István alapító elnök elõre jelezte.

Tiszaeszlár, 2017. július 20.



MIÉP-ELNÖKSÉG

Az Európai Unió tudja, hogy Orbán nem is miniszterelnök

Sokan azt hiszik, hogy az alacsony bérek, az alacsony nyugdíjak, az orvos és a pénzhiány miatt leromlott egészségügyi ellátás, az oktatás problémái csak a magas államadósság és a politikusok hozzá nem értése miatt van. Sokan abban bíznak, hogy majd egy másik párt megoldja ezt a helyzetet. De vajon tudják ezek a sokak, hogy minden párt benne van az elmúlt ezer év legsúlyosabb állam- és népellenes bûncselekményében? Vajon tudják a Fidesz szavazók, hogy ezt a bûncselekményt a pártjuk követte el? Vajon tudják a "baloldali szavazók", hogy a "baloldal" készítette elõ ennek a bûncselekménynek a végrehajtását? Vajon tudják a Jobbik szavazói, hogy a Jobbik társtettes volt ebben a bûncselekményben?

Sokan úgy vannak vele, hogy a politika piszkos dolog, távol kell maradni tõle. Igen ám, csakhogy minden olyan területen, amit nem mûvelnek, elszaporodik a gaz. Így van ez a közügyekben is. Ha a nép kivonul a közügyekbõl, akkor a nyomában azonnal megjelennek a bûnözõk. Ezt történt Magyarországon is, átengedtük a saját sorsunk irányítását bûnözõk kezébe. Ezért van, hogy amikor a tévében a szemünk láttára és a fülünk hallatára csinál Matolcsy 250 milliárd forint közpénzbõl egy pillanat alatt magánvagyont, akkor csak csodálkozunk, hogy hogyan lehet ilyet megtenni, miért nem tartóztatják le, miért nem indul ellene eljárás. Az egészségügyet nem azért züllesztették le, mert nincs rá pénz, hanem azért mert azt a pénzt is ellopják. Most olyan tényekrõl lesz szó, ami a legtöbb ember számára hihetetlenül hangzik, viszont már itt jelezzük, hogy minden állításunk jogilag igazolt tény, amelynek bizonyítását még senki sem tudta megcáfolni. Ezek a bizonyítékok természetesen bárki számára elérhetõk a lentebb megadott helyeken

Azért lehet szabadon lopni a közpénzt, mert a magyar államot megszállta egy idegen érdekek által mûködtetett szervezett magánhatalom, ha úgy tetszik egy bûnszervezet. Ennek a bûnszervezetnek az emberei vannak döntéshozó és vezetõ pozícióban az összes állami intézményben, a rendõrség, a honvédség és más fegyveres testületekben. Ez biztosítja, hogy az intézmények a magyar állam helyett a bûnszervezetet szolgálják. 2012. január 1.-én azt hazudták, hogy hatályba léptették "Magyarország Alaptörvényét", és ezzel új rendet vezettek be. Ez egy orbitális hazugság! Nem volt joguk alaptörvényt elfogadni, ezért ez az Alaptörvény érvénytelen, nem létezõ jogszabály! Bár sokan tisztában vannak ezzel, hangjuk nem jut el a legnézettebb tévécsatornákhoz, a legolvasottabb újságokhoz, és a legismertebb internetes hírportálokhoz. Vajon a pártok miért nem beszélnek errõl? Azért, mert benne vannak a bûncselekményben! Sokan nem tudják, hogy egy új alkotmány vagy alaptörvény új államot hoz létre! Elhitték azt a hazugságot, hogy "átnevezték az államot". Nem! 2012. január 1.-én létre akartak hozni egy magánállamot a több, mint ezer éves magyar állam helyett, a szemünk láttára ellopva annak területét, és tudtunkon kívül annak immár a saját sorsába beleszólni képtelen (népszavazás lényeges dolgokról nem kezdeményezhetõ) állampolgárt akartak belõlünk csinálni!

Ebben a magánállamban már nem nyugdíjjárulékot és egészségügyi járulékot szednek be, hanem adót. A járulékért kötelezõ valamit nyújtani, az adót úgy használják fel ahogy akarják, sem a nyugdíj, sem a szociális ellátás nem jár, csak adható, ameddig õk úgy gondolják. Már pedzegetik, hogy a gyerekek tartsák el a szülõket! De mit jelent ez a valóságban? Azt, hogy tartsa el a munkanélküli fiatal a nyugdíj nélküli szüleit. A szegények között mindig több a beteg, akik a lezûllött egészségügyi ellátásban már nem fognak meggyógyulni. Lesz helytte fizetõs ellátás. Akinek van pénze meggyógyul, akinek nincs, az megy a süllyesztõbe! Az oktatást fokozatosan, de folyamatosan eltolják a fizetõs oktatás irányába (a diákhitellel pedig már a fiatalokat is eladósítják). 2012. január 1.-én az akkori országgyûlés 262 tagja (köztük 20 Jobbikos) államcsínyt hajtott végre. Ettõl a naptól kezdve törvénytelenül mûködtetnek egy mindenki megtévesztésére "Magyarország" fedõnévvel ellátott szervezett magánhatalmat.

Mivel a "Magyarország Alaptörvénye" nevû dokumentum érvénytelen, így a "Magyarország" nevû magánállam nem jött létre. A hatályos alkotmány továbbra is a Magyar Köztársaság Alkotmánya, a törvényes magyar állam továbbra is a Magyar Köztársaság. Az Alaptörvény nem jétezõ jogszabály, hiszen az egy másik állam alaptörvénye, de az a másik állam nem jött létre, ezért nem is létezik. 2012. január 1. óta minden új "törvény" vagy más "jogszabály", továbbá a korábbiak "módosítása" ugyanúgy nem létezik a magyar államban! Senkinek sem kell betartani! Õk ezt tudják, és nem is tartják be! Ezért azt mondjuk, hogy 2012. január 1. óta alkotmányos válság van hazánkban.
2014-ben a "választások" ebben a nem létezõ "államban" zajlottak. A magyar állampolgárok tudtukon kívül részt vettek egy színjátékban, amelynek az volt a célja, hogy azt hazudhassák a világnak, hogy a nem is létezõ "Magyarország" nevû állam létezik, és ez a magyar állam. Azért kellett a színjáték, hogy magukat köztársasági elnöknek, miniszterelnöknek, kormánynak, országgyûlésnek hazudhassák, továbbá azt a látszatot kelthessék a világ elõtt, hogy az államcsínyt az emberek elfogadták. Hogyan fogadhatták volna el, amikor nem is tudtak róla?

A "választások" egy nem létezõ állam választásai voltak, így értelemszerûen a magyar államban nem voltak választások, ezért a magánhatalom által szervezett "választások" eredménye semmis. Így aztán 2014. óta a magyar államban (amely továbbra is a Magyar Köztársaság) nincsen köztársasági elnök, miniszterelnök, kormány, országgyûlés, stb. Nincs Alkotmánybíróság, Kúria, és minden olyan intézmény vagy testület, amelyet törvénytelenül hoztak létre. Megfigyelhetõ, hogy Orbán nem szokta a kamu kormányát magyar kormányként emlegetni. Õ mindig "Magyarország Kormánya"-ként említi. Az is megfigyelhetõ, hogy õ nem hivatkozik a magyar államra, helyette mindig a "Magyarország" nevet használja. Nem mond olyat, hogy a magyar állam ezt csinálja vagy azt, hanem csak úgy, hogy "Magyarország" ezt teszi vagy azt. Nem véletlen! A sajtó, meg a pártemberek persze más lapra tartoznak. Kissé reménytelennek látszik a helyzetünk, nem igaz?

Pedig nem az! Éppen az a tény adja kezünkbe a megoldást, hogy a magyar államban már nincsenek döntéshozók, így a Magyar Köztársaság Alkotmánya 2. § (2) bekezdés szerint (minden hatalom a népé), már kizárólag a magyar nép dönthet, és megalkothatja a saját új alkotmányát, amellyel végleg megszabadulhat a pártoktól, és minden olyan nyûgtõl, amelyet már évszázadok óta cipel. Mit tehet Ön ebben a helyzetben? Hogyan tehetne azért, hogy a törvény, a jog és a magyar állam alkotmányos rendje helyreálljon?

* Annyit mindenképpen tehet, hogy megmutatja ezt a levelet a rokonainak, ismerõseinek, hogy olvassák el.
* Letöltheti, kinyomtathatja, és másoknak is odaadhatja a lentebb megadott internet címeken található írott anyagokat.
* Jelentkezik az alább részletezett törvénycsomag megszavazására a lent megadott weboldalunkon
* Csatlakozik hozzánk a weboldalunkon
* Támogat bennünket (a weboldalunkon megtalálja az aktuális témákat az "Akt.projektek" menüpontban)

A törvénytelen közjogi helyzet felszámolása elkezdõdött, ezzel egyidejûleg, az alkotmányos rend helyreállítására irányuló, és már eddig is zajló, folyamatban új fejezet kezdõdött! Országos szinten elindult egy törvényjavaslat csomagnak a nép által nyílt szavazással (aláírással) történõ elfogadása, melynek során országszerte egyre növekvõ számban szavazóbiztosok gyûjtik már a szavazatokat, és amelyet a megfelelõ számú aláírás megléte után, már mint érvényes törvénycsomagot, népgyûlés keretében, az ENSZ delegáltja jelenlétében, továbbá a többi nemzetközi szervezet és 39 külföldi állam kormányai, és természetesen a sajtó meghívásával a Kossuth-téren vagy más közterületen kihirdetünk és hatályba léptetünk. A szavazást az Alkotmányos Ellenállás aktivistái szervezik, és a Magyar Köztársaság Képviselete ügyel a magyar állam jogrendjének betartására.

A törvénycsomag szövegét (minta!) elolvasni, és szavazásra jelentkezni a weboldalunkon lehet: https://alkotmanyos-ellenallas.com/

Üdvözlettel: Az országos szavazás szervezõi

Alkotmányos Ellenállás

Az alkotmányos válsággal kapcsolatos jogi bizonyításokat innen lehet letölteni:
* https://alkotmanyos-ellenallas.com/pub/a_kozjogi_helyzet_ismertetoje.pdf
* https://alkotmanyos-ellenallas.com/pub/jogi_allasfoglalas_az_alaptorveny_ervenytelensege....pdf

A Magyar Köztársaság Képviselete weboldala itt található:
http://www.magyar-allam.com/

Új fejezet nyílt az alkotmányos rend helyreállításának folyamatában!

Új fejezet nyílt az alkotmányos rend helyreállítására irányuló folymatban, melynek keretében országos szinten megkezdõdött egy törvényjavaslat csomag nép által nyílt szavazással törénõ elfogadása, amely elõsegíti a nép szervezõdését és egyben szabályozza az új népi alkotmány elfogadásáig tartó átmeneti idõszakot, hogy az alkotmányozás nemzeti egységben, és zökkenõmentesen mehessen végbe.
Mi van a törvénycsomagban?
A törvényjavaslat csomag szövege innen letölthetõ és elolvasható
Szavazni szeretnék

Augusztus 21.-tõl 2 héten keresztül nyilvános aláírásgyûjtést tartunk Budapesten 15 órától 19 óráig. A menetrend a következõ:




Üdvözöljük A magyar nép önrendelkezéséért tenni akarók közössége szervezeti oldalán! Üdvözöljük A magyar nép önrendelkezéséért tenni akarók közössége szervezeti oldalán!

Kérjük olvassa el a Bevezetõt! Ha részt kíván venni a közös munkában, akkor kattintson ide

Bevezetõ

2011.-ben valakik - az országgyûlés felhasználásával - kísérletet tettek a magyar állam megszüntetésére, és helyette egy nem jogfolytonos, nem magyar – megtévesztésül „Magyarország” nevû - magánállam létrehozására. Ehhez 261 képviselõ szavazatával megalkottak egy Magyarország Alaptörvénye nevû dokumentumot, amit 2012. január 1.-én akartak hatályba léptetni. Elsõ ránézésre látszik, hogy a megalkotott Alaptörvény érvénytelen, hiszen a hatályos Alkotmány (Magyar Köztársaság Alkotmánya) olyan pontjára (19.§ (3) a) pont) hivatkozva fogadták el, amely pontja kifejezetten megtiltja minden más jogi dokumentum megalkotását és elfogadását azzal, hogy e pont szerint az országgyûlésnek az Alkotmány kizárólag saját magát engedi megalkotni. Mivel az Alkotmány 2011.-ben már meg volt alkotva, így erre a pontra hivatkozva az országgyûlésnek semmilyen jogi dokumentum elfogadásához nem volt joga.
Miért nem találtak megfelelõ jogalapot az Alkotmányban? Azért, mert nincs ilyen!
1989-ben az országgyûlés, amely akkor a népszuverenitásból eredõ összes jogot gyakorta, megalkotta a Magyar Köztársaság Alkotmányát ideiglenes alkotmányként, amivel minden hatalmat visszaszolgáltatott a magyar népnek, ezzel az alkotmányozás kizárólagos jogát, hogy megalkothassa a saját végleges alkotmányát, amelyet népszavazással kell elfogadni. Ezért nem szerepel az országgyûlés hatásköreinek felsorolásában (19.§ (3) bek.) új alkotmány vagy alaptörvény megalkotása és elfogadása.
Miért „engedte át” az Alkotmánybíróság az Alaptörvényt?
Bragyova András, volt alkotmánybíró: "az Alkotmánybíróság hivatalból nem vizsgálta az Alaptörvény érvényességét, és erre vonatkozó beadvány nem is érkezett". Hogy érkezett-e vagy sem, azt nem tudhatjuk, hiszen a hivatali gépezet akkor már megszállás alatt volt.
Mik az Alaptörvény érvénytelenségének jogi következményei?
Az Alaptörvény közjogi érvénytelensége miatt joghatás kiváltására nem alkalmas dokumentum, ami azt jelenti, hogy ami benne le van írva, annak joghatása nincs, tehát a „Magyarország” nevû állam nem jött létre! Az érvényes és hatályos alkotmány továbbra is a Magyar Köztársaság Alkotmánya, és a törvényes magyar állam továbbra is a Magyar Köztársaság (a továbbiakban: magyar állam).
Mivel azt hazudva, hogy hatályba léptették az Alaptörvényt, 2012. január 1.-tõl elkezdtek mûködtetni egy törvénytelen szervezett magánhatalmat „Magyarország” néven, a magyar állam látszatát keltve, és megszállva a törvényes magyar állam intézményrendszerét. Ezzel államcsínyt követtek el!
Mik az Alaptörvény érvénytelenségének következményei az állam mûködésére?
2012. január 1.-tõl alkotmányos válság van. Minden új jogszabály, szerzõdés, és más jogi aktus érvénytelen, beleértve a korábbi jogszabályok, szerzõdések, és más jogügyletek módosítását is. Ezek joghatás kiváltására alkalmatlan dokumentumok.
A jelenleg érvényes és hatályos jogrend a Magyar Köztársaság 2011. december 31.-én hatályos jogrendje, beleértve a szerzõdéseket, és más jogi dokumentumokat is.
2014. április 6.-án a magyar államban minden mandátum lejárt, míg a 2014.-ben megtartott „választások” (és a „választási törvény”, ami alapján tartották) érvénytelenek, joghatás kiváltására nem alkalmasak, ezért azóta a magyar államban nincs törvényesen mûködõ köztársasági elnök, miniszterelnök, kormány, országgyûlés, polgármesterek, önkormányzatok, EP képviselõk, 2és minden hivatal törvénytelenül, a szervezett magánhatalom irányítása szerint mûködik!
A fentiek értelmében hivatalok minden intézkedése törvénytelen, még az érvényes jogszabályokra való hivatkozással is!
Milyen következményei vannak az alkotmányos válságnak ránk nézve?
A magukat a magyar államban választott vagy kinevezett tisztségviselõknek hazudó személyek, és a magukat a magyar állam hivatalának hazudó intézmények jogalap nélkül, törvénytelenül mûködnek, ezért a magyar állampolgárok felett a magyar állam területén nincs joghatóságuk. Intézkedéseiket figyelmen kívül hagyhatjuk, és visszautasíthatjuk.
Az érvénytelen „jogszabályokat” senki sem köteles betartani az érvényes jogra hivatkozva.
Ezek az egyéni megoldások csak az egyéni problémák tüneti kezelésére alkalmasak. A valódi megoldás a közös fellépésben van.
Az alkotmányos válság megoldása
A közjogi helyzet a magyar népnek egyben nagy lehetõséget is nyújt egy valódi rendszerváltás megvalósítására, melynek során új alkotmánnyal új jogfolytonos magyar államot hozhatunk létre, amely tiszta lappal indulhat, így eleve olyan lehet, hogy minket szolgáljon, és nem mi õt!
Az Alkotmány 2.§ (3) bekezdése minderre alkotmányos jogot biztosít, de egyben súlyos kötelességévé is teszi minden magyar állampolgárnak az alkotmány elleni puccs elkövetõivel, és a hatalom bitorlóival szemben, az alkotmányos rend helyreállítása érdekében való törvényes fellépést. Ez egyben a békés megoldás lehetõségét is biztosítja.

https://alkotmanyos-ellenallas.com/?honnan=Nemzeti_Hirhalo





Hozzászólások

Még nem küldtek hozzászólást

Hozzászólás küldése

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Értékelés

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztrálj.

Még nem értékelték
Generálási idő: 1.25 másodperc
2,721,853 egyedi látogató